W finale przetargu na obsługę marki T-Mobile w zakresie działań ATL zmierzą się DDB Warszawa oraz Grey Worldwide Warszawa. Przetarg trwa od początku października. Do finału nie zakwalifikowały się agencje Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.
„Wszystkie zaproszone do konkursu agencje zaprezentowały propozycje kreacji i strategii na najwyższym światowym poziomie, dlatego proces wyłonienia finalistów był niezwykle trudny.” – powiedział Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile i dodaje - „Do ostatniego etapu wybraliśmy oferty, które najlepiej pasowały do charakteru marki T-Mobile oraz międzynarodowych standardów określonych przez Grupę DT.”
T-Mobile Polska planuje zakończenie przetargu do końca pierwszego kwartału tego roku. Do czasu podpisania nowej umowy obsługa marki T-Mobile będzie kontynuowana przez agencję G7 w rynku prywatnym oraz przez Saatchi & Saatchi w zakresie rynku biznesowego. W przypadku marki Heyah obsługa komunikacji ATL i BTL będzie kontynuowana przez agencję G7.