"Wypożycz tablet" w Play – rusza kampania reklamowa

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 0

Ruszyła nowa kampania Play i agencji Grandes Kochonos skierowana do pasażerów LOT-u: "Przetestuj i zakochaj się w Tablecie od Play!". Kampania promuje program w ramach którego pasażerowie LOTu za 49zł przez dwa tygodnie mogą testować możliwości tabletu Samsung Galaxy Tab 2 10.1.

Media: Internet, prasa, outdoor

Start kampanii: 1 września 2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos (art director)

Bartosz Gryś (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak, Monika Paluch

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel (P4)

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Prasa

 

Internet

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: