Grupa France Telecom opublikowała swoje wyniki za I kw. 2005 r. Przychody Grupy wzrosły o 3.5% w porównaniu to I kw. zeszłego roku. Sprzedaż Grupy wyniosła 11.62 mld euro. Dział komórkowy firmy ma już 64.4 mln klientów, co oznacza wzrost o 14%. FT potwierdziło prognozy na 2005 mówiące o 3 do 5% wzrostu przychodów.
Od 1 stycznia br. FT podzielił się na segmenty: Personal, Home, Enterpise, Directories. Przychody działu Personal wzrosły o 8.9% (w Polsce wzrost o 31.4%), segmentu Home spadły o 0.2% (w Polsce wzrost o 8.8%). Sprzedaż działu Enterpise spadła o 6.5%, a sprzedaż działu książek telefonicznych wzrosła o 9.1%.
W Polsce PTK Centertel (segment Personal) miał na koniec marca br. 8,021 mln klientów, co oznacza wzrost o 42.8% w porównaniu rok do roku. Przychody Idei wzrosły do 357 mln euro. W I kw. 2005 r. Idea pozyskała 581 tys. nowych klientów. Udział w rynku Idei wzrósł do 32.7% na koniec marca br. z 32.2% na koniec I kw. 2004 r. 43% bazy abonenckiej to klienci postpaid, 57% to użytkownicy telefonów na kartę. FT podało, że penetracja telefonii komórkowej w Polsce osiągnęła na koniec marca 64.1%. Idea ocenia, że miała 40% udział we wszystkich aktywacjach, w tym 67.5% udział w aktywacjach postpaid). Przychody z transmisji danych (w tym SMS-y) stanowią 21.1% całości przychodów Idei, w porównaniu do 19.3% rok wcześniej.
Telekomunikacja Polska miała na koniec marca 11,349 mln klientów, co oznacza wzrost o 0.6%. Liczba użytkowników dostępu szerokopasmowego wynosi 838 tys. - wzrost aż o 243%. Cała Grupa FT ma już 5.9 mln klientów ADSL. Przychody TP wzrosły o 8.8% dzięki pozytywnym zmianom w kursie złotego. Bez uwzględnienia zmian kursów przychody TP spadły o 8.2%.