W drugim kwartale 2021 r. całkowite przychody Xiaomi wyniosły 87,8 mld RMB, co oznacza wzrost o 64% rok do roku. Skorygowany zysk netto w tym okresie wyniósł 6,3 mld RMB, co oznacza wzrost o 87,4% rok do roku.
W drugim kwartale 2021 roku przychody ze sprzedaży smartfonów wyniosły 59,1 mld RMB w okresie sprawozdawczym, co stanowi wzrost o 86,8% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Globalne dostawy smartfonów osiągnęły poziom 52,9 miliona sztuk, co stanowi wzrost o 86,8% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W drugim kwartale 2021 r. segment produktów IoT i lifestyle utrzymał solidny wzrost, osiągając przychód w wysokości 20,7 mld RMB, co oznacza wzrost o 35,9% w ujęciu rok do roku.
W drugim kwartale 2021 roku globalne dostawy inteligentnych telewizorów przekroczyły poziom 2,5 miliona sztuk.
Przychody z produktów IoT i lifestyle na rynkach zagranicznych wzrosły w kwartale o 93,8% w ujęciu rok do roku.
Na dzień 30 czerwca 2021 r. liczba podłączonych urządzeń IoT (z wyłączeniem smartfonów i laptopów) na platformie AIoT firmy osiągnęła 374,5 mln sztuk, co oznacza wzrost o 34% w ujęciu rocznym. Liczba użytkowników posiadających pięć lub więcej urządzeń podłączonych do platformy AIoT (z wyłączeniem smartfonów i laptopów) wyniosła 7,4 mln, co oznacza wzrost o 44,5% w skali roku. W czerwcu 2021 roku liczba użytkowników AI Assistanta po raz pierwszy przekroczyła próg 100 milionów, osiągając 102 miliony, a liczba użytkowników Mi Home App wzrosła do 56,5 milionów, co stanowi wzrost o 38,6% w skali roku.
W drugim kwartale przychody z rynków zamorskich wzrosły o 81,6% rok do roku do 43,6 mld RMB, osiągając rekordowy poziom i stanowiąc 49,7% całkowitych przychodów.
W pierwszej połowie 2021 roku Xiaomi sprzedało ponad 10 milionów smartfonów za pośrednictwem kanałów internetowych na rynkach zagranicznych, z wyłączeniem Indii, co stanowi wzrost o ponad 60% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W drugim kwartale 2021 roku Xiaomi wydało 3,1 miliarda RMB na badania i rozwój, co stanowi wzrost o 56,5% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W lipcu 2021 roku firma oficjalnie rozpoczęła budowę Changping Smart Factory w dzielnicy Changping w Pekinie. Grupa planuje, że Changping Smart Factory będzie w stanie wyprodukować rocznie do 10 milionów smartfonów klasy premium.
Przychody w I połowie roku były na poziomie 164671,2 mln RMB, co stanowi wzrost o 59,5% rok do roku. Zysk netto za ten okres wyniósł 12390,8 mln RMB, co oznacza wzrost o 118,4% rok do roku.