Plus GSM uruchomił dla użytkowników Simplus, którzy mają konto w Banku BPH i korzystają z Systemu Internetowego Sez@m, usługę zasilania kont Simplus bezpośrednio ze stron internetowych. Usługa ta jest realizowana przez Plus GSM wraz z firmą Blue Media i Bankiem BPH.
Jest to kolejne tego typu rozwiązanie, łączące zasilenie w trybie on-line telefonu pre-paid na stronie internetowej banku z płatnością bezpośrednio z rachunku bankowego. Dotychczas użytkownicy Simplus mogli zasilać swoje konto z rachunków w mBanku, Inteligo, BZWBK24 oraz bezpośrednio ze strony internetowej operatora www.zasilenia.simplus.pl
Aby zasilić konto, użytkownicy Simplus mogą wybrać dowolną kwotę zasilenia konta z przedziału 30-150 PLN. Dla zasilenia kwotą z przedziału 100-149 PLN limit zwiększany jest o dodatkowe 15%. Dla zasilenia nominałem 150 PLN limit ulega podwyższeniu o 180 PLN. Terminy ważności konta dla zasileń dowolną kwotą wyglądają następująco:
30-49 PLN => 30 dni
50-99 PLN => 90 dni
100-150 PLN => 180 dni
Po podaniu numeru telefonu oraz po wyborze kwoty zasilenia dokonywana jest autoryzacja transakcji. Po pozytywnej weryfikacji konto Simplus jest zasilane automatycznie. To najszybszy i najbezpieczniejszy sposób doładowania dowolnego telefonu Simplus przez Internet. Klient jest obciążany wyłącznie ceną za zasilenie konta.