Do końca kwietnia można zamówić w iSpot usługę wymiany baterii w usłudze door to door.
Za wymianę zapłacimy 149 zł, a sprzęt zostanie odebrany i dostarczony z powrotem za darmo.
1. Wypełnij formularz
2. Jako tytuł reklamacji wybierz "Pogwarancyjny"
3. Pamiętaj, że przed przekazaniem sprzętu do serwisu usługa Find my iPhone musi być wyłączona!
Czy baterie wykorzystywane w akcji promocyjnej są oryginalne?
Tak, korzystamy wyłącznie z oryginalnych podzespołów dostarczonych przez Apple.
W jakim czasie realizujemy wymianę baterii?
Bateria wymieniana jest w ciągu czterech dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do Serwisu.
Jeśli wymieniłem baterię lub ekran w nieautoryzowanym serwisie, to czy nadal mogę skorzystać z promocji?
Tak, nadal istnieje możliwość wymiany baterii w promocyjnej cenie. Warunkiem przystąpienia do naprawy jest brak uszkodzeń mechanicznych (w tym kontaktu z cieczą), nieautoryzowanych ingerencji oraz dodatkowych usterek wykrytych w trakcie przeprowadzania diagnostyki.
Dlaczego muszę wyłączyć funkcję Find My iPhone?
Jest to niezbędne do przeprocesowania naprawy. Jeśli nie wiesz, jak wyłączyć tę funkcję, skorzystaj z informacji, które znajdziesz na stronie producenta. Po zakończeniu naprawy możesz ponownie włączyć funkcję FMi.
Do kiedy trwa promocja?
Promocja trwa do 30.04.2020. O dacie kwalifikacji zlecenia decyduje data rejestracji zgłoszenia na naszej stronie internetowej.
Czy akcja obejmuje nowsze modele iPhone'a?
Telefony iPhone X, iPhone XR, iPhone Xs/Xs Max i nowsze modele nie są objęte promocją. Cena wymiany baterii w tych modelach to 269 zł.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wykonaną usługę?
Po przesłaniu linku do płatności, prosimy jednocześnie o podanie danych do wystawienia faktury. W przypadku braku informacji, domyślnym dokumentem sprzedaży będzie faktura imienna.