Zarząd TP S.A. zarobił o 139 % więcej niż rok wcześniej

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 53

W I półroczu 5 osobowy zarząd TP S.A. zarobił w spółce w sumie 2 mln 907 tys. zł, czyli o 139 % więcej niż rok wcześniej. Wynagrodzenia w radzie nadzorczej wzrosły o 37 % do 459 tys. zł. W grupie kapitałowej członkowie zarządu TP S.A. zarobili 805 tys. zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (53):

Komentuj

Komentarze / 53

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-09 21:44
    ciekawe na kim tą kaskę zarobili i za co ta podwyżka chyba nie za wymyślenie tej tandetnej reklamy z mikołajem (gdzie są obrońcy zwierząt tak ponirzyć renifery) a może zamiast tych podwyżek dla zarządu jakieś 15 % obniżki impulsów albo chociaż zrezygnowanie z abonamentów (niemożliwe ale pomażyć można)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-09 21:48
    teraz wiadomo na co była podwyżka abonamenty!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    obik pisze: 2001-10-09 21:58
    Dziwne... niby TP SA zarabia mniej, ale zarzad wiecej :) Wniosek: DLA ZARZADU ZAWSZE ZNAJDA SIE PIENIADZE!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-09 21:59
    oj nie landnie zarzad coraz wiecej a firma ma sie co raz gorzej, ale z drugiej strony na takich stanowiskach powinni w miare duzo zarabiac, by byc mniej pazernym na lapowki!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-09 22:04
    zarobili duzo więcej niż wzrosła inflacja, która jak wiadomo powszechnie wynosi coś około 6%. Jak wiadomo też ich zyski znowu tak drastycznie nie poszły do góry by sobie mogli wiecej zarobić. Chyba w tpsa jest jeszcze ekonomia socjalistyczne i zarzad ma pensje niezalezne od wyników spółki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-09 22:06
    czarek a ty wiesz jakie oni łapówy biorą nie sądze żeby tutaj pensja miała coś do znaczenia skoro i tak się zarabia powyżej 50 000 miesięcznie i ma się wszystko free po prostu jak ktoś się dorwie do żłoba to chce coraz więcej i więcej , jedynym rozwiązaniem było by ujawnienie całej maszyny finansowej telekomuny ale na tym też by skorzystała konkuręcja miejmy nadzieję że chociaż jakaś kontrola tpsi ukruci kilka głów tej hydrze .
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-09 22:08
    zakladając, że inflacja była na poziomie niecałe 10% to podwyżka rzędu 39% jest duża. Do trgo dochodzi fakt, iż na rynku jest regres zarząd tepsy nie szczędzi pieniędzy dla siebie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-09 22:28
    Zarobili duzo, nawet bardzo duzo. Ale np prezesi bankow zarabiaja duzo wiecej. Druga sprawa to to ze przy zysku tepsy ta kwota jest malutka. Trzecia sprawa, ten zarzad zarobil duzo ale firma miala zyski, a sporo jest firm ktore rowniez swiadcza jakies tam uslugi dla ludnosci przynosza straty a zarzady zarabiaja jesli nie tyle samo to wiecej. Nawet jak spolka upada to prezes czy zarzad kase wziac musi
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-09 22:31
    krotka pilka: po co placic izbie skarbowej jak mozna sobie !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-10-09 22:36
    Przepraszam za moje słownictwo - ale szlag mnie trafia jak jacys debile siedzący na stołkach zarabiają sto razy więcej od zwykłych zjadaczy chleba i to w dobie tak dużego bezrobocia i biedy. Przecież za ich pensję możnaby utworzyć qpe nowych miejsc pracy. Poza tym po kiego grzyba im tyle kasy. Normalni ludzi musz przeżyć za ok. 600-1.000 PLN miesięczni a oni pewnie jeszcz narzekają że w tym miesiącu zarobili 95 tys PLN a nie jak w zeszłym 100 tys. poprostu szkoda gadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    newOne pisze: 2001-10-09 22:40
    @$%^$% Moje $%@$% pieniądze !!!! Niej ich @$%@$ %#!34 trafi !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2001-10-09 22:49
    Banda pazernych skurwysynów!
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-09 22:53
    Chore pieniądze zarabiają ludzie którzy do myślenia i tak angażują doradców z zachodnich instytucji. Z tamtąd kolejne pieniądze wpływają do ich kieszeni tyle że już zupełnie nielegalnie. Nie bardzo rozumię jak ktoś może brać kasę w wysokości 100 000 miesięcznie na państwowej posadzie nie myśląc, nie decydując, nie ponosząc żadnej odpowiedzialności, z firmy która jest majątkiem narodowym. Niech sobie stworzą firmę i pokażą co potrafią..........., przecież oni nawet dobrze nie wiedzą jakie obowiązki do nich należą. Wiedzą tylko to, że muszą odejść po wyborach więc należało jeszcze się obłowić. A sorry nie muszą odejść, zmieniają kolor swoich poglądów niczym kameleon.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-09 23:09
    Juz wczesniej slyszalem ze prezesi na najwszych stanowiskach zarabiaja po prawie 100tys. zl. jedank widac ze nie sa to pojedynczne osoby. Kozystaja z monopolu jak tylko moga. Co do tego takie osoby nie sa sklonne na lapowki to nie jestem przekonany, biora i to biora chorondalne sumy.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-09 23:14
    Giewont; tyle, że tamte organizacje działają w mniej dochodowych obszarach niż telekomunikacja. Tepsa jednak ma kłopoty finansowe, tyle, że odbija się to na szeregowych pracownikach a nie na zarządzie. A łapówki to oni chyba częściej dają niż biorą i to nie ze swoich pensji
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-09 23:19
    Kur.. mać! Nie mam nic przeciwko temu aby członkowie zarządu i prezesi firm zarabiali ogromne pieniądze jeśli widać pozytywne efekty ich pracy. Co do zarobków członków zarządu TPSA to do tej pory nie miałem obiekcji bo firma przynosiła zyski, ale w obecnej sytuacji gdy zysk jest coraz mniejszy powinni się powstrzymać od pazerności. Tym bardziej, że jednocześnie proponuje się pracownikom ZAMROŻENIE WYNAGRODZEŃ z uwagi na złą sytuację firmy. Niestety co do kwalifikacji niektórych członków zarządu (zwłasza tych typowanych przez Ministra Skarbu) mam wiele wątpliwości. Pamiętam jak swego czasu do zarządu został powołany niejaki gnój Tywonek - w jego kwalifikacjach można było przeczytać że ukończył studia na wydziale HISTORII !!! czy coś tam oraz że ukończył wiele kursów (tylko nie podano jakich) acha oraz prowadził kampanię wyborczą chyba SOLIDARNOŚCI - zajebiste kwalifikacje co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-09 23:26
    Inna sprawa ,że są firmy w których zarząd zarabia dużo więcej. Pamiętam jak jakieś 2 lata temu !!! gazeta wyborcza podawała ranking zarobków np. PREZES jednego z większych banków w Polsce - wynagrodzenie miesięczne ok 290.000 PLN + fajne dodatki, a ostatni skandal o premii rocznej dla prezesa ORLENU w wysokości 3.000.000 nowych złotych. Ciekaw ile dostała córka Grześkowiak która też była w zarządzie ORLENU. Ale najbardzie mnie wkur... jak w firmach przynoszących olbrzymie straty co miesiąc - jak te wszystkie spółki węglowe - prezesi zarabiali olbrzymie pieniądze, a płacili za to wszyscy Polacy z podatków. W przypadku TPSA pieniądze pochodzą przynajmniej z zysków firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bargreb pisze: 2001-10-09 23:54
    Zawsze skurwiele wyjdą na swoje:(!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2001-10-10 00:09
    Giewont: masz racje, ze dla tpsa to kwota mala. nawet bardzo mala. Maras: z tego co wiem, to tpsa ostatnio wyplacila wszystkm pracownikom premie za 1. polrocze (i to nie takie male). -- Z wczorajszego dodatku 'Praca' GW: 'czlonek zarzadu jednej z sieci komorkowych, samochod, telefon' - 70 000 zl. Jezeli zalozymy, ze maja takze 5 czlonkow zarzadu to to daje 2.1 mln zl. (czyli o 0.8 mln zl mniej niz w tpsa). Jezeli jednak porownamy wspomnianego opa GSM, ktory zatrudnia max. 500os. i tpsa, ktora ma ok. 70tys. pracownikow i duzo wieksze obroty, zarobki zarzadu tpsa sa _smiesznie_ niskie. Trzeba jednak troche obycia zeby to zrozumiec. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    brombo pisze: 2001-10-10 00:54
    jak mowil kiedys rzecznik skoro ceny to i place trzeba rownac do sredniej europejskiej w takim razie rada nadzorcza ma jeszcze wiele do nadgonienia - kominy placowe razy 10 + dodatki specjalne razy 15 + inflacja + bonus za aktywnosc = za istnienie + dodatek za pomysl racjonalizatorski = podniesienie taryf + oczekiwanie na przejecie firmy przez inna i stad wytezona praca + strach przed podzialem na drobniejsze podmioty = spadek wartosci firmy = spadek placy = \"kompensacyjna podwyzka\" :) chylmy przed nimi czolo mogli wiecej wziac a takie grosiwo to prezesa chyba tylko poniza = tak jak w pewnej slynnej kasie chorych gdzie premie po 5000 zlotych zostaly poprostu wysmiane
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-10 01:06
    Wszedzie slychac ze TPSA kiepsko stoji, a tu nagle az tyle zarobili ? Pewnie za dwa dni oglosza ze nastapila pomylka w liczeniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-10 01:08
    Do Max: tylko że w większości komórek TPSA była to jedyna premia od stycznia 2001
    0
  • Users Avatars Mini
    uL pisze: 2001-10-10 01:14
    Zacni :) przedmowcy !! To ze Kulczyko-Franc(uz)owate towarzystwo ssie kasę to jeden temat, to ze wyrywaja dwa razy tyle "z boków" to drugie ale że za nic maja ludzi na tzw "dole struktury organizacyjnej" to chamstwo i obelga w mocy prawa. Zwykli Ludzie - pracownicy drżą o posady nie znajac skutków pomysłów PAMPERSÓW ktorzy nawiedzili firme jako nowy narybek i maja sie wykazac dla Franców. Na rynku jest coraz gorzej, poprzedni rząd zafundował deficyt, a cierpi na tym sam dół I BEDZIE JESZCZE GORZEJ - a dla cwaniaków i popleczników prezesów zawsze "bedzie z wiatrem". Ale w syfie żyjemy... że przeproszę za takie podsumowanko.
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-10-10 01:38
    Ludzie co jest z Wami - nie dajcie im tyle zarobic. Dzwoncie przez konkurencje - 1044 - 1055 gim
    0
  • Users Avatars Mini
    mcbrain1 pisze: 2001-10-10 01:42
    mcbrain: No nareszcie Cie rozgryzłem. Udajesz walczącego z klikaczami a z twoich durnych komentarzy widać, że zależy ci tylko na punktach. Twoje pojęcie o telekomunikacji jest tragiczne, zero znajomosci tematu.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-10 02:04
    mcbrain1 a można spytać, na czym polega Twoja znajomość tematu? Bo z powyższego komentarza nie wyziera :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gall anonim pisze: 2001-10-10 02:33
    Jasne że nas zwykłych śmiertelników te zarobki rzucają o ścianę, zwłaszcza w zestawieniu z jakościa usług świadczonych przez Tepsę. Nie uważam, zeby ich praca była tyle warta. Ale sądzę, ze jest to nagroda za aktywna pracę na rzecz nowych panów. Co do zwolnień -w Tepsie pracuje za duzo ludzi. Kwalifikacje ludzi pracujących w BOKach sa fatalne, moja wiedza na ten temat jest spora ale powiem tylko, ze wskutek róznych pakietów socjalnych BOKi sa miejscem gdzie zmiatani sa ludzie z którymi nie ma co zrobić - np pracownicy byłych central recznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    gall anonim pisze: 2001-10-10 02:34
    cd.. W samej Tepsie wrze, reorganizacja goni reorganizację, a ostatniego kształtu TP to nikt nie zna. Programy naprawcze opracowuja francuscy konsultanci i "spadochroniarze" którzy kompletnie nie rozumieja tego co siedzieje na naszym rynku i dopóki nie strtzelą wiekszego numeru to zostaja tu i biorą cieżką kasę -czy ktoś pamieta trzymiesieczną Członek zarzadu ds chyba marketingu niejaką pania Chopin?? Baba nie znała żadnego języka poza francuskim Wskazówka do TP -Franca Telekom to firma państwowa, chyba najbardziej zadłużona w Europie. Co będzie dalej -zgadnijcie. Spójrzcie tylko na Stomil Olsztyn, czy Orbis -wszędzie tam inwestorem sa Francuzi - i poczytajcie co sie tam dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    mcbrain1 pisze: 2001-10-10 03:09
    GRAFFI już ci odpowiadam. moja znajomość tematu nie ma tu znaczenia, ponieważ ja tylko czytam newsy nie kometuję ich nawet nie jestem zarejestrowanym użytkownikem ale jeżeli to takie ważne to zajmuje się zawodowo branża telekomunikacyjną. Mój komentarz nie tyczy sie tego newsa ale tyczy się sytuacji jak się wytwrzyła po wprowadzeniu punktów. MCBRAIN i podobni do niego (walczący o top 10) - największa ilość punktów, największa ilość kliknięć ale już czas na stronie nie jest największy. Komentarze do prawie wszystkiego często durne w postaci jednej linijki np. \"ale fajnie\" albo \"dno\" itp nie wnoszą nic do dyskusji. W sprawach ścisle technicznych też nie może się pochwalić znajomością tematu czy technologii a komentarze odzwierciedlają jego flustracje. Poza tym komentowanie jakiś staroci pod pozorem ścigania innych klikaczy. Po prostu żenada. Przez takich gości ten serwis schodzi na psy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mcbrain1 pisze: 2001-10-10 03:10
    ...cd2...Niestety ten serwis coraz mniej ma wspólnego z wymianą myśli o technologiach, rozwiązaniach a coraz cześciej dochodzą do głosu animozje do tego czy innego operatora, chociaz tak naprawdę dany user ma nikłe pojęcie o telekomunikacji w Polsce - rozwiązaniach prawnych czy technicznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-10 04:06
    mcbrain1 : zgadzam sie z Toba. przy kazdym newsie na temat operatora X pojawiaja sie komentarze ze ten jest zle a X, Y jest dobry itd. Zawsze jak jest cos do wygrania to pojawiaja sie kombinatorzy, jedni klikaja drudzy pisza tylko po to zeby zaliczylo im pkt, Bez wzgledu jaki bylby system naliczania pkt takiej sytuacji nie da sie wyeliminowac, mozna po prostu nie zwracac na to uwagi. Chociaz jest to denerwujace, nie mozna swobodnie podyskutowac bo na 50 komentarzy kilka jest konkretnych a reszta to....... wiadomo co :)) Pozdrawiam P.S. mcbrain1 jak zalozysz konto to nie musisz wpisywac nicki i maila a czasem warto podyskutowac, wymienic konkretne poglady
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-10 04:24
    mcbrain1 : to co zauwarzyłeś to są objawy takrze dyskusji toczącej się na internecie jak niewierzysz spojrzyj na onet i ich komentarze(czasami większe dno i nie ma tam nic do wygrania) a jak coś łączy się z tematem dyskusji nawet troszeczkę to jest ok. JA ZAWSZE PISZĘ CO MYŚLĘ a jak komuś się to niepodoba to nie zmuszam go aby czytał moje komentarze .(Sam małą wiedzę tchniczną i myślałem że jednak dyskusje będą ciekawsze , ale skoro nie ma się co się lubi to się lubi co się ma). A to że w firmie takiej TPSA istnieje korupcja i broni ona swojej pozycji monopolistki za wszelką cene to chyba każde dziecko wie i nic mnie nie przekona że w państwowych molochach nie ma korupcji no chyba że wypiję parę butelek soczku z jabłek+ siarka i założę różowe okulary (nie piję a wzrok mam w miarę dobry)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-10 04:42
    Mcbrain1; bardzo się cieszę, że jest ktoś, kto jest w branży profesjonalistą - mam nadzieję, że Twoje komentarze wniosą do dyskusji wiele ciekawych i merytorycznych informacji! Proszę, pojawiaj się częściej, tylko nie krytykuj tych, którzy interesują się problematyką i piszą o swoich opiniach. Rejestracja miała jak się wydaje na celu stworzenie grupy ludzi, którzy będą ze sobą dyskutować, wymieniać poglądy itp. Czasem wystarczy krótki komentarz, czasami nie potrzeba żadnego. Z doświadczenia Ci powiem, że wiele jest stron dyskusyjnych, gdzie mimo braku punktacji ludzie wypisują straszne bzdury! Tu emocje są o tyle większe, że jest perspektywa nagród i niektórzy walczą o nie wszelkimi środkami. Z takimi ludźmi walczę, bo nie podoba mi się nadużywanie obowiązujących reguł. Proszę Cię jednak, byś patrzył łaskawszym okiem na
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-10 04:42
    cd. tych nieprofesjonalistów, którzy coś tu piszą. Nie uprawiaj proszę zwykłego krytykanctwa. Tak jak pisał Giewont - zarejestruj się - będzie łatwiej Ci pisać komentarze i będzie można z Tobą łatwiej podyskutować! Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-10-10 13:11
    Nie zgadzalem sie z tymi opiniami, dopoki nie przeczytalem ze to dotyczy polrocza !! Zakładając, że prezes zarządu zarabia średnio 30-50 % więcej od pozostałych, to mozna śmiało powiedziec - 140 tys. dla Rzepki. No to już jest całkiem spora sumka. Ja osobiście jestem za wysokimi wynagrodzeniami dla członków zarządu, niestety inna sprawa, że 90% tych ludzi nie nadaje się na swoje stanowiska ( w firmach państwowych 98%). Jednak od niektórych tych ludzi naprawdę zależy los firmy, oni ją podtrzymują przy zyciu, zapewniają utrzymanie (nawet to na niskim poziomie) często tysiącom ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-10-10 13:18
    Tepsa jest olbrzymia firma i struktura organizacyjna jest monstrualna. Oczywiste ze kazdy pracownik na wyzszym szczeblu musi zarabiac wiecej. I stad dochodzimy do kwot ponad sto tysiecy. Wezmy taki przyklad. Dzial ksiegowosci 5 szczebli. Kazdy zarabia o 50% wiecej od nizszego szczebla. I tak referent 1.000 PLN, ksiegowy 1.500 PLN, zastepca kierownika dzialu ksiegowosci 2.250 PLN, kierownik 3.375 PLN, gł. ksiegowy 5000 PLN, dyr finansowy 7.500, dyrektor generalny 11.000. Dodam jeszcze pare poziomow albo zaczne od wyzszej kwoty i dojdziemy do Rzepki. Im bardziej skomplikowana i zamglona struktura organizacyjna, tym w2yzsze zarobki na szczycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-10-10 13:20
    A jesli Modrzejewski dostal 3 MLN to biorac pod uwage zysk Tepsy w stosunku do Pekaenu to Rzepka powinien dostac dyche.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-10-10 13:22
    Wsrod 50 najwiekszych przedsiebiorstw w Polsce nie ma drugiego o rentownosci powyzej 20%, to chyba nagoda czlonkom zarzadu sie nalezy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-10 13:24
    po pierwsze: serce się kraję czytając jakie kwoty zarabiaja niektrzy w Polsce, ale oczywiście temat obejmuje inne działy naszej gospodarki (górnictwo, przemysł ciężki, bankowość). Z jedenj strony rozumiem, człowiek zarządzajacy bardzo duza firmą nie może otrzymywac małych pieniezy, bo nie o to przecież chodzi. W zeszłym roku było dużo hałasu o kominy płacowe.... i sprawa jakby ucichła, podobno zastosowano jakieś górne granice i tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-10-10 14:01
    Dawno mowilem ze Rzepka i ta cala grupa wokol niego to banda.... Czy Zarobki samej spolki wzrosly tyle...a moze zarobki w spolce tez wzrosly o tyle procent....????? BANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Falco pisze: 2001-10-10 14:08
    Zgodzilbuy sie gdyby Zarzad poprawial sytuacje firmy...ale ten Zarzad ja niszczty i wykazuje amatorke i niegospodarnosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-10 14:55
    459 000 zł + samochód + wydatki reprezentacyjne typu kolacje i ubiur + darmowe telefony ocywiście + wczasy na majorce + łapówki i jeszcze pare refundacji i dodatków niech ich
    0
  • Users Avatars Mini
    WALIZA pisze: 2001-10-10 15:20
    maras-zgadzam sie z toba odnośnie Tywonka.co mogę dodać to to,że był on za czasów rzadów Solidarności rzecznikiem prasowym tej wspaniałej parti ale jako że był bardzo arogancki,zarozumiały i bezczelny został pod wpływem opini publicznej dymisjowany.koledzy z parti jednak nie pozwolili żeby ich "kolega" odszedł od koryta więc podarowali mu stanowisko w TP.na szczęście chyba nie zagrzał tam długo miejsca.choć właściwie to nie wiem czy to takie szczęście bo na pewno dostał ogromną odprawę.DZIADOSTWO
    0
  • Users Avatars Mini
    lupico pisze: 2001-10-10 16:05
    Zastanawiam sie kto wyplaca im taka forse. Taki skurwysyn jeden z drugim nic nie robi i zgarna ponad pol miliarda starych zl miesiecznie! Za co???!!! Za to, ze TP sa stracila kilkaset tysiecy abonentow? Kto tych palantow posadzil na tych stolkach. Jak znam zycie to pewnie te intratne posadki pozajmowali solidaruchy z partyjnego namaszczenia, bo przecietny szary czlowiek, chocby posiadal nie wiadomo jakie wyksztalcenie, wiedze i umiejetnosci managerskie to bez odpowiedniego poparcia u wladzy nie ma szans. Kupa zlodziei!!! Gdybym mial spluwe to strzelalbym do takich!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2001-10-10 18:59
    Najbardziej oszukanymi sa sami pracownicy TP SA....bo juz zwolniono kilkanascie tysiecy ludzi pod pozorem oszczednosci, a tym co pracuja (jeszcze) podnosi sie o ok. poziom inflacji-ciekawe, oszczedzac na wszystkich tylko nie na sobie- tfu Panie Prezesie!..deszcz pada?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2001-10-10 19:02
    lupcio...a myslisz ze w SLD nie ma takich szumowin jak te z obecnego Zarzadu.....?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gatar pisze: 2001-10-10 19:43
    brawo TEPSA, tak może działać tylko monopolista z głową w czasach dzisiejszych a z koprzeniami w PRLu że też nie moge się przypiąć do innego operatora :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-10 19:47
    Lupico - większość stanowisk tego typu jest "z politycznego namaszczenia"
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2001-10-11 01:19
    brak słów na taką pazernośc
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 02:32
    Inni operatorzy nie są pod taką presją polityczną ciekawe ilu teraz tych gości z góry wyleci wraz z zmianą rządu . A to rze im się kasa nalerzy bo zajmują ważne stanowiska to jest czysty śmiech na sali dobra niech zarabiają kase nalerzną do odpowiedzialności jaką ponoszą ale skoro wyrzucają ludzi na bruk pozbawiając ich środków do życia to niech nie biorą podwyżki a jak na prawde tak zbiednieją gdy tej podwyżki nie dostana to niech to będzie 1 - 2 % ponad inflacje .
    0
  • Users Avatars Mini
    rafciok pisze: 2001-10-11 13:30
    Banda oszustow i tyle zarabiaja 10tki tysiecy zlotych a we łbach maja tyle co przecietny czlowiek.Pierdza w stolki a prace za nich wykonuja czasami o wiele lepsi specjalisci. Takich to tylko kopnac w dupe i do pracy fizycznej zagonic. ... Inzynier OMC
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-27 03:26
    Skurwysyny i bandyci nie mo co sie dziwić że w TPSA jest drogo ktoś %#$@$ musi płacić by te bydlaki miały szmal.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2001-12-27 03:27
    Może i spóźniony komentaż ale nie słyszałem o tym nigdy więc se musiałem poklnąc.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: