Netia odnotowała w 2000 roku 442 mln zł przychodów oraz 362 mln zł straty netto. Rok wcześniej te pozycje wyniosły odpowiednio: 249 mln zł i 427 mln zł. Wzrost przychodów wyniósł 78 proc. i jest efektem zwiększenia liczby abonentów (do 321 073, czyli o 27,5 proc.) oraz udziału w tej grupie klientów biznesowych (wzrost z 51 554 do 81 137). Stanowią oni obecnie 25,3 proc. ogółu abonentów firmy. Średni miesięczny przychód z linii wzrósł do 114 zł, czyli o 23,9 proc. w porównaniu z IV kwartałem '99 i o 4,6 proc. w porównaniu z III kwartałem '00. Na koniec grudnia z płatnych linii Internetii korzystało 36 500 zarejestrowanych użytkowników, dzięki czemu - jak podano w komunikacie - Internetia stała się drugim dostawcą usług wdzwanianego dostępu do Internetu w Polsce.