Promocja "Wymiana telefonu" w sieci Era.
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty "Wymiana telefonu - 24 Cykle rozliczeniowe" zwanej dalej "Wymiana telefonu - 24" w okresie od 01.09.2005. do odwołania.
1. Oferta "Wymiana Telefonu - 24" umożliwia Abonentom zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
2. Operator zastrzega sobie prawo do określania puli dostępnych modeli aparatów w ofercie oraz uzależnienia ich dostępności i ceny w zależności od wybranej taryfy. W przypadku zakupu telefonu w ramach oferty "Wymiana telefonu - 24", którego cena może być różna w zależności od wyboru taryfy. Klient nie może zmienić taryfy na taryfę inną niż te oferowane w niniejszej promocji oraz na taryfę z niższym abonamentem, przy którym cena zakupu wybranego telefonu byłaby wyższa, przez 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Klient wybierając taryfę Era Nowy Komfort przez cały okres trwania promocyjnej Umowy terminowej nie może zmienić liczby wybranych ofert na mniejszą niż liczba ofert określona w dniu podpisania aneksu.
3. Z oferty "Wymiana Telefonu - 24" może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który:
spełnia kryteria każdorazowo określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora dokonujących wymiany telefonów oraz w Biurze Obsługi Abonenta*)
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC
podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24".
4. Abonent korzystający z "Wymiana telefonu - 24" może przy podpisywaniu Aneksu jednorazowo zmienić posiadaną taryfę na jedną z taryf Era Classic (Classic 70, Classic 130, Classic 220 lub Classic 1000) Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP, a także może pozostać na taryfie obecnie posiadanej. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie podpisania Aneksu, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty. Podpisanie aneksu w ramach niniejszej oferty wiąże się z anulowaniem wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, upustów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych - Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). Anulowanie przywilejów dotyczy również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych.
5. Sposób naliczania minut i SMS-ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC lub Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP w zależności od posiadanej lub wybranej taryfy.
6. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach i sklepach firmowych sieci Era lub u doradców biznesowych sieci Era.
7. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
8. Abonent przyjmuje na siebie:
zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24"
zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
9. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa w pkt. 7 i celu umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach o których mowa w § 17 ust. 7, 8 i 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.11.
10. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.8, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 900 zł w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24".
11. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24", Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
12. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
Jeśli przy podpisywaniu aneksu:
12.1. Abonent jednorazowo zmieni posiadaną taryfę lub posiada taryfę Era Classic 70 i zakupi w ramach oferty aparat z określonej przez Sprzedawcę puli aparatów oznaczonej na formularzu aneksu kodem HRL1, otrzyma w ramach dodatkowego przywileju 30% upust w abonamencie na okres kolejnych 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
Zmiana taryfy Era Classic 70 na inną w trakcie trwania aneksu wiąże się z utratą dodatkowego przywileju - 30% upustu w abonamencie.
12.2. Abonent pozostanie na taryfie z puli Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Moja 500 VIP otrzyma w ramach dodatkowego przywileju prawo do skorzystania z promocyjnej oferty na usługę Naliczania 1s/1s. Abonament za usługę zostanie wliczony w Abonament miesięczny przez 24 pełne Cykle rozliczeniowe licząc od aktywacji usługi. Po tym okresie opłata za abonament będzie naliczana według zasad określonych w Cenniku usług PTC.
12.3. Włączenie promocyjnego Naliczania usługi 1s/1s w momencie realizacji aneksu możliwe jest w salonach i sklepach firmowych sieci za pośrednictwem Sprzedawcy. W każdym innym Era przypadku, usługa Naliczanie 1s/1s na promocyjnych warunkach uaktywniana jest automatycznie i zacznie działać w ciągu 48 godzin.
13. Jeśli przy podpisywaniu aneksu Abonent zmieni posiadaną taryfę lub posiada taryfę Era Nowy Komfort cena zakupu telefonu będzie uzależniona od liczby posiadanych ofert.
14. Klient zainteresowany zrealizowaniem oferty "Wymiana telefonu - 24" na taryfie Era Nowy Komfort w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era może skorzystać z następujących ofert:
1 Oferta: Oferta uniwersalna
2 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci
3 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
4 Oferty: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
5 Ofert: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa + Oferta multimedialna
15. Abonent otrzymuje prawo do zmiany wybranych ofert już w kolejnym Cyklu rozliczeniowym. Bezwzględnie wiążącym jest warunek zachowania minimalnej liczby Ofert wybranych w chwili realizacji aneksu przez cały okres trwania aneksu.
16. Dodatkowo, po skorzystaniu z oferty "Wymiana telefonu - 24" na taryfie Era Nowy Komfort, każdy Abonent otrzymuje możliwość skorzystania z Oferty na warunkach oferty promocyjnej "Aktywacja Oferty z przyjaciółmi dla taryfy Era Nowy Komfort" w sieci Era.
17. Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie, że w trakcie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty realizacji oferty, utrzyma wybraną taryfę lub nie zmieni jej na niższą.
18. Wybór oferty "Wymiana telefonu - 24" uprawnia do otrzymania następujących przywilejów:
20% upustu na zestaw Ofert składający się z co najmniej dwóch (2) Ofert włączonych w dniu podpisania aneksu lub zmienionych w okresie 60 dni licząc od daty podpisania aneksu na okres 12 Cykli rozliczeniowych. Upust nie dotyczy zestawu Ofert Uniwersalnych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym wiąże się z utratą prawa do promocyjnego upustu.
33% upustu na zestaw Ofert składający się z jednej (1) lub dwóch (2) Ofert Uniwersalnych włączonych w dniu podpisania aneksu na okres 24 Cykli rozliczeniowych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym nie będzie możliwa.
jednorazowy bonus w postaci 200 dodatkowych minut w przypadku realizacji aneksu na taryfie Era Nowy Komfort z minimum dwiema(2) Ofertami lub na dowolnej taryfie Era Classic:
dodatkowy pakiet minut jest włączany w ciągu 48 godzin od chwili realizacji Aneksu do Umowy i aktywny od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie realizacji Aneksu
minuty z pakietu można wykorzystać na połączenia do wszystkich sieci wyłączeniem numerów 602 900, 602 950 000, 602 963, 608 908, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych, połączeń międzynarodowych i roamingowych
minuty z pakietu promocyjnego wymieniają się na SMS-y wysyłane do wszystkich sieci komórkowych w stosunku 1 min = 4 SMS-y
minuty z promocyjnego pakietu przechodzą na kolejne 23 pełne Cykle rozliczeniowe
minuty z pakietu promocyjnego wykorzystywane są zawsze po minutach z Oferty uniwersalnej, Oferty taniej w sieci oraz Oferty multimedialnej lub bezpłatnych minutach z taryf Era Classic
połączenia wykonywane w ramach Oferty weekendowej, Oferty z przyjacielem i Oferty z przyjaciółmi lub bezpłatnych minut z taryf Era Classic nie pomniejszają ilości minut w pakiecie promocyjnym
19. Cesja nie powoduje utraty prawa do korzystania z promocyjnej oferty na usługę Naliczania 1s/1s oraz upustu w abonamencie. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
20. Po okresie promocyjnym opłata abonamentowa na usługę Naliczania 1s/1s oraz na abonament będzie naliczana zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC.
21. Zawieszenie karty SIM powoduje utratę prawa do promocyjnego upustu.
22. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
23. Operator zastrzega sobie prawo do wyłączenia upustu w chwili, gdy Abonent skorzysta z innej oferty lub nie dotrzyma zobowiązania określonego w pkt.8.
24. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
25. Zaproponowana Abonentowi oferta Wymiana telefonu, ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (nie dotyczy dodatkowych przywilejów). Po upływie w/w okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych. Zaproponowana Abonentowi oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.