13 listopada 2001 r. ogłoszono wyniki I edycji konkursu Make a Connection - Przyłącz się! organizowanego przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży oraz Nokię. Nagrodzono 48 prac. Preferowane były projekty angażujące młodych ludzi w działania socjalne, projekty które miały na celu rozwijanie wśród młodych ludzi umiejętności potrzebnych im w przyszłym życiu zawodowym takich jak: poczucie odpowiedzialności za podejmowane działania, umiejętność pracy w grupie, komunikacji z innymi oraz wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania. Autorzy wybranych przez komisję konkursową projektów wezmą udział w szkoleniach, których celem jest przygotowanie liderów grup młodzieżowych do zarządzania własnym przedsięwzięciem. Program "Make a connection" realizowany będzie w trzech województwach w Polsce: kujawsko-pomorskim, małopolskim i śląskim. Głównym założeniem programu jest wspieranie grup młodzieżowych działających na rzecz lokalnej społeczności. Młodzieżowe grupy wolontariuszy otrzymają średnio po około 5 tys. PLN na realizacje swoich projektów.
"Make a Connection" jest prowadzonym od wielu lat, ogólnoświatowym programem, którego celem jest promowanie pozytywnego rozwoju młodzieży poprzez oferowanie młodym ludziom szansy na nawiązanie kontaktu ("make a connection") ze społecznościami lokalnymi, rodzinami oraz rówieśnikami. Program ma zwiększać szanse edukacyjne młodych ludzi, uczyć ich umiejętności przydatnych w dalszym życiu oraz wspomagać inicjatywy skierowane do społeczności lokalnych. W 2000 roku program obejmował Brazylię, Chiny, Meksyk, Niemcy, Południową Afrykę i Wielką Brytanię. W czerwcu 2001 roku został poszerzony o Polskę.
Mariusz Kosiński - Prezes Firmy Nokia Poland, Edyta Jungowska - Ambasador Programu i Maria Holzer - Dyrektor Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży