Zarząd TP zarobił w 2004 r. ponad 12.6 mln zł

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 92

Telekomunikacja Polska podała wysokość wynagrodzeń członków zarządu i członków Rady Nadzorczej spółki. Wartości wynagrodzeń i nagród oraz odpraw i odszkodowań, w tym z tytułu zakazu konkurencji wypłaconych lub należnych od spółki w 2004 roku zostały przedstawione poniżej:

Zarząd TP S.A. 2004 (w tys.)
Marek Józefiak 3.410
Pierre Hamon 979
Roger de Bazelaire 1.595
Bruno Duthoit 1.709
Konrad Kobylecki 846
Wojciech Roman 2.187
Bertrand Le Guern 1.912 *
RAZEM 12.638

* Kwota zawiera odprawy i odszkodowania, w tym z tytułu zakazu konkurencji.

Rada Nadzorcza TP 2004 (w tys.)
Jan Kulczyk 104
Jean-Paul Cottet 38
Andrew Seton 81
Jan Waga 89
Claude Benmussa 32
Jacques Champeaux -
Jerzy Drozd 74
Bożena Dyjak 74
Stefan Kawalec 43
Michel Monzani -
Elżbieta Pacuła 74
Pierre Hamon 32
Georges Leperchey 32
Franciszek K. Wężyk 32
RAZEM 705

 

Opinie:

Opinie archiwalne (92):

Komentuj

Komentarze / 92

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Holix pisze: 2005-04-01 19:06
    no to ładnieee nas oskubali
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2005-04-01 19:07
    sa wyniki, jest kasa.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-04-01 19:18
    Uważam, że należy się im więcej!!! Zdecydowanie. Chłopaki pracują jak woły i jeszcze marne pieniądze dostają. Zarządzie i Rado - upomnijcie się o swoje!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-04-01 19:20
    Marek zarobiłeś niecałe 3,5 mln w ciągu roku. ZŁOTYCH!!! Ja poczułbym się wykorzystany. Nie podpuszczam cię, to twoja sprawa, ale zastanów się...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-01 19:27
    zapewne nie jeden pojdzie to oblac
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 19:28
    Nie wiem , jak trzeba cenic swoja wiedze i wyksztalcenie , zeby z czystym sumieniem brac np. 15 tysiecy zlotych miesiecznie lub wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ikos pisze: 2005-04-01 19:37
    no to ładnie nas skubią a do swoich kieszonek ładują !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    franzol pisze: 2005-04-01 19:56
    Niech pokaza to tym 3500 zwalnianym na dniach...
    0
  • Users Avatars Mini
    franzol pisze: 2005-04-01 20:02
    najlepiej sie zarabia jak sie nie budowalo firmy od podstaw... 50 lat ludzie na to pracowali a teraz dostaja kopa w pupe... a cwaniaki zarabiaja krocie... potem sie ludzie dziwia skad sie bierze srednia krajowa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Paulostan pisze: 2005-04-01 20:33
    No to bidoczki.... ja tam do frajerów od roku nie naleze,wylaczylem ta zdiere TP rok temu i zyje :) radze wszystkim zrobcie tak samo. Polecam ERE GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-01 20:46
    Paulostan"" a masz jakis stacjonarny??
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-04-01 20:53
    no cóż cenzura znowu działa...komentarz zniknął...a myślałem, że to już koniec z cenzurą ale widać, że GOL przejął tradycję cenzorską....ludzie opamiętajcie kto wam dał prawo do tego...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-01 20:58
    *issa - powiedz szeczerze, gdyby Tobie proponowano 20tys./mc. nie wziął byś? ;) bo ja bym wziął bez mrugnięcia okiem nawet 10mln miesięcznie, gdyby ktoś tyle mi chciał zapłacić ;))) te pensje są poprostu światowe, jak ktoś może wyjechać do USA, czy GB i zarabiać tam np. 100 000 $ miesięcznie, to żeby mieć tego specjaliste w Polsce trzeba mu zapłacić tyle samo... aczkolwiek co mnie boli to, to że te pensje są wypłacane z mojej (naszej) krwawicy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-04-01 21:27
    zresztą do dzisiaj przechowuje maile od p.Piechockiego jak usunął moje konto wraz z punktami, za to,że napisałem w "ale tu pusto"
    0
  • Users Avatars Mini
    ziom pisze: 2005-04-01 21:30
    niecałe 300 tysi na miech to i tak marnie... kiedyś mi się obiło o uszy że prezez banku MILENIUM wyciąga 600 tysi na miech... hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-01 21:42
    ... najwięcej zarabiajacy w bankowości w Polsce: ca 400 tys. PLN/mies.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 21:45
    ***lennox - może nie uwierzysz , ale moja mama daje swoim pracownikom od czasu do czasu premie , w tym i mi , a jedyny z całej ekipy nie chcę ich brać ja. Nie wziąłbym 20 tysięcy na miesiąc , uwierz mi. Miałbym bardzo duże problemy , żeby wydać 3-4 tysiące złotych. Moja mam jest bardzo zamożna jak na polskie warunki , ja zaś , poniekąd na własne życzenie , do tej pory jeżdżę rowerem i biznesowego wilka nie będzie ze mnie nigdy. I jest mi dobrze. Do mojego "majątku" dodaję komputer z 1996 roku i laptopa Toshiba , chyba równie starego.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-04-01 21:47
    Ładnie sobie zarobili niektórzy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 21:51
    Może i nie powinienem się tym interesowac , ale jak czytam w Wyborczej , że najprawdopodobniej zniosą "ustawe kominową" , to cos się we mnie burzy. Podchwytliwie redaktor newsa pisze , że przeciw zniesieniu jest tylko UP i Samoobrona ( w domyśle , nie popierasz zniesienia , to twój tok myślenia jest rodem z Samoobrony). Tłumaczenie UP , że w Polsce jest dosyć zdolnych menadżerów któzy będa pracowac za 5 tysięcy do nich nie przemawia. A ja nie mam ochoty płacić tym ... na kierowniczych stanowiskach , w spólkach z większościowym udziałem skarbu państwa , wy..stych pensji z moich podatków , żeby gostek sobie mógł kupić kolejnego merola. I bynajmniej nie kieruje mną zazdrość , daję słowo. Już nie wspomnę nawet jakie skandale dzieją się w firmach energetycznych , było o tym sporo. Przepraszam , za to wykropkowane słowo , ale słabi mnie to...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 21:56
    Pamiętasz może transfer Zidana do Realu? Tak , chyba chodziło o niego , ale cała ta sprawa i niebotyczna kwota jaka została na to wydana , została skwitowana gazetaowym komentarzem "Obraza dla ubogich". Wszystko jest warte tyle , ile ktoś jest skłonny za to zapłacić , ale wszelkie granice zdrowego rozsądku , pazerności i chciwości zostały już przekroczone.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 22:47
    Jeszcze gwoli ścisłości , małe wyjaśnienie. Ustawa kominowa była też , czy może przede wszystkim jest , bronią przeciw niebotycznym pensjom samorządowców. Byłoby nadużyciem twierdzić , że pensje dla "kierów" w spólkach z udziałem skarbu państwa (bo o tym mowa) , opłacane są z naszych podatków , bo przecież te firmy też je płaca i jakieś zyski generują ;-) W każdym razie , jeśli rządzący nie widzą nic zdrożnego w znoszeniu tego typu uczciwych ustaw , a zdrugiej strony w podwyższaniu akcyzy na gaz i olej opałowy , to coś chyba jest z tym państwem nie tak. Wiem , w TP mogą dawac pensje prezesom itd. jakie chcą , ale jeśli głupiec z zarządu nie rozumie , że krew (kasa) w oragnizmie (społecznym) powinna krążyć i że nie powinno być groźnych dla zdrowia zatorów , i równie groźnych niedokrwień , to niechc się nie zdziwi , jak ten który nie ma , bo siła rzeczy miec nie może , powie mu w niewyszukany sposób - "NIE!"
    0
  • Users Avatars Mini
    Modlmy sie pisze: 2005-04-01 23:06
    WSZYSCY CZYTAJĄCY TEN APEL MÓDLMY SIĘ ZA ZDROWIE WYJĄTKOWEGO CZŁOWIEKA KTÓRYM JEST JAN PAWEŁ II PRZEŚLIJ TEN APEL WSZYTKIM ZNAJOMYM I WSZYSCY RAZEM PROŚMY GORĄCO O JEGO ZDROWIE Oto promyk dla Jana Pawła Drugiego. Wyślij go wszystkim osobą które masz na liście. Nie pozwól aby zgasł. W tych trudnych chwilach powinniśmy go wspierać w modlitwie. pamiętaj o tym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-01 23:07
    W gospodarce rynkowej, mało kto to wdraża, ważne jest: "daj zarobić innym, to i ty zarobisz". kominy wyssą zysk, a nie będzie konsumentów - NAJWAŻNIEJSZEGO MOTORU ROZWOJU!
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-01 23:09
    Niestety, ci na górze zawsze się wyżywią :-(, skąd my to znamy?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 23:22
    Alif. Ra. Mim. Muszę przyznac , że ten Jan Paweł II mówił głosem pełnym pokoju i nie ma wątpliwości , że był dobrym człowiekiem. Szkoda , że odchodzi , ale pewne , że jego głos nie pójdzie na marne. Oczywiście też życzę mu wszystkiego najlepszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-01 23:24
    "ten człowiek , " Raz jeszcze wszystkiego najlepszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-04-02 00:26
    no właśnie , disiaj jest dość niewesoły dzień - ale trzeba wierzyć . dzisiaj nie bedę komentował działań TPSAprzez powage sytuacji .
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-02 01:43
    *issa - masz dużo racji, aczkolwiek każdy ma inne potrzeby :) a co do ustawy kominowej to jednak myśle że to nie był najlepszy pomysł, lepiej by było uzależnić wysokość płac od wyników. A faktem jest że są pewne kurioza, 22 mln. euro (jeśli nie więcej) za zawodnika to kosmos jakiś, niczym nie uzasadniony, cóż takie czasy :/ "W każdym razie , jeśli rządzący nie widzą nic zdrożnego w znoszeniu tego typu uczciwych ustaw , a zdrugiej strony w podwyższaniu akcyzy na gaz i olej opałowy , to coś chyba jest z tym państwem nie tak" oj, z tym państwem jest niestety wszystko nie tak, od początku do końca, a w temacie akcyzy, to np. taki podatek drogowy na co idzie ? na drogi ? ależ nie, na zasiłki i różne takie, a reszta która zostanie (30%) idzie na łatanie dziur w ulicach, bo na nic więcej nie starcza :///
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-04-02 02:35
    A kto za to płaci..? Pan płaci , Pani płaci.... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-02 03:05
    *issa : znam ludzi, co prawda niewielu, którzy zarabiają sporo więcej niż te wspomniane przez Ciebie 15 tysięcy, i wcale niczym szczególnym się nie wyrózniają, często jest to kwestia przypadku, szczęścia, czasami dobrych układów, a rzadko dużej wiedzy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-03 01:38
    A ja tu piszę takie komentarze o 22.39. Przepraszam , byłem nieświadomy tego co się stało , dopiero niedawno zobaczyłem tę wiadomość :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    kot pisze: 2005-04-02 11:15
    Powinni zarabiać jeszcze więcej, tyle aby nie mogli spać spokojnie i non stop martwili się o kase i rodzinę, bo to przecież nigdy nie wiadomo...
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-04-02 14:19
    nie najgorzej ale dla porównania, w PKN Orlen sam prezes Wróbel zgarnął w ciągu roku 13mln zł brutto:)
    0
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2005-04-02 16:10
    Wszystkich zaoferowanych pensjami w tpsie odsyłam do onetu, podane sąpensje zarządu orlenu. Wróbel były prezes, ktoś ptaszka spłoszył, zarobił w zeszlym roku 13 milionów... fajny kraj...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-02 16:20
    Tak , te pensje podane sa tez w dzisiejszej Wyborczej , wymowny tytul "Polscy szejkowie". Konkrety sa nastepujace: Wrobel - 13 milionow za 7 miesiecy , Golonka - 7 milionow za 10 miesiecy , Walczewski - 2 tygodnie(!!!) ma za to dostac 6 milionow , Chalupiec - 0.5 miliona za 12 miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-02 16:25
    Mala poprawka. Pan Chalupiec , 0.5 miliona za 2.5 miesiaca pracy...
    0
  • Users Avatars Mini
    wrrrr pisze: 2005-04-02 20:36
    TePsa SEPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-02 21:37
    Chciałem zwrócić uwagę, że na pewnych stanowiskach nie zarabia się wprost proporcjonalnie do wykształcenia czy doświadczenia, ale stopnia odpowiedzialności i osiąganych wyników.
    0
  • Users Avatars Mini
    wrrr pisze: 2005-04-02 22:17
    Chciałem zwrócić uwagę, że na pewnych stanowiskach zarabia się wprost proporcjonalnie do posiadanych znajomości i machlojkowych układów politycznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-02 22:20
    Nieamowita to musi byc odpowiedzialnosc , ktora warta jest tyle milionow zlotych;-) Pewnie nie tak duza jak inzyniera sterujacego i nadzorujacego na zmianie , prace reaktora atomowego , a o ilez bardziej wynagradzana. Na wyniki firmy sklada sie wypadkowa wielu czynnikow , i praca rownie wielu osob. Jesli ci pomniejsci , ktorzy moze w rzeczywistosci o wiele bardziej niz on sam tyraja na jego obledna pensje nie sa niezastapieni , to pewnie on sam tez , jak pokazuje przyklad jego 2 tygodniowej "pracy". Tym bardziej wiec , NIC nie usprawiedliwia takich zarobkow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-04-03 01:00
    Umarł wielki człowiek. Pokój jego duszy ['] ['] [']
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-03 10:29
    Ja oglądałem TV i wyskoczył napis o śmieci Jana Pawła II. Momentalnie mnie serce ścisnęło. Niestety każdy umiera. On ma i tak zapewnione miejsce koło Pana Boga. Brakować będzie go tutaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-04-03 11:59
    Redakcjo, można by przecież zmienić wygląd strony na szary (tak jak to zrobiło dużo portali), okazując w ten sposób żal, po odejściu wielkiego Polaka [*]
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-03 12:02
    Popieram RaffiX'a!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-04-03 12:17
    ***Raffix ma racje - :((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-04-03 12:34
    popieram.... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    beret pisze: 2005-04-03 12:40
    KAZDY POPIERA..........jest załoba....
    0
  • Users Avatars Mini
    bond pisze: 2005-04-03 12:47
    bede mialich na oku
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2005-04-03 13:44
    Odszedł WIELKI człowiek [']
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2005-04-03 14:42
    †
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2005-04-03 14:53
    "można odejść na zawsze by stale być blisko" :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ekspert pisze: 2005-04-03 15:54
    idea.pl zareagowała pierwsza w odróżnieniu od konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 16:37
    *Gonzales: Tak wysokie zarobki są NIEuzasadnione, wg mnie, te gostki przyszły nie wiadomo skąd na drodze układów i koligacji. Załóż firmę doprowadź do sukcesu i wtedy nic mi do twoich apanaży - pomyśl, jak coś piszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 16:40
    Aha, jedynie Kulczyk może ssać - on zainwestował kasę (ale swoją drogą nigdzie na świecie w tak krótkim czasie taka fortuna nie powstała - no comment).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-03 16:43
    ***Wet: nie mam ochoty na utarczki słowne w dzisiejszym dniu, więc powiem krótko - sam się zastanów jak coś piszesz. A w ramach zastanowienia przeanalizuj pozycję rynkową firmy, wartość firmy, zatrudnienie, obroty etc. I pomyśl o stopniu odpowiedzialności za podejmowane decyzje. I potem pisz sobie o nieuzasadnionych zarobkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2005-04-03 16:43
    zdziercy !! za co oni zarabiaja po 3 mln. zl, a taki budowlaniec zachrzania na bodowie i zarabia 500 zl /m-c.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 17:20
    *Gonzales: przeczytaj - odpowiedzialność odpowiedzialnością, ale niech ustalają te stawki U SIEBIE!! W SWOJEJ FIRMIE. Trzeba zapracować na zysk - chyba nie zakładałeś swojej firmy, raczej na pewno, poza tym co mi tu piszesz o odpowiedzialności - czy słyszałeś o jakiejkolwiek karze z tytułu błędnych decyzji w Polsce - to utopia...
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 17:25
    *Gonzales: "przeanalizuj pozycję rynkową firmy, wartość firmy, zatrudnienie, obroty etc." - szy ci ludzie przyczynili się do tego? Ewidentnie nie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 17:54
    caly zarzad tp zarobil tyle co jeden gosc z orlenu w 4 tygodnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 17:56
    bartek citer to nie ten portal :/
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 17:57
    na przyszlosc: dla wszystrkich ktorzy straca bliskich Moje kondolencje dowidzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-03 18:24
    ***Wet: najwyraźniej nie rozumiesz najprostszych rzeczy. TP to firma prywatna. Akcjonariusze powołali sobie radę nadzorczą, która wybrała zarząd i ustaliła, ile będą zarabiać. I zarabiają. A czy to jest ich firma, czy nie - to sprawa drugorzędna. Ameryki nie odkryję, jeżeli powiem że jedni mają kapitał na otwieranie firm, a inni talent do zarządzania nimi. Ot co.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-03 18:32
    Poza tym nie rozumiem co ma do rzeczy to, czy ja prowadzę własny biznes czy nie? To raz. Dwa - odpowiedzialność za błędne decyzje w Polsce. Może się zdziwisz, ale wiele osób je ponosi.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-03 18:40
    tak... dzisiaj bardzo smutny dzień... ja w kościele to ostatni raz byłem może z 10 lat temu, więc zagorzałym katolikiem to ja nie jestem, ale jak wczoraj się dowiedziałem że zmarł największy i najwspanialszy Polak, jedyny autorytet wśród Polaków, to naprawde mnie ścisneło w gardle, to straszne co się stało. Wszyscy powinniśmy poświęcić trochę czasu na refleksje i przemyślanie w takiej chwili, w końcu Jan Paweł II całym swoim życiem zaświadczył że jest dobro na tym świecie, że jak się da słowo to MOŻNA go dotrzymać, nikt nigdy tyle dla Polski nie zrobił, pewnie nie wszyscy sobie zdajecie z tego sprawę, ale żyjemy w niesamowitych czasach, od 450 lat papieżami byli tylko Włosi, a za naszego życia papieżem był Polak... i to jakim papieżem, dla mnie ten człowiek jest święty.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-03 18:43
    wiesz co *ekspert, brakuje mi słów na ciebie, i co z tego że idea pierwsza, myślisz że to jest jakiś wyścig ??? jak można w takiej chwili reklamować swoją sieć (bo zapewne ci za to płacą) idea bardzo traci w moich oczach że się posuwa do czegoś takiego, dno poprostu :/
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-03 18:47
    a i oczywiście dołączam się do apelu *RaffiXa i powiem więcej, jak drodzy redaktorzy nie potraficie tego zrobić to zawieście stronę na czas żałoby narodowej, teraz nie jest czas żeby gadać o jakichś tam nowościach z rynku telekomunikacyjnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 19:04
    *Gonzales: ...talent... do przywłaszczania sobie chyba...Wiemy wszyscy na czym polegała prywatyzacja. Poza tym twierdzenie ..."nie rozumiesz.." nie jest argumentem, tylko dowodem braku tolerancji i po trosze kultury. Masz inne zdanie, to mnie nie obrażaj, nie znaczy to również, że masz rację. EOT dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 19:32
    lennox to nie portal hip hopu by robic jakies zwisy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 19:36
    idea zmienila barwy. tylko dlaczego narzuca swym klientom balwochwalcze praktyki koscielne tzn. uwielbianie czlowieka ponad boga, nie praktykujcie tego tutaj prosze was bardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-03 20:01
    Szkoda Papieza , moim zdaniem ten czlowiek byl dobry i mial bardzo dobre serce. Przynajmniej mial odwage na głoszenie bardzo niepopularnych w tych czasach prawd i wprowadzanie ich w zycie. Ale chyba to co sie dzieje w mediach to lekka przesada i w niektorych reakcjach , jakos nie moge sie doszukac szczerosci , choc zdaje sobie sprawe , ze dla wielu ludzi ten czlowiek byl naprawde jak prawdziwy Ojciec. Wiec nie narzucajcie nikomu , w tym i Golowi przymusu zaloby na sile, to nie ma sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-03 20:05
    Ostatnia lekcja jaką dał wszystkim Papiez jest taka. Jego cialo jest znami , ale wszyscy mówią - "On odszedl". Więc Papież nie mógł być tylko tym co widzialne i namacalne. Kim więc , było to co odeszło , a co wyrażało się przez ciało i formę Papieża i za czym tak wile osób wylewa teraz szczere łzy i tęskni? To była miłość , która jest istotą wszystkiego i leży u podstaw wszystkiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-03 20:10
    Jak mówią różne święte teksty , ta miłość , dusza czy siłażyciowa , jest wędrowcem w podróży zwanej życiem. Tak jak człowiek ubiera i zdejmuje ubrania , tak dusza , zwleka (zwoki) z siebie zużyte i zniszczone ubranie i przywdziewa na nowo inną formę. Tak naprawdę nigdy nie ma powodu , by wylewać łzy , czy się smucić , ale łatwo to mówić. On był wielki i żal jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-03 20:42
    ***Wet: pośrednio sam, i to pierwszy, zarzuciłeś mi brak zrozumienia; więc nie zarzucaj mi obrażania Cię. Bez urazy, ale to co Ty nazywasz argumentami to paplanina rodem z Radia Maryja. Co do przebiegu prywatyzacji - sądząc po Twoim wieku w metryczce, za przebieg prywatyzacji odpowiadają między innym ludzie z Twojego pokolenia dokonujący określonych wyborów. I ja kończę temat - i pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-03 21:44
    *Gonzales: ...Brak wychowania potwierdziłeś raz jeszcze i tolerancję dla złodziejstwa. Decyzje podejmowali może ludzie mojego pokolenia i o niczym to nie świadczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    kosiak pisze: 2005-04-03 22:06
    No ale tu jest błąd. Przecież Hamon i Kobylecki pracowali 6 miesięcy. Więc te kwoty powinno się pomnożyć dla nich razy dwa
    0
  • Users Avatars Mini
    Mała pisze: 2005-04-03 22:31
    Ludzie na całym świecie pochylają głowy oddając się refleksji - składając hołd Wielkiemu Człowiekowi a wy nie potraficie dostrzec powagi i niepowtarzalności chwili. Naturalnym odruchem jest chęć uczczenia pamięci Ojca Świętego, choćby poprzez drobny gest świadczący o poczuciu wrażliwości wobec ludzkich uczuć i nie powinniśmy się w tych gestach doszukiwać złych intencji. Tymczasem ton niektórych wypowiedzi po prostu szokuje. Wstyd mi za was.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nat pisze: 2005-04-03 23:09
    issa - jesteś głupia! Zaślepiona jesteś polkomtelem.... :-/ Chwała Ojcu Świętemu! ['] ['] [']
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 23:32
    Nat polkomtel jeszcze nie zmienil barw w portalu tp tez jeszcze tego nie zrobila bo swoje "chlopaki" juz zarobili
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-03 23:34
    Mała nie badz "ogrodnik" bo to nie miejsce na takie "zaduszki"
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-03 23:47
    ***Wet: przez grzeczność tylko i powagę chwili nie powiem co Ty potwierdziłeś. I na tym kończę ostatecznie temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2005-04-04 00:44
    AQQ jak sie cos nie podobo to nie czytej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-04 01:09
    ***nat - coz , jesli tak myslisz to trudno , to jest Twoje prawo , jak i moim prawem bylo napisanie tego co napisalem. Gwol scislosci - w tej inkranacji jestem mezczyzna , a tak naprawde nie masz pojecia kim jestem. Nick "issa" pochodzi od nazwy jaka przydano Jezusowi. A znaczy to - "Pan wszystkich stworzen" , a znaczenie slowa JeSu , to jeden , prawdziwy Ojciec - Matka. Pisalem to juz kiedys , ale nie zrozumiano mnie - nie masz pojecia o wielu sprawach , nie jestes w stanie ich uchwycic. Pozdrawiam serdecznie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-04-04 01:19
    jutro bedzie "nius" ile to wyslano sms w kazdej z sieci (czyt. lancuszkow) :D
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2005-04-04 02:51
    GOLu! Też uszanuj Pamięć Wielkiego Człowieka Jana Pawła II !!! Zmień szatę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-04 11:16
    GOLu - nie poddaj się presji!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-04 11:25
    Jasne, nie pracujcie, nie uczcie się, módlcie się i umartwiajcie. A jak później się okaże, że w drugim kwartale PKB spadnie i bezrobocie wzrośnie, to krzyczcie że to przez nieudolność rządu Marka Belki i SLD!
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-04-04 12:56
    to każdy abonent zapłacił im 1,5 pln...!!! tanie te rządy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zenobiusz pisze: 2005-04-04 14:30
    To są nienormalne zarobki i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    adaś pisze: 2005-04-04 22:21
    pies im mordę trzaskał. ja tam od tepsy z daleka się trzymam. tzn. sdi tylko do maja mnie trzyma. potem je.......ię ich w kako. won , zgin tepso.
    0
  • Users Avatars Mini
    tic tack toe pisze: 2005-04-06 10:44
    Ale po co im TAKIE pieniądze???? Dlaczego część tych pieniędzy nei idzia na inwestycje. My się borykamy z brakiem kasy na sprzęt dla naszych klientów, a nasi prezesi żyją jak szejkowie! Skandal. I na dodatek zwlaniają 3000 ludzi (na początek bo już słuchy krążą, że będzie to 1000 przez 2005-2006)
    0
  • Users Avatars Mini
    bubu pisze: 2005-04-06 15:49
    ja biore 9tyś .......... rocznie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2005-04-09 00:50
    Niech nie publikują takich danych bo będą zamieszki uliczne...;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: