Do 24 grudnia potrwa świąteczna kampania T-Mobile, w której operator wykorzystuje narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w Google i na YouTube – Director MIX.
To pierwsza kampania z wykorzystaniem YouTube Director MIX na rynku telekomunikacyjnym w Polsce i jedna z pierwszych w całej Europie.
Za wdrożenie i realizację projektu odpowiada Mindshare we współpracy z Google.
Przygotowane zostały dwa spoty, a działania promocyjne utrzymane w konwencji platformy „Bez Nonsensów”, prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju, w radio, internecie, mediach społecznościowych, kinie oraz uwzględniają materiały POS.
Przed rozpoczęciem kampanii selekcjonowane są odpowiednie słowa, których użytkownicy w danym okresie mogą wyszukiwać w Google. Do nich tworzone są wersje reklam video, różniące się między sobą zamieszczoną na nich treścią czy elementami audio. W efekcie użytkownik wpisujący dane hasło w wyszukiwarce otrzyma przekaz idealnie dopasowany do swojego kontekstu – Director MIX pozwala na dokładny dobór wyświetlanej reklamy do konkretnej frazy wyszukiwanej przez użytkownika.
Podczas kampanii świątecznej T-Mobile użytkownik, który wpisze na YouTube frazę związaną ze świętami, np. Wham! - Last Christmas, przy filmiku, który jako odpowiedź na zapytanie zwróci wyszukiwarka, będzie mógł obejrzeć spot z hasłem „Słuchaj Last Christmas - świątecznego klasyka A o prezenty na święta zadba T-Mobile!”.
Do każdego z zaproponowanych słów agencja kreatywna dopisała humorystyczne copy i na tej podstawie klient stworzył 170 spotów video – komentuje Marcin Śmiechowicz dyrektor zespołu T-Mobile w Mindshare.