Grupa iliad w swojej prezentacji wynikowej podała szczegółowe dane dotyczące wyników sieci PLAY.
PLAY ma w Polsce aktualnie 12,508 mln aktywnych klientów, w tym 12,310 mln klientów mobilnych i 198 tys. klientów usług stacjonarnych (TV i broadband). Z internetu stacjonarnego PLAY korzysta 22 tys. abonentów.
W II kw. operatorowi udało się netto zwiększyć bazę klientów mobilnych o 145 tys. kart.
Przychody w I połowie roku osiągnęły poziom 3.636 mld zł, co oznacza wzrost rok do roku o 3.9%. ARPU przez rok urosło o 4% do 27.6 zł.
Przychody w II kw. urosły o 4.2% do 1.828 mld zł. Największy wzrost notowały przychody z usług mobilnych – o 8.1% w porównaniu rok do roku.
Na koniec II kw. PLAY miał 9095 nadajników, co oznacza, że przez kwartał włączył 188 nowych.