Play rozszerzył możliwości dostawy urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora klienci mogą też skorzystać z nowych form dostawy, w tym:
Dzięki temu klienci Play mogą odebrać zamówienie w sieci sklepów:
Do wyboru jest ponad 29 000 punktów.
Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.
Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.