Z domu towarowego do Motoroli

Newsy
Żródło: Motorola
Opinie: 1
Opinie: 1

Andrew Morley 11.07 został wiceprezesem ds. marketingu telefonów komórkowych Motoroli, na region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Morley będzie odpowiedzialny również za strategię komunikacyjną marki w regionie. Ostatnio Morley pracował na stanowisku Group Marketing Director Harrodsa, gdzie zarządzał strategią marketingową i komunikacyjną tego znanego na całym świecie luksusowego domu towarowego. Wcześniej pełnił funkcję Chief Commercial Officer w firmie Cable and Wireless oraz odpowiadał z rozwój biznesowy i marketingowy w BSkyB i Ford of Europe.

Andrew Morley jest absolwentem Business Marketing na John Moores University w Liverpoolu.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2007-07-16 20:31
    W moim rozumieniu nagłówek mówi coś w rodzaju "od zera do bohatera", ale to raczej nie byłoby w porządku. Po prostu, człowiek z doświadczeniem pnie się do góry po szczeblach kariery. Coś w tym złego?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: