9 marca odbyła się konferencja prasowa PTK Centertel i PZPN rozpoczynająca wiosenną rundę ekstraklasy piłkarskiej. Od tego roku tytularnym sponsorem polskiej ligi piłkarskiej jest Idea, dlatego też już od marca wszyscy kibice będą śledzić rozgrywki IDEA EKSTRAKLASY.
Podczas konferencji Prezes PZPN Michał Listkiewicz przyznał, że zdobycie przez Ekstraklasę sponsora tytularnego zbliża polską piłkę do najwyższych standardów europejskich.
Konferencja poprowadzona jako telewizyjne Studio Idea Ekstraklasa, odbyła się w Warszawskim klubie Champions, miejscu spotkań miłośników sportu. Wśród gości zaproszonych na konferencje byli m.in. przedstawiciele Ligi Piłkarskiej, firmy SportFive, Andrzej Strejlau, czy Jerzy Engel.
Podczas konferencji Arkadiusz Kalicki zapoznał dziennikarzy z elementami planowanych przez Ideę działań promujących samą ligę i w szerszym rozumieniu całą piłkę, a Dariusz Partyka przedstawił usługi mobilne jakie Świat Idei zaproponuje kibicom. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość, jaką daje Idea użytkownikom telefonów, kibic, który ściągnie na swój aparat logo, tapetę lub dzwonek z serwisu Idea Ekstraklasa może wybrać klub, do którego trafi 40% dochodu z zakupionej usługi.
Gościem konferencji był także Artur Rojek, lider zespołu Myslovitz, który jest autorem muzyki do filmu promującego Idea Ekstraklasę.