Firma Strategy Analytics przygotowała raport na temat poziomu satysfakcji użytkowników poszczególnych marek telefonów. W Europie Zachodniej zwycięzcą okazała się firma LG. Użytkownicy telefonów LG zadeklarowali najwyższy stopień satysfakcji klienta w 17 z 19 kategorii, także w kategorii "najbardziej modne urządzenie". Użytkownicy telefonów Nokia postrzegają swoje telefony jako najmniej modne. Poziom satysfakcji użytkowników telefonów LG wyniósł 86% w Zachodniej Europie i 80% w US. W Europie Zachodniej drugie miejsce zajął Sony Ericsson, a w USA Kyocera Wireless. Raport pokazał, że ponad połowa posiadaczy telefonów nie jest zadowolona z jakości dzwonków oraz z ze swoich doświadczeń z pobieraniem gier. Prawie połowa źle ocenia jakość baterii swojego terminala.
Indeks satysfakcji klienta według marki: listopad 2005 - Zachodnia Europa