Digital Care rozpoczął współpracę z Żabka Polska, oferując naprawy smartfonów z odbiorem i dostawą do ponad 10 000 sklepów sieci.
Klienci mogą zdecydować się na naprawę z możliwością wypożyczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy.
Dla pierwszych 500 klientów przygotowano bezpłatną aplikację folii ochronnej na ekran po zakończeniu naprawy.
Od 13 marca br. usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci.
W sklepach sieci można np. zapłacić rachunki, wpłacić lub wypłacić pieniądze, założyć konto. Najbardziej rozpoznawalną usługą w tym pakiecie są „Przesyłki kurierskie”.
Żabka jest także siecią z największą liczbą kolektur LOTTO.
Od czerwca ub.r. w sklepach sieci można oddać także buty do naprawy lub czyszczenia.