30 czerwca br. zakończyła się kampania promująca informację telefoniczno-internetową, Żółty Telefon 9494. Celem akcji "Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją" było propagowanie oraz uświadamianie zmian w sposobie komunikacji i wymiany informacji między ludźmi. Podczas happeningów organizowanych w centrach handlowych zebrano ponad 2 tony książek telefonicznych. 67% warszawiaków stwierdziło, że warto wymienić książkę na telefon, ponieważ telefon jest zawsze pod ręką. Ankietowani docenili również pomoc profesjonalnych konsultantów oraz możliwość otrzymywania szczegółowych informacji w wygodny sposób, poprzez sms lub e-mail.
Założeniem kampanii "Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją" było budowanie nowej kategorii reklamy głosowej tworzącej nową wartość w porównaniu z książkami telefonicznymi, traktowanymi jako mało przejrzyste i wygodne źródło informacji. Od 14 kwietnia do 30 czerwca, w wybranych mediach oraz tytułach prasowych ukazały się informacje nt. usługi Żółty Telefon 9494. Przekaz reklamowy kampanii dotarł do co najmniej 500 000 czytelników prasy i słuchaczy radia. Ponad 50 000 mieszkańców stolicy miało okazję spotkać się z przedstawicielami firmy oraz wymienić książkę telefoniczną na firmowy prezent. Zebrano ponad 2 tony książek i rozdano niemal 2 tysiące prezentów.
W ramach ankiety przeprowadzonej podczas akcji,1 warszawiacy podawali powody, dla których warto zamienić książkę na telefon:
67% - telefon mam zawsze pod ręką
53% - w sytuacjach awaryjnych nigdy nie ma książki pod ręką
42% - mogę otrzymać dodatkowe szczegółowe informacje
38% - informacji szuka za mnie profesjonalny konsultant
36% - wyszukane dla mnie informacje mogę otrzymać tak, jak lubię: sms-em lub e-mailem.