Rafał Napłoszek objął z początkiem listopada  stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w GG Network S.A. i będzie  odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów telekomunikacyjnych  znajdujących się w portfolio GG, czyli przede wszystkim mobilną wersję  komunikatora Gadu-Gadu, operatora komórkowego GaduAIR i usług telefonii  internetowej VOIP.
 Nowy dyrektor posiada kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w zakresie  budowy strategii marketingowych, projektowania procesów sprzedaży, uruchamiania  nowych przedsięwzięć biznesowych, wprowadzania na rynek nowych marek i  produktów, realizacji działań ATL, BTL, PR, Internet zarówno w dużych  międzynarodowych korporacjach jak i firmach z polskim kapitałem, głównie w  branżach telekomunikacyjnej, retail i reklamowej.
 Przez ostatnie 4 lata Rafał Napłoszek pracował w AVON, największej na świecie  firmie sprzedaży bezpośredniej. "Całościowo odpowiadałem za wirtualnego  operatora komórkowego, którego oferta skierowana była przede wszystkim do  konsultantek" – mówi Rafał Napłoszek. – "Przygotowałem i wdrożyłem nową  strategię rynkową firmy, wprowadziłem nowe taryfy, nowy system benefitów dla  użytkowników, co w rezultacie przyczyniło się do prawie 3–krotnego wzrostu  sprzedaży."
 Wcześniej Rafał Napłoszek pracował również m.in. w Germanos, gdzie jako szef  marketingu odpowiadał za całość działań marketingowych oraz w agencji reklamowej  J. Walter Thompson. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW.