Play razem z agencją Grandes Kochonos, przy współpracy z liniami lotniczymi LOT oraz Sony Mobile, przygotował kampanię promującą loterię „Wyląduj ze smartfonem!”.
Wszyscy pasażerowie podróżujący w lipcu do Madrytu, Moskwy, Paryża, Rzymu, Brukseli, Barcelony, Londynu i Aten liniami PLL LOT mają szansę wygrać jeden z 450-ciu smartfonów Sony Xperia™ U wraz ze starterem Play.
Na pokładzie samolotu stewardessa rozda zdrapki, wśród których będzie jedna zwycięska.
Jej właściciel stanie się posiadaczem nowego smartfona Sony Xperia U jeszcze podczas tego samego lotu.
Media: Internet, CLP, prasa, BTL
Start kampanii: 1 lipca 2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Weronika Matyjek (art director), Maria Snopkiewicz (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom