Promocja "Wymiana telefonu z dostawą do Klienta" w sieci Era.
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty "Wymiana telefonu - 24 Cykle rozliczeniowe" zwanej dalej "Wymiana telefonu - 24" w okresie od 01.09.2005. do odwołania.
1. Oferta "Wymiana Telefonu - 24" umożliwia Abonentom zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
2. Operator zastrzega sobie prawo do określania puli dostępnych modeli aparatów w ofercie oraz uzależnienia ich dostępności i ceny w zależności od wybranej taryfy. W przypadku zakupu telefonu w ramach oferty "Wymiana telefonu - 24", którego cena może być różna w zależności od wyboru taryfy. Klient nie może zmienić taryfy na taryfę inną niż te oferowane w niniejszej promocji oraz na taryfę z niższym abonamentem, przy którym cena zakupu wybranego telefonu byłaby wyższa, przez 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Klient wybierając taryfę Era Nowy Komfort przez cały okres trwania promocyjnej Umowy terminowej nie może zmienić liczby wybranych ofert na mniejszą niż liczba ofert określona w dniu podpisania aneksu.
3. Z oferty "Wymiana telefonu - 24" może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który:
spełnia kryteria każdorazowo określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora dokonujących wymiany telefonów oraz w Biurze Obsługi Abonenta*)
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC
podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24".
4. W celu złożenia zamówienia, Klient zainteresowany ofertą, powinien skontaktować się z Konsultantem z Biura Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000.
5. Zamówiony przez klienta telefon z kartą gwarancyjną, formularzem Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przygotowanego wg ustaleń Klienta z Konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej, regulaminem oferty, formularzem odstąpienia od Aneksu oraz dokumentem zakupu telefonu jest dostarczany do Klienta przez spedytora na koszt Operatora pod adres zadeklarowany przez Klienta.
6. Dostawa zamówionego telefonu nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, o ile nie zostanie ustalony inny termin realizacji, codziennie w dni robocze w godzinach 9.00 - 20.00 na zadeklarowany adres. W sytuacjach wyjątkowych niezależnych od Operatora i / lub Spedytora, Operator zastrzega sobie prawo dostarczenia przesyłki w innych godzinach. PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu dostarczenia przesyłki do 21 dni roboczych. W trakcie realizacji zamówienia, Abonent nie może dokonać realizacji oferty w autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era w zakresie wskazanym przez Operatora.
7. Przedstawiciel Spedytora podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech bezskutecznych próbach dostarczenia przesyłki, odebranie przesyłki z siedziby Spedytora wskazanej w pozostawionym awizo spoczywa na Abonencie. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Abonenta w ciągu 14 dni, zamówienie uważa się za anulowane.
8. W obecności przedstawiciela Spedytora, Abonent jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przesyłki, zgodności z zamówieniem oraz czy nie nastąpiło uszkodzenie mechaniczne towaru w transporcie.
9. Warunkiem odebrania przesyłki jest podpisanie przez Abonenta Aneksu i uiszczenie opłaty za telefon. Podpisanie Aneksu jest możliwe po udokumentowaniu przez Abonenta tożsamości na podstawie dowodu osobistego. Jeżeli w imieniu Abonenta przesyłkę odbiera pełnomocnik, oprócz dowodu osobistego jest zobowiązany przekazać przedstawicielowi Spedytora pełnomocnictwo upoważniające do zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
W przypadku Abonentów będących osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, wymagane jest pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
W innych przypadkach wymagane jest pełnomocnictwo od właściciela firmy lub osoby / osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Abonenta, wystawione na papierze firmowym Abonenta oraz opatrzone pieczęcią firmy lub osoby udzielającej pełnomocnictwa.
10. Zapłata za telefon jest uiszczana przez Abonenta gotówką przy odbiorze przesyłki na podstawie dokumentu sprzedaży i kwoty podanej w liście przewozowym.
11. W przypadku nie podpisania przez Abonenta Aneksu lub nie uiszczenia opłaty, umowa nie zostaje zawarta, a przedstawiciel Spedytora nie wydaje przesyłki.
12. Na podstawie Art.2 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. Z 2000r. Nr22 poz.271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartego Aneksu i umowy sprzedaży telefonu zawartej poza punktem sprzedaży sieci Era w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Składając stosowne pisemne oświadczenie Abonent jest zobowiązany do zwrotu telefonu w nienaruszonym kompletnym stanie w opakowaniu fabrycznym, który nie nosi widocznych znamion używania, wraz ze wszelkimi przypisanymi dokumentami, w tym gwarancją, Aneksem do umowy oraz dowodem zakupu w terminie 10 od daty odebrania przesyłki od przedstawiciela Spedytora. Odstąpienie od umowy oraz zwrot telefonu wraz z dokumentacją jest możliwe w jednym z salonów firmowych sieci Era.
13. Zwrot wartości zamówionego towaru zgodnie z wystawionym dowodem zakupu nastąpi w terminie 30 dni od daty odbioru zwrotu przez Operatora, na wskazane przez Abonenta konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta adres.
14. Składając zamówienie w ramach niniejszej oferty Abonent potwierdza jednocześnie, że akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i sposób realizacji oferty na warunkach niniejszego Regulaminu, w tym konieczność przekazania Spedytorowi danych niezbędnych do dostarczenia przesyłki z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
15. Abonent korzystający z "Wymiana telefonu - 24" musi przy składaniu zlecenia posiadać lub zmienić posiadaną taryfę na jedną z taryf Era Classic, Era Nowy Komfort z wybranymi ofertami lub Era Nowy Komfort VIP. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie składania zlecenia, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty. Równocześnie podpisanie aneksu w ramach niniejszej oferty wiąże się z anulowaniem wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, upustów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych - Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). Anulowanie przywilejów dotyczy również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych..
16. Sposób naliczania minut i SMS-ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC lub Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort i Era Nowy Komfort VIP, w zależności od posiadanej lub wybranej taryfy.
17. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach Firmowych sieci Era lub u Doradców Biznesowych sieci Era.
18. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu -24".
Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
19. Abonent przyjmuje na siebie:
zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24"
zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
20. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej
21. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa w pkt. 18 i celu umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę poniższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach o których mowa w § 17 ust. 7, 8 i 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.23.
22. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.19, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 900 zł w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" .
23. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24" Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
24. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
25. Jeśli przy podpisywaniu aneksu Abonent jednorazowo zmieni posiadaną taryfę lub posiada taryfę Classic 70 i zakupi w ramach oferty aparat z określonej przez Sprzedawcę puli aparatów oznaczonej na formularzu aneksu kodem HRL1, otrzyma w ramach dodatkowego przywileju 30% upustu w abonamencie na okres kolejnych 24 pełnych Cykli rozliczeniowych. Zmiana taryfy Era Classic 70 na inną w trakcie trwania aneksu wiąże się z utratą dodatkowego przywileju - 30% upustu w abonamencie.
26. Klient zainteresowany zrealizowaniem oferty na taryfie Era Nowy Komfort za pośrednictwem Spedytora może skorzystać z następujących określonych ofert :
1 Ofert: Oferta uniwersalna
2 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci
3 Oferty: Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
4 Oferty: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa
5 Ofert: 2 x Oferta uniwersalna + Oferta taniej w sieci + Oferta weekendowa + Oferta multimedialna
27. Abonent otrzymuje prawo do zmiany wybranych ofert już w kolejnym Cyklu rozliczeniowym, a jeśli nastąpi ona nie później niż w okresie 60 dni licząc od dnia zawarcia aneksu, przy takiej zmianie, Abonent zachowa promocyjny upust od każdej nowej oferty, nawet jeśli ich łączna liczba będzie wyższa od wybranej w chwili realizacji aneksu. Dla obu przypadków bezwzględnie wiążącym jest warunek zachowania minimalnej liczby ofert wybranych w chwili realizacji aneksu przez 24 miesięcy. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
28. Dodatkowo, po skorzystaniu z oferty "Wymiana telefonu - 24" na taryfie Era Nowy Komfort , każdy Abonent, otrzymuje możliwość skorzystania z oferty na warunkach oferty promocyjnej "Aktywacja Oferty z przyjaciółmi dla taryfy Era Nowy Komfort" w sieci Era.
29. Wybór oferty "Wymiana telefonu - 24" uprawnia do otrzymania następujących przywilejów:
20% upustu na zestaw Ofert składający się z co najmniej dwóch (2) Ofert włączonych w dniu podpisania aneksu lub zmienionych w okresie 60 dni licząc od daty podpisania aneksu na okres 12 Cykli rozliczeniowych. Upust nie dotyczy zestawu Ofert Uniwersalnych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym wiąże się z utratą prawa do promocyjnego upustu.
33% upustu na zestaw Ofert składający się z jednej (1) lub dwóch (2) Ofert Uniwersalnych włączonych w dniu podpisania aneksu na okres 24 Cykli rozliczeniowych. Zmiana Ofert w terminie późniejszym nie będzie możliwa.
jednorazowy bonus w postaci 200 dodatkowych minut w przypadku realizacji aneksu na taryfie Era Nowy Komfort z minimum dwiema(2) Ofertami lub na dowolnej taryfie Era Classic:
dodatkowy pakiet minut jest włączany w ciągu 48 godzin od chwili realizacji Aneksu do Umowy i aktywny od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie realizacji Aneksu
minuty z pakietu można wykorzystać na połączenia do wszystkich sieci wyłączeniem numerów 602 900, 602 950 000, 602 963, 608 908, Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych, połączeń międzynarodowych i roamingowych
minuty z pakietu promocyjnego wymieniają się na SMS-y wysyłane do wszystkich sieci komórkowych w stosunku 1 min = 4 SMS-y
minuty z promocyjnego pakietu przechodzą na kolejne 23 pełne Cykle rozliczeniowe
minuty z pakietu promocyjnego wykorzystywane są zawsze po minutach z Oferty uniwersalnej, Oferty taniej w sieci oraz Oferty multimedialnej lub bezpłatnych minutach z taryf Era Classic
połączenia wykonywane w ramach Oferty weekendowej, Oferty z przyjacielem i Oferty z przyjaciółmi lub bezpłatnych minut z taryf Era Classic nie pomniejszają ilości minut w pakiecie promocyjnym
30. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
31. Zaproponowana Abonentowi oferta "Wymiana telefonu - 24", ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (nie dotyczy dodatkowych przywilejów). Po upływie w/w okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych. Zaproponowana Abonentowi oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
32. W ramach dodatkowego przywileju, Abonencie korzystający z oferty "Wymiana telefonu - 24" otrzymają pakiet promocyjnych 60 minut wg poniższych warunków:
Dodatkowy pakiet minut będzie przyznany po 14 dniach od daty zawarcia Aneksu i zacznie działać od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie przyznania minut.
Dodatkowy pakiet minut będzie mógł być wykorzystany przez Klienta w trakcie dwóch kolejnych Cykli Rozliczeniowych.
Dodatkowy pakiet minut można wykorzystać na połączenia z numerami Era, z wyłączeniem numerów: 602950000, 602951000, 602955000, 602992000, 602962000, 602963, 602913, 608955, 608966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604010101, 604020202), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych oraz połączeń przekierowanych.
Cena za promocyjny pakiet minut zawiera się w abonamencie za Cykl rozliczeniowy, którego pakiet dotyczy.
Minuty z pakietu promocyjnego nie są wymieniane na SMS-y.
Minuty z promocyjnego pakietu będą wykorzystywane:
w przypadku taryfy Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP - po minutach zawartych w pakietach darmowych połączeń oraz po niewykorzystanych minutach z poprzedniego Cyklu rozl. z pakietów minutowych ale przed bieżącymi minutami zawartymi w pakietach minutowych
w przypadku taryf Era Classic - po niewykorzystanych minutach z poprzedniego Cyklu rozl. z abonamentu ale przed bieżącymi minutami zawartymi w abonamencie.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.