Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Ruszyła nowa kampania Play i agencji Grandes Kochonos skierowana do pasażerów LOT-u: "Przetestuj i zakochaj się w Tablecie od Play!". Kampania promuje program w ramach którego pasażerowie LOTu za 49zł przez dwa tygodnie mogą testować możliwości tabletu Samsung Galaxy Tab 2 10.1.
Media: Internet, prasa, outdoor
Start kampanii: 1 września 2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos (art director)
Bartosz Gryś (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak, Monika Paluch
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Prasa
Internet