Xiaomi opublikowało wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2019 roku.
Przychody w tym okresie wyniosły 43,8 mld juanów (wzrost o 27,2% r/r), a zysk brutto 5,2 mld juanów (wzrost o 21,3%). Przychody z rynków międzynarodowych wzrosły r/r o 34,7% do 16,8 mld juanów.
Segment smartfonów zanotował przychody w wysokości około 27,0 mld RMB, co stanowi wzrost o 16,2% r/r.
Według Canalys Xiaomi zajmuje 4 miejsce pod względem dostaw smartfonów do Europy Zachodniej, przy czym dostawy do regionu wzrosły o 115,1% r/r/.
Xiaomi rozwija również swoją sieć detaliczną na rynkach zagranicznych (poza Chinami). Do 31 marca 2019 r. powstało 480 autoryzowanych sklepów Mi Home, co stanowi 93,5% wzrost r/r, z czego 79 sklepów było w Indiach.
Xiaomi zawarło również umowę o współpracy z afrykańską platformą e-commerce Jumia.
Najważniejsze dane finansowe za I kw. 2019: