Od stycznia do marca pasażerowie przez urządzenia mobilne kupili bilety za łączną kwotę 9 421 750,20 złotych, a w ciągu kolejnych trzech miesięcy jeszcze więcej bo za 10 793 842,90 złotych.
Niezmiennie największą popularnością cieszą się bilety 20-minutowe. W pierwszym półroczu 2019 roku pasażerowie kupili ich (normalnych i ulgowych) aż 3 574 861 sztuk – w drugim kwartale sprzedaż była większa o 193 813 sztuk w porównaniu do okresu styczeń – marzec. Łączna wartość takich biletów sprzedanych w pierwszym półroczu wyniosła 10 506 732,70 złotego.
Pasażerowie chętnie kupowali również bilety jednorazowe przesiadkowe 75-minutowe. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2019 roku kupili ich 1 912 299, w obu kwartałach odpowiednio: 898 784 oraz 1 013 515 sztuki. Łącznie ich wartość wyniosła 7 389 155,40 złotych.
W sumie za pośrednictwem aplikacji mobilnych Zarząd Transportu Miejskiego sprzedał bilety o wartości 20 215 593,10 złotych. W całym 2018 roku wartość sprzedaży w tym kanale dystrybucji wyniosła 29,8 mln złotych. Pasażerowie mogą nabywać bilety za pośrednictwem aplikacji: SkyCash, jakdojade.pl, mPay, moBilet, Mint Mobile oraz zbiletem.pl.