Wyniki PTK Centertel po I kw. 2002r.

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 58

Strata netto PTK Centertel w pierwszym kwartale 2002 r. wzrosła do 192 mln zł, wobec 118 mln zł straty w analogicznym okresie 2001 r. Przychody ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2002 r. wzrosły do 734 mln zł, z 543 mln zł w tym samym okresie w 2001 r. Strata operacyjna w tym okresie zmniejszyła się ze 103 mln zł w pierwszym kwartale 2001 r. do 17 mln zł w pierwszym kwartale 2002 r.


Łączna liczba abonentów PTK Centertel na dzień 31 marca 2002 r. wyniosła 3 171 tys. (wzrost o 13.9% z 2 785 tys. na koniec 2001 r.), w tym 1 852 tys. abonentów POP; 1 296 tys. abonentów IDEI, 23 tys. abonentów NMT. 


Udział w rynku PTK Centertel pod względem łącznej liczby abonentów na dzień 31 marca 2002 r. wyniósł 29,3% (27,8% na koniec 2001 r.). Udział w rynku PTK Centertel pod względem nowych abonentów (przyrost netto) pozyskanych od 1 stycznia 2002 r. do 31 marca 2002 r. wyniósł 45%.

 

Wskaźnik ARPU, miesięcznego przychodu na abonenta wynosi w PTK Centertel 72 zł

 

Pod koniec kwietnia Jacek Murawski, dyrektor finansowy spółki poinformował, że strata w 2002 roku utrzyma się na podobnym poziomie co w 2001 roku, kiedy wyniosła 603 miliony złotych. Dyrektor poinformował, że spółka planuje osiągnąć zysk netto w 2004 lub w 2005 roku. Przychody tego operatora telekomunikacyjnego w 2001 roku wzrosły do 2.367 mln zł z 1.553 mln zł w 2000 roku. Według wcześniejszych informacji PTK Centertel planuje, że na koniec 2002 roku z jej usług będzie korzystać będzie 4.000.000 klientów.

 

Wybrane dane finansowe PTK Centertel: 

mln zł 01.01-31.03.01 wg nowej ustawy 01.01-31.03.01  wg ustawy z 1994 r. (po przekształceniach)  01.01-31.03.02
Przychody ze sprzedaży 543 543 734
EBITDA 24 11 120
EBIT (zysk operacyjny) 105 103 17
Zysk netto 4 118 192
Wydatki inwestycyjne na rzeczowy majątek trwały 709 633 402

  
Różnice pomiędzy rachunkami wyników w I kwartale 2001 roku wynikają z zastosowania przepisów nowej Ustawy o rachunkowości.

Opinie:

Opinie archiwalne (58):

Komentuj

Komentarze / 58

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bozo pisze: 2002-05-17 18:17
    idealna sieć-idealne zyski.dobrze ze nie jestem ich klientem
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-05-17 18:22
    no niezle, a jeszcze kasa za umts :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bozo pisze: 2002-05-17 18:47
    Bozo, ale ty to jestes %#$@$%#@%&%@$%#@%&#@ o tym? Czy nie? To Ci mowiem. Przeciez baranie jak firma inwestuje i stosuje niskie ceny dla klientow to skad ma miec zyski???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-05-17 18:47
    Tepsa pokryje wszystko z naszych oplat analogowych. ale na tle konkurencji to cieniutko wypada idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-05-17 18:55
    Czemu cieniutko wypada? Bo jest słabo zarządzana-wiadomo- wielka siostra pokryje straty. Nie jest tak, że Idea inwestuje i stosuje niskie ceny, a konkurencja nie. Za to konkurencja potrafi przynosic zyski. A zysk jest podstawą tworzenia zdrowych długofalowych założeń ekonomicznych, nie pasożytnictwo jak w wypadku idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-05-17 19:14
    Wiadomo, w dzisiejszych czasach najlepiej jest wykazywać stratę. Podatki się kłaniają.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-05-17 19:50
    Atrut70 - nie ma kantow z podatkami na poziomie takich przedsiebiorstw - Urz. Kontroli Skarbowej by ich doprowadzil do bankructwa. Brak przychodow i ciagle zastrzyki kasy z tpsa swiadcza o jednym - Idea ma najbiedniejszych klientow (72 zl / w plusie cos okolo 100 i w erze podobnie), poza tym gross rynku biznesowego siedzi w plusie lub erze i jest im dobrze...wiec po co zmieniac operatora? A co do metod zarzadzania...hmmm..ja sie na tym zbyt nie znam, ale ich reklamy w tv i prasie to musza kupe szmalcu kosztowac. Jakby zamiast tego postawili na JAKOŚĆ to by sobie wyroblili markę u klientow...a w tej chwili Idea przez wielu jest kojarzona z nedzną jakością obsługi i dennym zasięgiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-17 20:35
    CiepliX: co do jakości obsługi masz rację. W Erze byłem 4 lata i coś mnie podkusiło na ideę. Dobrze że umowa się kończy niedługo bo przez BOK w idei robię BOKami. Co konsultant to opinia. A szczytem było to jak mi chcieli zablokować telefon pomimo że było stałe polecenie zapłaty ( i środki były na koncie) a ktoś przeoczył jakiś tam wpis. Czarny humor polega na tym również że jakiś konsultant powiedział że ponowi prośbę o zapłatę a jak nie to da znać. I myślicie że dał? Po kolejnym telefonie usłyszałem że muszę na przyszłość zapamiętać nazwisko konsultanta. Dobrze że tylko to a nie np dodatkowo numer jego buta.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-05-17 20:57
    sandrzej - ja tego nie znam z autopsji, raczej z opowiadan znajomych - Ten bur.del na kółkach to u nich norma :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-17 21:31
    Cieplix, tu nie chodzi o kanty, w żadnej firmie nie powinno się zbyt wiele zostawiać na zyski - pieniądze powinny krążyć w inwestycjach. Ale co do tego, że idealni są słabi to fakt
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-05-17 23:12
    NMT 23 tys no i dobrze trzymajmy sie dalej ! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-05-17 23:50
    I tak trzymać! Przynajmniej zostanie po nich trochę wież dla Plusa i Ery... OPTIMAlnie POPierd... sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    gros pisze: 2002-05-18 01:15
    cieplix;z.dyrman/za co wy tak tej idei nienawidzicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-18 01:50
    Zdzislaw D. :))))))))) hahahahahah zajebisty tekst :)))))) co do wynikow, to ciekawe czy FT najbardziej zadluzony operator na swiecie patrzy z taka sama radoscia na "zyski" Idei jak TPsa
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-05-18 02:22
    Panowie i po co te wszystkie klutnie?? Powiem wam jak to wyglada z mego punktu widzenia. Komorke uzywam do dzwonienia i smsow to raz. Czasami korzystam z maila ale do tego mam skrzynke u opow (wczesniej plusnet teraz ideanet). Po 2 latach korzystania z Plusa stwierdzam jedno - sama obsluga informatyczna (bramka sms, konta email stoja na b. wysokim poziomie czego idea moze tylko zazdroscic, przynajmniej na razie) Ale mi dokuczala jedna rzecz - zasieg. W woj. Podlaskim najgorszy ze wszystkich opow, do tego nawet w samym miescie (Bialystok) zasieg jest bardzo ale to bardzo slaby i plywajacy, a po zejsciu do piwnic lub parterow czesto sie urywa, co nie ywstepuje u konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-05-18 02:22
    Jesli ktos nie wierzy zapraszam na www.zasieggsm.prv.pl. Nie mowiac o budynkach w srodku miasta. I to wlasnie spowodowalo ze zmienilem opa. Co mnie interesuje ze ktos tam jest zadluzony na tyle czy tyle. Dla mnie liczy sie to co jest teraz. A ja poki co jestem zadowolony ze swego wyboru. Mam nadzieje ze jak najdluzej. PS. Nie mowicie mi tylko ze w innych czesciach kraju i innych miastach Plus ma rewelacyjny zasieg bo jest to dla mnie najmniej wazne. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Domq pisze: 2002-05-18 02:24
    No tak,Idea wcale nie jest tania!Ma cos ze swojej starszej siostry telezłodzieki - zdzierstwo. Gdyby nie dziadzuś to bym się nie zdecydował.... A tak jakoś przeboleję tą podłą obsługę i opłaty za udostępnienie kodu PUK2 lub zmianę abonamentu "w dół" ... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-05-18 02:46
    domq: jezeli jest tak zle i ciagle na idee psioczysz to czemu w niej jestes?? Chce sie miec 50% znizki ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-05-18 02:57
    Tak Hipo...Gdybyś wymienił był jakiekolwiek miasto to zignorowałbym. Ale Białystok to rodzinne sztejtl mojej ładniejszej połowy. I byłem tam nie raz i nie dwa. I w centrum byłem. I jest tam taka konstrukcja strzelista kościołem kat. zwana. ba, nawet bazyliką. I w centrum jest ona. I BTS + tam ugrzązł. I sygnał jest "full" i w Gołębiewskim i w pałacu Branickich i "erałnd". Ty mnie nie mów, że jest inaczej, bo łżesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-05-18 03:08
    heh ladnie ladnie, co z tego ze masz zasieg na Lipowej, wyjedz 200 m dalej i juz plus lezy. Ja mieszkam ok kilometra od kosciloa Rocha jesli nie wiesz, i mam duuz e problemy z Plusem a wlasciwie mialem. Tacy ludzie jak ty ktorzy nie znaja specyfiki danego miasta i bywaja tam raz na rok a moze i nie plata takie wlasnie glupoty. Jak sie nie znasz to nie gadaj!!!! Zycze zadowolenia z Plusa bo w naszym wojewodztwie to mozesz z ich telefonem zrobic to co bylo kiedys na reklamie, jeb!@!#!@### o asfalt. KPW?? Bez pozdrowien PS. lepiej looknij na mapke na zasieggsm.prv.pl i lepiej przyjrzyj sie zasiegowi w Bialymstoku zanim zaczniesz plesc takie rzeczy jak teraz!
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-18 03:15
    Maja nieporownywalnie niski wspkaznik ARPU, co zapewne spowodowane jest duza iloscia POPakow, ktorzy dostarczaja relatywnie mniej przychodow od abonamentowych klientow. Jednak takze sam wynik finansowy nie rokuje dobrze, przy takim wzroscie nie maja co liczyc wedlug mnie na jakiekolwiek zyski przez okres 5 lat. W sumie nie musza splacac swoich dlugow wobec TePsy wiec tutaj maja spora przewage nad konkurencja. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-18 03:48
    Wskaźnik ARPU, miesięcznego przychodu na abonenta wynosi w PTK Centertel 72 zł. Nie za wesoło.
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-18 05:04
    bosy - racja - troche przesadzili - ale w plusie przy niskich cenach dosc drogich aparatow w promocji i tanich uslugach moze byc niedlugo cienko - chociaz klienci biznesowi napewno wyrownuja te straty - sam mam kilka aparatow na jednej fakturze wiec wiem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-18 10:30
    bajer: Wątpię, żeby było cienko, bo plus (niestety) tani nie jest. Tanie aparaty: owszem. Tanie usługi??? EE, tam. Przesadziłeś. Może w biznesie tanie, ale nie dla szarych obywateli, do których się zaliczam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-05-18 13:13
    No cóż, centek najpierw wykosztował się na NMT, potem na gsm 1800, dopiero jak dostali koncesję na 900 to zaczął się prawdziwy rozwój. Tym niemniej samo utrzymanie sieci nmt przy tak zawrotnej ilości abonentów to chyba nie jest jakiś złoty interes. A co do paru wcześniejszych wypowiedzi, to właśnie fakt że opów jest trzech a nie jeden zapewnia takie ceny jakie mamy. Jeszcze nie tak dawno qmpel kupował aparat w centertelu nmt (najtańszy) za 2000 zł, że o kosztach rozmów nie wspomnę.
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-05-18 14:06
    za 2000 PLN?... ja pamiętam jak mój ojciec kupował CENTERELA, to wtedy trzeba było się wykosztowac niewiele mniej niż jak na nowego malucha :) Ale wtedy to był telefon, nie to co teraz :P ... a co do jakości obsługi klienta w BOKu albo w salonach, to ani razu nie zdarzyło mi się trafić na niekompetencje, a mam w rodzinie 4 telefony w IDEI i wiele razy dzwoniłem do BOKu, wiele razy byłem w salonie firmowym. Zawsze byłem traktowany przez obsługę na odpowiednio wysokim poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-05-18 14:57
    Od razu widac jaki segment im sie ostal po tym jak Plus i Era zabraly caly business :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-18 15:53
    idea zaczela pozniej ale chyba i tak juz czas na zyski no nie
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-18 16:35
    Matt: co Ty mowisz??? nie ma nic latwiejszego niz zwiekszanie udzialow w rynku, oczywiscie przy zalozeniu "made by Idea". czyli, ze nie musimy teraz przyniesc zysku, wlasciwie to wcale nie musimy zysku przynosic, bo CIOCIA nam da pieniazki na nasza zabawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-05-18 17:44
    ale i tak maja konkurencyjne ceny...oby tylko nie popadli w "melanholie"
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-18 18:56
    Matt: no wlasnie... a z tego, co widac po ich poczynaniach to zysku nie bedzie i to jeszcze bardzo dlugo...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-18 20:50
    Matt: idea 5% bizsnesu wśród swoich klinetów (info z GOL). Łatwo stąd policzyc znając ich udział w rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-18 20:54
    Mizeria w sumie. I nie pomoże nawet "Globalny zasięg".
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-19 00:02
    Matt, słusznie Ci się wydaje - w erze to ok 40% abonentów, w plusie ok 35%, a na dodatek era ma większy udział w rynku...
    0
  • Users Avatars Mini
    mela pisze: 2002-05-19 00:48
    Czytając wasze opinie mam wrażenie, że macie za złe idei, że jest tania i nie przynosi zysków ! Co was obchodzi ile zarabia Idea ? Ważne jest, że mają rozsądną ofertę cenową na tle innych operatorów. Przez 2,5 roku byłem użytkownikiem plusa. Wyniosłem się bo bałagan tam nie jest mniejszy niż u innych operatorów (pół roku trwało wyjaśnianie zaginionych płatności ! Dobrze, że mam zwyczaj trzymać potwierdzenia wpłat) a trzeba za to więcej płacić. W Idei jestem już prawie dwa lata i jestem zadowolony ! Wymieniałem telefon, kupiłem namiot za punkty profit i nie było żadnych kłopotów. Co do zasięgu, to w moim rejonie (lubuskie) Plus może pozazdrościć Idei !
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-19 02:10
    mela: co do zasięgu zgoda. Ale jesli chodzi o taniość to kompletna pomyłka. No chyba ze ktoś tylko klepie smsy, ale w tym wypadku lepasza jest taryfa Czasami +. Sam mam ideę od prawie roku a poprzednio miałem Erę przez 4 lata (i nadal mam jeden numer). Oczywiście mam na mysli zasięg po wszystkich okolicznych wiochach nie leżących na głównych szlakach np. Zielona - Krosno. Jeśli chodzi o miasto to nie ma znaczenia sieć. A jako ciekawostkę - przejdź się do salonu Ideii na kupieckiej. Podejdź do ostatniej lady i sprawdź zasięg :))) - to ci numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-05-19 02:18
    Ludzie... Narzekacie na BOK w Idei, a relatywnie rzecz ujmujac, ile razy w miesiacu musicie sie laczyc z *22? Narzekacie na zasieg gloryfikujac ERE... jest to sztucznie podtrzymywany mit, bo jak wiem z doswiadczenia i w tej sieci takze sa wielkie dziury. Dla mnie najwazniejsze sa rachunki i zawsze jestem mile zaskoczony! Statystycznie sa nizsze o 20-30% niz wzgledem konkurencji. Osobiscie jestem w Idei od poczatku jej funkcjonowania w Poznaniu. Na poczatku uzupelnieniem byly Era i Plus, ale koszty polaczen w szczycie to porazka. Wazne sa wprowadzone ostatnio uslugi - sprawia one, ze klienci zaczna wiecej dzwonic (tansze polaczenia do wybranych osob czy tez w wolnych chwilach pozytywnie wplyna na obraz operatora w swiadomosci obecnych klientow, co napewno przelozy sie na obrot i zapewne ARPU wzrosnie o ~5-10% na koniec roku). PZDR wszystkich GSMuserow. Prosze o przeslanie privem adresow pod ktorymi mozna znalezc finansowe i statystyczne ujecie GSMu w Polsce - z gory dziekuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-19 04:31
    promedia: Czy mówisz o Ideii Meritum?(te rachunki) bo co do nich Optima oferuje za dodatkową opłatą. tzn wolne chwile itd. to co w Erze np. jest juz w ab. Widać masz nieaktualne cenniki. Mam Ideę i bardzo chwalę sobie Kapitał Minut. Irytują mnie natomiast rachunki z wykazem rozmów gdzie nie widać faktycznego czasu rozmowy. A obraz operatora nijak ma się do wprowadzanych usług. To co kreuje wizerunek to BOK, Salony czy punkty sprzedaży. Tu mam fatalne doświadczenia choć w czasach kiedy kupilem pierwszego Centka było rewelacyjnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ret pisze: 2002-05-19 06:40
    Może bym się i zdecydował na Ideę, gdyby nie logo powitalne: "Milego dnia". Czy poprawna pisownia tego nietrudnego słowa przerasta możliwości naszej ulubionej sieci? "Milego dnia" rano o poranku, w południe, wieczorem o zmierzchu i - oczywiście - w nocy, to już nie na moje nerwy.
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-19 15:55
    IDEA moze i ma obra ofertre jesli ktos dzwoni w szczycie, jednak poza szczytem to ta oferta nie jest juz tak rewelacyjna. Plaskie taryfy sa moze i OK, ale nie zawsze. Ostatnio wprowadzili jakies obnizki poza szczytem, ale to raczej akcja ratunkowa po to by lapac wiecej abonamentowcow, bo narazie POPaki goruja co nie jest za bardzo pozytywnym znakiem dla operatora. Chociaz np we Wloszech z tego co wiem znacznie wiecej niz polowa ludzi korzysta z pre-paidow a i operator jakos sie trzyma. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2002-05-19 16:03
    w waszych komentarzach brakuje najwazniejszego spostrzezenia - Idea przejmuje okolo 45 % rynku od kilkunastu miesiecy, oznacza to ze za jakis czas liczebnie przeskoczy Plusa, a z zasiegiem to pokutuje ciagle opinia z czasow DCS 1800, wtedy nie moglo byc pelnego tylko w miastach i na trasach i tak w swiadomosci ludzkiej juz zostalo, teraz Idea nie ustepuje juz w zadnym razie zasiegiem Erze i Plusowi, kazdy op ma dziury, w kazdym kwartale Idea zyskuje ponad 1% rynku, wnioski wyciagnijcie sami, z biznesem tez nie macie racji, gdyby publikowano newsy o przejeciach to te na rzecz Idei tez by zdecydowanie dominowaly
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy pisze: 2002-05-19 17:02
    Idea wystartowała dwa lata później niż konkurencja i to też tylko z systemem 1800, który uniemożliwiał pokrycie zasięgiem całego kraju tak jak GSM 900. Kiedy Idea dostała koncesję na GSM 900 musiała ponieść znacznie wyższe koszty na rozwój sieci aby móc dogonić konkurentów (według mnie udało jej się to znakomicie co widać w liczbach) i z tego wynika ta strata. Zresztą najważniejsze jest to że strata operacyjna znacznie się zmniejszyła, i jeśli tak dalej pójdzie Centertel zacznie zarabiać na bieżącej działalności. A komentarze typu matka tepsa pokryje stratę są śmieszne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-05-19 17:10
    bart: masz 100% racje. Zwlaszcza dotyczy to zasiegu. Jak widac prawie kazdy powtarza stare plotki ze jest taki do d... I dzieje sie tak do momentu dopoki sam nie pouzywa Idei. A potem nagle mile zaskoczenie. Przynajmniej w Idei nie ma tak uwielbianego "plywajacego" zasiegu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Lodzio pisze: 2002-05-19 18:01
    Bart - nie komentuje, ale obsluguje czasem duze firmy - i jakos w ZADNEJ nie ma idei...góruje plus i Era (ORBIS, Poczta Polska, Elektrim itd...). Idea za pozno weszla na rynek poza tym ROZSADNI biznesmani po przejsciach z jej mamusia tpsa nie beda wchodzic z nia w zadne uklady.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-19 20:11
    bart: piszesz ja jasnowidz :)) chcę ci tylko przypomnieć że to Centertel zaczynał na rynku mobilnym i sam się kiedyś posługiwałem takim wielkim klocem. Potem w pierwszym roku działalności pozostałych opów nie było dla nich różowo. Smiech mnie ogarnia jak sobie przypomnę że pierwsi zapaleńcy Ery musieli w Zielonej chodzić wokół ratusza bo dalej zasięgu nie było... Co będzie za rok nie przewidzisz. Zwłaszcza że nie wierzę że konkurencja śpi..
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazeon pisze: 2002-05-19 20:14
    A ja sie przyczynilem troche do strat Idei. Zalalem swoja komorke (Siemens S35i), a jako, ze byla na gwarancji zanioslem do Idei mowiadz, ze nagle przestala dzialac. Po tygodniu dostalem telefon, ze moge sie zjawic po aparat. Coprawda mi go nie naprawili, ale tez nie obarczyli kosztami diagnozy (jakies 35zl). Dostalem zato fajne zdjecia plyty glownej Siemensa.
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy pisze: 2002-05-19 20:39
    Lodzio: Trudno żeby Elektrim miał komórki w Idei skoro jest udziałowcem Ery. I co masz na myśli pisząc "przejścia z mamusią tepsą"?
    0
  • Users Avatars Mini
    mela pisze: 2002-05-19 21:59
    sandrzej: Na tej samej zasadzie możesz odwiedzić salon plusa w Świebodzinie na ul. Głogowskiej w samym centrum miasta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-20 00:03
    Wychodzia na to ze dzieje sie u nich coraz lepiej wiec nic tylko sie cieszyc i czekac na obnizke oplat za polaczenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2002-05-20 01:17
    do CiepliXa: co do reklam to w nich wlasnie idea wyrobila sobie marke sieci dla ludzi o ilorazie inteligencji podobnym do zyskow tej sieci, że nie wspomne reklamy Pop-a z wakacji podajże (popaki nie placa czy cos takiego) jak jechalem autobusem i widzialem billboardy z ta reklama to mialem ochote walnac w........... specow od reklam z idei pozatym inne reklamy tez byly jak dla debili np. reklama z 2 kolesiami siedzacymi na lawce. Zostawie ja bez komentarza bo i tak mi go ocenzuruja. pozdr P.S. mam taktaka i w zyciu nie przesiade sie na nic innego (chyba ze wejde w abonamet :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2002-05-20 01:19
    do Cichego: a Era i Plus dostaly wtedy koncesje na 1800
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-20 03:28
    no reklamy sa troche nie na poziomie - ale te plusa nielepsze ;-) jak widze tego czeskiego ludzika na zielonym tle to mi sie *&#$%#^ chce -heh. poza tym poki tepsa bedzie placic duze siano na idee to bedzie sie trzymac jak najlepiej - koleczko sie zamyka, a interes sie krecic bedzie zawsze - tylko musza faktyczne popracowac nad marketingiem bo sami nie wiedza dla jakiego klienta to w sumie sa najlepsi....
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-20 03:28
    no reklamy sa troche nie na poziomie - ale te plusa nielepsze ;-) jak widze tego czeskiego ludzika na zielonym tle to mi sie *&#$%#^ chce -heh. poza tym poki tepsa bedzie placic duze siano na idee to bedzie sie trzymac jak najlepiej - koleczko sie zamyka, a interes sie krecic bedzie zawsze - tylko musza faktyczne popracowac nad marketingiem bo sami nie wiedza dla jakiego klienta to w sumie sa najlepsi....
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-05-20 17:07
    *** luk23 *** pewnie trzymajmy się !!! - może doczekamy się np. darmowej instalacji skyDSL ... + jakiś fajny aparacik za złotówę ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazeon pisze: 2002-05-20 23:52
    Jejku, to analogowa siec jeszcze istnieje??? ;-()
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-05-21 12:39
    ***sandrzej*** - swoja opinie nt. rachunkow wyrobilem jeszcze na STARYCH OPTIMACH. Od poczatku czerwca bedzie juz tylko MERITUM wiec musi byc jeszcze taniej:); ujmuje rachunki calosciowo: abonament + koszty rozmow + inne uslugi i jak sie okazalo IDEA gora - znaczaco wplywa tutaj koszt abonamentu realnie nizszy niz u konkurencji; co do Kapitalu Minut - zgadzam sie - swietna sprawa; co do wizerunku: dla wiekszosci ludzi licza sie tylko pieniadze i sposob ich latwego zarobienia badz ich nie wydania - dlatego uwazam, iz Starzy ideowcy, ktorzy nie mieli do tej pory "godzin poza szczytem" beda jeszcze bardziej zadowoleni i sklonni wydac dodatkowe 5 zl... PZDR Dziekuje za polemike - promedia
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazeon pisze: 2002-05-23 22:50
    Jak chcialem podpisac cyrograf z jedna z sieci GSM t kogo bym nie spytal jaka siec wybrac, kazdy mowil "tylko nie Idea, bo ma slaby zasieg". Zasieg zeczywiscie jest slabszy niz Ery, czy Plusa. Pisze to moze subiektywnie, ale tam gdzie przebywam czasem sprawdzam jakie sieci lapia. Z moich statystyk wynika, ze na pierwszym miejscu jest Era, po niej Plus, a na koncu Idea. Ale Idea jest najtansza, a pozatym zwykle jestem w zasiegu tej sieci wiec wybralem wlasnie Idee. Narazie nie zaluje.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-07-04 03:21
    idea ma idealny zasieg lepszy nisz plus i minimalnie gorszy od ery
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: