20 mln zł za bilety komunikacji kupione przez telefon

Newsy
Opinie: 0
Warszawski ZTM

Warszawski ZTM podał, że pierwszym półroczu tego roku wartość sprzedanych biletów za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyniosła 20 215 593,10 złotych.

Od stycznia do marca pasażerowie przez urządzenia mobilne kupili bilety za łączną kwotę 9 421 750,20 złotych, a w ciągu kolejnych trzech miesięcy jeszcze więcej bo za  10 793 842,90 złotych.

Niezmiennie największą popularnością cieszą się bilety 20-minutowe. W pierwszym półroczu 2019 roku pasażerowie kupili ich (normalnych i ulgowych) aż 3 574 861 sztuk – w drugim kwartale sprzedaż była większa o 193 813 sztuk w porównaniu do okresu styczeń – marzec. Łączna wartość takich biletów sprzedanych w pierwszym półroczu wyniosła 10 506 732,70 złotego.

Pasażerowie chętnie kupowali również bilety jednorazowe przesiadkowe 75-minutowe. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2019 roku kupili ich 1 912 299, w obu kwartałach odpowiednio: 898 784 oraz 1 013 515 sztuki. Łącznie ich wartość wyniosła 7 389 155,40 złotych.

W sumie za pośrednictwem aplikacji mobilnych Zarząd Transportu Miejskiego sprzedał bilety o wartości 20 215 593,10 złotych. W całym 2018 roku wartość sprzedaży w tym kanale dystrybucji wyniosła 29,8 mln złotych. Pasażerowie mogą nabywać bilety za pośrednictwem aplikacji: SkyCash, jakdojade.pl, mPay, moBilet, Mint Mobile oraz zbiletem.pl.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: