"Zawsze Razem" w Era Tak Tak

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 159

21 kwietnia br. w systemie Era Tak Tak wprowadzono możliwość połączenia z pięcioma wybranymi osobami w atrakcyjnej cenie o każdej porze dnia. 

Najnowsza propozycja "Zawsze Razem" to możliwość kontaktu z 5 osobami w bardzo taniej taryfie: 39 gr za minutę rozmowy, 16 gr za SMS i 59 gr netto za MMS. Wystarczy, że klient wybierze maksymalnie 5 osób, z którymi chce rozmawiać najczęściej, następnie zadzwoni pod bezpłatny numer 9797 i z pomocą lektora uaktywni usługę. 

Z nowej oferty mogą od razu skorzystać użytkownicy taryf "Era Love", "SMS Fan", "Razem" i "Moja Okolica". Osoby korzystające z taryfy "Cały Dzień" powinny natomiast zmienić ją na jedną z czterech powyższych. "Zawsze razem" to również alternatywa dla "Połączeń do wybranych numerów" - ustawione wcześniej numery można ponownie wprowadzić w nowej usłudze.

Opinie:

Opinie archiwalne (159):

Komentuj

Komentarze / 159

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2004-04-20 19:11
    ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-04-20 19:11
    Zarówno Heyah jak i Tak Tak należą do PTC. Oferty te mają inny target: Heyah jest tańsza, Tak Tak oferuje usługi dodane takie jak GPRS, Roaming GORS, MMS, Roaming MMS. Będąc Użytkownikiem Tak Tak, uważam że ta właśnie oferta jest dla mnie lepsza niż Heyah (mimo cen i naliczania). Jestem świadomy, że płacę więcej niż moi znajomi z Heyah, dlatego osobiście oczekuje, że PTC jeszcze bardziej uwydatni różnicę tzw. „targetów” tych ofert. Byłbym usatysfakcjonowany gdyby Tak Tak wprowadził usługi sieciowe (przekazywanie połączeń, blokade połączen, oczekiwanie/zawieszenie połączenia i połączenie konferencyjne). W koncu są to „usługi dla wymagających” a dla takich w porównaniu do Heyah skierowany jest Tak Tak. Gdy wprowadzą te usługi, wtedy dopiero byłbym zadowolony z faktu, że zostałem w Tak Taku. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-20 19:15
    No bardzo pięknie:) Tak Tak zaczyna się ścigać z innymi:)) I bardzo mu to dobrze wychodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-04-20 19:18
    Ale oferta jak najbardziej na miejscu - 1o punktów!
    0
  • Users Avatars Mini
    si! pisze: 2004-04-20 19:19
    ej no:) aktywacja bezpłatna, numer bezpłatny, smsy po 16 zeta/netto?:))) oczom nie wierzę!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maly Tomek pisze: 2004-04-20 19:21
    No i tym sposobem TT nie sklada broni. Bardzo ciekawa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    biotek pisze: 2004-04-20 19:21
    Niestety,te piec osob moze byc tylko w sieci era.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-20 19:25
    a kiedy nalicznie sekundowe????
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 19:25
    Najpierw heyah kopneła braciszka w.... teraz ten ugryzł siostrzyczkę w paluszek... Drażni mnie podawanie cen netto , a vat kto zapłaci ? Święty Mikołaj ...
    0
  • Users Avatars Mini
    si! pisze: 2004-04-20 19:27
    Nie wygląda na to by były w tym jakieś ukryte opłaty miesięczne. A to jest już na stronie Ery? Bo bardzo mis ię podoba ta promo i dobrze byłoby coś więcej na ten temat wiedzieć. Ale może to jakis mega świerzy nius?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kler pisze: 2004-04-20 19:27
    Widac, ze PTC jednak nadal inwestuje w TT. Heyah to bezkonkurencyjna oferta dla mlodziezy i innych osob, ktore nie potrzebuja innych uslug. TT umacnia sie na drugiej pozycji jako pre-paid dla bardziej wymagajacych.
    0
  • Users Avatars Mini
    si! pisze: 2004-04-20 19:27
    jejku, miało być 'świeży' oczywiście;)
    0
  • Users Avatars Mini
    si! pisze: 2004-04-20 19:29
    Opłat mieś nie może być bo to przecież pre-paid!!!:))) Więc aktywacja bezpłatna i dalej można już dzwonić:) Najważniejsze że to i dla starych i dla nowych Taktaków:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziemba pisze: 2004-04-20 19:34
    No to pogratulowac tylko. Bardzo dobra oferta. *Kler zgadzam sie. TT w tym momencie jest zdecydowanie na 2 miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-20 19:38
    oferta dobra pomimo naliczania 60/30.
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-20 19:40
    Dobre, a nawet bardzo dobre. Proste i przejrzyste. POP po raz kolejny dostaje po posladkach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    R320user pisze: 2004-04-20 19:40
    A jak toto włączyć? Dzwonię na 9797 ale pan Jan Telefon nie zna jeszcze takiej opcji. Aaaaa.... usługę wprowadzONO 21 kwietnia, a u mnie dziś jest dopiero 20. Tym razem Era jest do przodu o cały dzień przed konkurencją!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-20 19:44
    a my mozemy tylko zacierac rece, bo jest coraz taniej :) i tak trzymac
    0
  • Users Avatars Mini
    Maly Tomek pisze: 2004-04-20 19:50
    *Drake, Ciesze sie, ze to wszystko tak szybciutko sie dzieje. Heyah jest na rynku cos kolo miesiaca, a tu wszystkie ceny polecialy na leb (w pre-paidach na razie). Naleza sie PTC jakies podziekowania za rozpoczecie tej calej zabawy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-20 19:52
    ***lukash-lah - jakbyś miał Tak-Taka , to byś wiedział , że i tak , i tak płacisz brutto. :-) A o ile się nie mylę jest wymóg prawny podawania cen brutto , więc tak powinno być i niewiele to pewnie interesuje użytkowników , że vat jest pobierany przy doładowaniu. Wracając do ofert , dobra , Tak-Tak nie składa broni , zgodnie z obietnicami dyerktora Esz z Ery :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-04-20 19:52
    Co by nie mowic.. bardzo fajna oferta, az 5 numerkow (swojaki w plusie tylko 2 dla przykladu) niestety tylko w sieci ERA. Zauwazcie 1/1 tylko W IDEI - wewnatrz, w simplusie polaczenia 40 GROSZY!!! wewnatrz, tk tak tez tanio tez wewnatrz.... wiem wiem interconnect. Niech zejda z cena za inter do poziomu 0,20 groszy to moze doczekamy sie polaczen 0,60 do obcej sieci ;] Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-04-20 20:03
    Naliczanie jeszcze do bani ... ale nieźle, ta cena za rozmowe i sms do tych 5 osob to brutto czy netto, bo MMS już netto i się troche zakeciłem? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-20 20:03
    Ja tam czekam na ofertę Idei - "Już wkrótce będziesz chciał zostać w Optimie do końca życia" :-) Ciekawe czy się przeliczę....
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-20 20:04
    i'm back:) czy ja dobrze liczę ż to jest jakieś 45 groszy brutto?? Bo jak tak, to bardzo ładnie, bardzo ładnie:)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-20 20:05
    **issa: całe szczęście że masz do tego humorystyczne podejście...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maly Tomek pisze: 2004-04-20 20:06
    *issa, oj obawiam sie, ze mozesz sie przeliczyc :) Ja myslalem, ze bede chcial zostac w popie na zawsze, a tu ch... jak przepieknie spiewaja sistars :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-20 20:13
    issa*** mam nadzieję że sie nie przeliczysz, bo ja wtedy się przelicze z Tobą ;) Co do stawek w tym newsie myślę że są bardzo atrakcyjne, zakładając że ceny sa brutto (oprócz MMS gdzie podano netto). Szkoda że tylko do wybranych a nie do wszytkich w Erze, ale zawsze to duża oszczędnośc, w końcu nie każdy dzwoni na 100 różnych numerów z pre-paida. Co więcej chwali się Erze że dała aż 5 tych wybranych numerów. Na pewno znajdzie sie troche abonentów którzy na tym zaoszczędzą
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-04-20 20:16
    Jak mnie denerwuje podawanie cen netto, jakie my k***a ceny placimy jak przychodzi rachunek, netto czy brutto? (pytanie retoryczne)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-20 20:24
    Bardzo mi sie to podoba :-) Co prawda nie korzystam z TT, ale podoba mi sie ostatni ruch na rynku prepaidow, bo jest to ruch z korzyscia dla nas klientow. Co na to Simplus ze swoimi dwoma numerami i znizka 30% ???
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-04-20 20:27
    A, ja chciełem się pozbyć TAK TAK i zmienić ją na Heyah ale teraz zostawie sobie kartę podłącze rodziców do swojego numeru i oni będzie się im opłacać do mnie dzwonić !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2004-04-20 20:30
    TT jest w tym momencie najlepsza oferta pre-paid dla osob wymagajacych troche wiecej niz rozmowy i smsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2004-04-20 20:31
    5 osob to akurat tyle ile kazdy ma mniej wiecej "stalych klientow" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-20 20:43
    Zasadnicze pytanie - czy wsrod tych 5-ciu osob moga byc numery Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-20 20:49
    Trzeba szczerze powiedzieć , że Era konsekwentnie wykańcza konkurencję. 47 groszy na 5 wybranych numerów w sieci Era... Do tego Heja , jak alternatywa , czy teraz raczej Tak-Tak , jako dodatek do Heja.... ;-) Nie wiem , czy ktoś zauważył , ale to prawie równie tanio jak w promocji Walentynkowej rok temu w Idei POP , gdzie na jeden wybrany numer można było dzwonić za 35 groszy ( tu podaję ceneę brutto w taryfie Max) , a tu jest 47 groszy , ale na 5 numerów i do tego sms za 19 groszy ! I to bez ograniczeń czasowych , jak było we wspomnianej promocji - do września 2003 roku. Co najmniej 10 punktów Ero. Odstawiasz konkurencję na lata świetlne. I tym samym z pewnością poważnie zablokowałaś odpływ z Tak-Taka.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-20 20:55
    ***przechodzień - a nie lepiej przejść do abonamentu ? ;-) Czymś w końcu Tik-Tak , musi się różnić od abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    paff pisze: 2004-04-20 21:02
    issa: dlaczego 47 groszy? Przecież jest napisane 39 rozmowy, 16 smsy i 59 NETTO za mmsa czyli dwie pierwsze ceny sa na logikę biorąc już z VATem
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2004-04-20 21:08
    Widać że Era chce wywołać wojnę cenową w prepaidach. Manewr z tą taryfą jest ochroną przed osławioną kanibalizacją ze strony Heyah. Prawdopodobnie konkurencja poczeka teraz około miesiąca, albo dwóch na skutki manewrów Ery. Zareaguje szybciej, jeśli zdecydowanie spadnie jej sprzedaż własnych ofert. Tak-Tak robi się następną ofertą mocno konkurencyjną do abonamentowych - to następny pozytyw. Jedno jest pewne, teraz Plus i Idea będą musiały zagrać zdecydowanie ostrzej by utrzymać swoich klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-04-20 21:18
    I pomyśleć że kupiłem 5 zestawów startowych po złotówce :D Hihi! Może ktoś chce kupić? Mam nawet jedne z ładnym numerem 696 804 800! Karty są nowe! Jak ktoś jest zainteresowany to na mojej stronce jest mój numer! Pozdro! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2004-04-20 21:23
    Abonament nadal drogi!!! tak dalej byc nie moze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-20 21:25
    no bardzo ciekawe....dwie osoby w rodzinie maja taktaka, wiec ich na pewno wiadomosc ucieszy:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wsxzaq pisze: 2004-04-20 21:30
    daliby jeszcze naliczanie sekundowe do wszystkich sieci i byloby super
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 21:30
    lukas-lah po pierwsze - nigdy tak- taka mieć nie będę , bo Era jak dla mnie jest dnem i skąpcem w porównaniu do usług i możliwości jakie daje simplus. Po drugie - to zwykłe mydlenie oczy i zasada hipermarketowa - by wydawało się, że jest taniej... czysta ściema.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 21:33
    Plus nie dość że daje mi darmowe konto mail z powiadomieniem , 60 sms-ów do wszyskich sieci na bramce miasta i nieograniczoną ilość mms-ów do własnej sieci z interenetu.Co daje Era? Figę z makiem , a za bramkę do wszystkich sieci każe sobie słono płacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-20 21:55
    ja w mojej 80 place 2,75 netto za jeden numer i wtedy cena polaczenia spada do 0,39, natomiast msmy nadal kosztuja tyle samo...z tego wynika ze abonament mi sie nie oplaca, o pre-paid dbaja bynajmniej duzo lepiej!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-20 21:57
    aleksander25** nie jestem wielbicielem ery a wrecz przeciwnie, ale to jest obnizka .mam do 5 osob tansze polaczenia glosowe i smsy!!! i to duzo tansze, pod warunkiem ze mam znajomych w erze....
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-20 22:05
    To jest chyba ta odpowiedż na oferte konkurencji: Simplus i Pop.
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-04-20 22:24
    Grzegorz jak na polskie warunki i jak na pre-paid to tanio. Wez pod uwage ze to jest oplata za rozmowy o kazdej porze, takze w szczycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-04-20 22:29
    Nie ma mowy o opłacie cyklicznej za w/w usługi?
    0
  • Users Avatars Mini
    PPP pisze: 2004-04-20 22:33
    ****issa*** W TT od miesiąca stan konta jest podawany w kwotach brutto, podobnie jak opłaty za poł/smsy. VAT NIE jest już odliczany przy doładowaniu. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-20 22:36
    ***Alexander25 możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób Plus oferuje nieograniczoną ilość MMSów z internetu do własnej sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-04-20 22:40
    Dla mnie duuużą wadą jest jednak że te 5 numerów to tylko Era. Poważne ograniczenie możliwości wyboru. Ale grunt że się coś znowu dzieje i że kierunek słuszny:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-04-20 22:43
    w Polsce od niedawna istnieje obowiązek podawania cen brutto - co tez era uczyniła bodajże w lutym gdzie zaczęła podawac stan konta w wartości brutto. Więc wygląda na to, że to sa cenny brutto ale jak znam erę to nie bardzo chce mi się w to wierzyć. Jeśli to będzie działac w dotychczasowych taryfach to np w taryfie razem mozna brac 2 numery wybrane do innych operatorów za 99 groszy netto i te 5 do ery to bedzie dobrze. ***Grzegorz Z. nie ma opłaty cyklicznej, a przynajmniej nic o niej nie pisza. Przekonamy sie jutro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 22:45
    rthat : zakładasz darmowe konto plusnet (lub simplusnet) i potem na stronie plusnetu - wyślij mms - numer tel abonenta lub użytkowniaka simplus ,załącznik , podajesz login i hasło plusnet i po sprawie , mms wysłany. Bez ograniczeń - wysyłasz ile dusza zapragnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 22:53
    Plus nie jest taką przeklętą pazerą jak Era , która do swojego użytkownika pozwala wysłać raptem 10 smsów po 130 znaków i dołacza reklamy. Nawet w ogolnej darmowej bramce Plusa nie ma reklamowych śmieci a 1 sms ma 593 znaki.Zadnych idiotycznych rejstracji , haseł przez sms i wszelakich utrudnień. Podstawowa różnica. Nie mówiac już o mieście 60 sms na dzień do wszystkich sieci , płaci za nie interconnect , a chciwa Era wydoić abonenta , do obcych sieci za darmo absolutnie nie a i do własnej odwala dziadostwo by zmusić do wysyłania z komórki. To najbardziej nieprzyjazna internaucie i chciwa sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 23:00
    Dodajmy bramkę mail2sms - Era każe sobie za to bulić , w plusie - od początku istnienia usługi darmowe i działa bardzo sprawnie... Skoro Era takiego prymitywu nie udostępnia to o darmowych mms-kach z netu nie ma co marzyć. Cenniki naszych operatorów praktycznie się nie różnią ,tylko że plus za te same pieniądze daje klientowi nieporównywalnie wiecej dobrych i funkcjonalnych usług rozwiązań bez dodatkowych opłat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-04-20 23:10
    Bardzo ładna oferta,ale mimo wszystko szkoda,że tylko do Ery.Już się zacząłem zastanawiać,czy sobie taktaka nie sprawić,ale ten fakt mnie od razu odstraszył.Niestety.Wolałbym osobiscie,żeby była jedna osoba do wybrania nawet po godzinie 22,ale tanio i do wszystkich sieci.Myślę tu o tym,że czasem mamy jedną wymarzoną osobę ;] do której chcemy dzwonić i niekoniecznie musi mieć ona taktaka ;] Ale...zawsze można wziąć prepaida takiego,by do tej osoby dzwonić tanio i to jest właśnie okej ;] Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mucha pisze: 2004-04-20 23:12
    alexander25-masz na swiecie cos za darmo? chyba raka, w wielu krajach odeszlos ie od darmowych bramek opow bo byly wykorzystywane komercyjne/nie przynosza dochodow-a operatorzy nie sa instytucjami charytatywnymi-wejdziemy do unii to moze i u nas bezplatne bramy znikna?? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzywy pisze: 2004-04-20 23:13
    Ty Alex W plusie pracujesz? \"-my\" bramkę???? Era zabiła inne opy; masz tanio i nie musisz szybko gadac bo masz 1 sek. Wracam do tak taka, za duzo mam tam znajomych zeby stracic taka oferte! Era gratulacje!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-20 23:16
    Aleksander: ja sie z toba zgadzam ze to jest fajne, ale ja osobiscie wole wysylac z telefonu jak cena jest umiarkowana niz z netu za darmo... a ta oferta moglaby byc jeszcze do stacjonarnych te 39 groszy to juz by byl ideal... poczekajmy na regulamin
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-04-20 23:23
    Wszystko to fajne tylko ze mam znajomych w idei i plusie a w erze to juz raczej nikt nie ma tela ...dziekuje zatem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-20 23:31
    ***PPP- dziękuję za poprawienie mnie. Mimo tego dalej podejrzewam , że ceny są netto. Trzeba przyznać , że od spamu dołączanego do sms-ów z podstawowej brami Idei też się niedobrze robi , na postawowej Omnix jest tego mniej. ***Alexander 25 - pewnie , że Miasto Plusa jest o.k i te mms-y , ale nie każdy w Polsce , ma swobodny dostęp do internetu i pewnie nie każdy o tym wie , jak np ***rhat. Pewnie nie jest wyjątkiem. Ja sam korzystam z Miast Plusa i jestem zadowolony oraz z mBox (rzadziej) , bo słabo działa. Do mementu pojawienia się Heja Era zdzierała , teraz Simplus i POP mogą tylko pozazdrościć oferty , Simplus szczegónie , który smacznie śpi. Mam nadzieję , że się obudzi. I wcale nie z ręką w nocniku , bo mi na tym nie zależy. Lubię Plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 23:41
    Mucha - wątpię by miały zniknąć - plus ostatnio w swym magazynie promuje miasto , również w biuletynie programu 5 plus podkreślając ,że jest za darmo. Nawet jak Vodafone przejmie kontrolę nad ta siecią to nie będzie tak źle , bo w każdym kraju zostawiają darmowe rozwiazania dla abonentów ( opcja My Vodafone ) . Krzywy - era nie zbiła innych - po prostu ratuje tak- taka przed całkowitym pożarciem przez kanibaliczną siostrzyczkę i ucieczką (z powodu jałowości tej oferty) do simplusa. Mam koleżankę w punkcie Ery - od czasu pojawienia się heyah tak tak spadł w sprzedaży (aktywacje i karty zasilające) , natomiast dno osiagnął po wprowadzeniu team 2 w simplusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-20 23:41
    Wiem Mucha ,że nie ma nic za darmo , ale kwestia jest tego typu , co oferują za te same pieniądze. Gdyby to Era oferowała te możliowosci co Plus - piałbyś pewnie z zachwytu. :-)Ciekawe jak długo pociągnie ta nienormalna sytuacja - teraz pre paid wychodzi taniej niż abonament...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-20 23:41
    ***krzywy: lubisz placic to plac ;) na zdrowie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-20 23:44
    mam wrazenie tez ze kolega ***mucha to nieco zazdrosci NAM plusnetu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ancilla pisze: 2004-04-20 23:55
    Od piątku nowe Taryfy w Erze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-04-20 23:57
    Gratulacje dla PTC za przodujące oferty. Era TT i HEYAH RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-21 00:20
    ***Alexander25:)) Ja się z większością Twojej wypowiedzi zgadzam. Moje konto mailowe ma domenę plusnet.pl SMSy wysyłam zawsze z miastaplusa, bo to najlepsza bramka jakiej kiedykolwiek używałem. A o MMSach nie wiedziałem, bo telefon mam... w Erze:)) Jeszcze tylko jedno mam pytanie, bo to nie do końca jest dla mnie jasne. Rozumiem, że MMSy mogę wysyłać na dowolny numer plusowski?
    0
  • Users Avatars Mini
    MiX pisze: 2004-04-21 00:22
    Ancilla - ??? Gruntowne wiosenne porzadki w cenniku abonamentowym? Jakies szczegoly?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-21 00:25
    ***Alexander25 już sprawdziłem. Masz rację. Jestem pod wrażeniem:)) I w pełni się z Tobą zgadzam. Jesli chodzi o darmowe usługi dodane, Plus rzuca pozostałą dwójkę konkurentów na kolana.
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2004-04-21 00:26
    a ja dzisiaj dostalem cynk ze na dniach ma byc naliczanie sekundowe w tt....a Wy nic nie slyszelisci?
    0
  • Users Avatars Mini
    happy pisze: 2004-04-21 00:43
    z tym naliczaniem sekundowym w tt masz jakies pewne info ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-21 00:46
    Bardzo przyjemna oferta. PTC nalezy sie duzy szacunek. myslalem ze odpuszcza sobie TT, a tymczasem niezla niespodzianka.
    0
  • Users Avatars Mini
    kanarek pisze: 2004-04-21 00:54
    poczytajcie sobie wasze komentarze.ktos walnie jakiegos niusa, a wy wszystko lykacie jak mlode krokodyle....a na zmiany i tak trzeba jeszcze poczekac.
    0
  • Users Avatars Mini
    arek pisze: 2004-04-21 00:54
    to od kolesia ktory ma dobre wejscia w erze...on mowi ze pewne, ze na dniach...a jak bedzie to sie okaze...
    0
  • Users Avatars Mini
    janosik pisze: 2004-04-21 01:03
    Zmiany beda wprowadzone od jutra juz podaje szcegóły, te piec numerow tylko w sieci ERA, polaczenia za 39 groszy/netto za minute, smsy za 16 broszy netto, MMS 59 groszy netto, nie ma zadnego abonamentu, ani aktywacjki ;) to tyle milej nocy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-21 01:08
    ***Alexander 25 - krótkie pytanie. Co byś powiedział , gdyby ten sam dodatek co tu pojawił się w taryfach Simplus ? ***Ancilla - ja to już kiedyś czytałem i o ile się nie mylę zaczynało się to od słow "Z ostatniej chwili !!! (...) " , błagam , nie zaczynajcie wszystkiego do nowa. Choć w sumie Idea coś szykuje w abo. to czemu nie Era... ***arek - sekundowe naliczanie w TT , przy tej ofercie ? Słabo czytasz newsy i gazetowe wypowiedzi wyższych rangą pracowników PTC. ***rhat - lubie stwierdzenia typu "darmowe usługi dodane". To prawie jak darmowe minuty w abonamencie. ;-) Myślę , że wielu więcej zainteresuje Heja , niż owe usługi dodane :-) Tak - tak i POP są na kolanach , bo cucą Simplusa , który leży nieprzytomy , po tęgim laniu jakie ostatnio dostał , przy komentarzach o Simplus Team 2 - jakoś entuzjazmu tam nie widziałem....
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-21 01:19
    janosik: nie ma aktywacji, ale jakas oplata za zmiane listy tanszych numerow chyba musi byc? Bo tak to do wszystkich w Erze mozna by bylo placic mniej ;) Orientujesz sie czy numery Heyah mozna dodac do tanszych?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomoko pisze: 2004-04-21 01:26
    A co z nowymi taryfami? Czy ktoś cos wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    radix pisze: 2004-04-21 01:31
    i oby tak dalej Ero
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2004-04-21 01:40
    Dziwia mnie te wszystkie ruchy ery ostatnimi czasy.Nie dosc ze zrobili konkurencje sobie,namieszali na rynku to dobrze,ale teraz walcza sami ze soba i do tego jeszcze odbieraja klientow TakTakowi i nowym klientom postpaid.Nie wiem czy sami nie wkopali sie w bagno.Dla nas klientow to okey,ale stawiajac sie na miejscu prezesow to chyba nie taki mieli cel,hehe...******** p l u s ************Dalej nie ma infa nt zmian w strefie plus:od 15 kwienia 2004 minuty moga byc sciagane w strefie z minut z abonamentu lub liczone tak jak do tej pory,dodatkowo sami swoi sa liczeni jak oplata za samych swoich a nie jak w strefie plus tak jak bylo przed zmiana...Dlaczego nigdzie na portalach tego nie daja,tylko bawia sie w infa o nowych serwisach sms w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-04-21 01:43
    sorry ale moze zle czytam,ale w tym newsie nic nie pisze, ze te 5 numerow ma byc z ery ...
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-04-21 02:00
    Juz wiem :) "Najtańszy kontakt z 5 bliskimi osobami w sieci Era" cytat z era.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    jim pisze: 2004-04-21 02:13
    Czy Heyah zalicza sie do ERY ? Tj polaczenia z ERY do Heyah i odwrotnie traktowane sa jako wewnatrz sieci ? :) ??
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-04-21 02:36
    ***issa, jeśli chcesz znać moje zdanie na temat prepaid, to jest jasne. Moim zdaniem Heyah jest najlepsza, czyt. gdybym dziś miał kupić prepaida, nie zastanawiałbym się ani chwili...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    t-mobile pisze: 2004-04-21 02:38
    wymiekam, jak ktos nie zarejestrowany rzuca tekst o nowych taryfach w erze....a wy traktujecie to powaznie....sorry ale za duzo juz bylo taki newsow w ostatnich 3 miesiacach na roznych portalach....ja uwierze jak zobacze!!!a na razie w abonamencie jest drozej niz w pre-paidzie!!!!!jednyn chlubny wyjatek w stalych ofertach to ta mega!!! acha i jeszce jedno dzisiaj w erze popsul sie numer podawania kosztow za rozmowy, opowiada bajki o liczbie bezplatnych minut i rownoczesnie informuje o kosztach, mimo ze twierdzi ze bezplatne minuty sa, w BOA powiedzieli ze nad tym pracuja...acha i moze uznaja reklamacje...cala era....
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-04-21 02:56
    ...nie rozumiem powracajacego jak bumerang zdziwienia ze abonament ma byc niby tanszy od prepaid? z jakich powodow? przeciez przy abonamencie to operator kredytuje uslugobiorce...a w prepaidzie to my udzielamy kredytu czesto dlugoterminowego? wiec niby miliony zindywidualizowanych kredytodawcow ma miec gorsze warunki? od kiedy to i w jakim systemie gospodarczym? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 03:37
    Bach - jaki kredyt daję operatorowi gdy kupuję pre- paid???? To raczej on we mnie inwestuje , bo jednak dotuje aparat - fakt w stopniu mniejszym niż w abonamencie , ale jednak. Więc kredytu nie udzielam nikomu - bo jak się nie podoba to karta do kosza i po sprawie, a aparatu nikt mi juz nie odbierze a de facto operator na mnie w tym momencie traci. Jeśli chodzi o droższy abonament od pre- paida to operatorzy są po prostu chciwi i nie mają szacunku do klienta , którego uwiązali na abonamentowej smyczy , bo czy chce czy nie - podpisał na 2 lata. W tym czasie operator jest panem sytuacji , bo nie musi się wysilać by na kliencie nie stracić, by go zatrzymując go i aparat nawet przy najniższej taryfie mu się zwróci z nawiązką. Tę taktykę obrali u nas wszyscy operatorzy - bezproblemowy ogromy gwarantowany dochód. Palaszują ten torcik zgodnie we trojkę i żaden się nie chce wychylić, bo po co zabiegać o klienta , skoro tak dojenie go przebiega sprawnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-04-21 03:41
    szanowny Grzegorzu...mozemy tak sie przerzucac argumentami...rownie dobrze mozna zalozyc ze na moim koncie znajdzie sie zasilenie w kwocie 150 zlotych (zreszta suma jest dowolnai tylko przykladowa) a po trzech dniach wybuchnie trzecia wojna swiatowa wzglednie firma oglosi bankructwo i kto zwroci zamrozona kwote? panstwowy fundusz oddluzeniowy? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-04-21 03:47
    szanowny Aleksandrze...jesli przyjrzysz sie blizej systemowi zasilen kart bezabonamentowych to zauwazysz niewyslowione i milczace przyznanie sie operatorow do tego ze jestesmy dla nich kredytodawcami...bo premiuja nam zasilenia czyms w rodzaju dodatku-odsetek od kapitalu wlozonego...czyli dodaja nam pewna kwote do zasilenia...bo placimy z gory za uslugi ktorych termin konsumpcji nie jest znany...moze nastapic dzis a moze i za sto dni...wiec udzielamy pozyczki bezterminowej ale i placimy pensje...dodatki...dywidende dla akcjonariuszy...wszystko to z gory i akonto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 03:52
    Jest to nienormalne, choćby przytaczając argumenty których używali by odpierać zarzuty drożyzny w pre- paidach.. a cóż było koronnym argumentem? A właśnie to ,że skoro nie ma abonamentu i umowy to rozmowy są droższe , bo kwota abonamentu jest "wkomponowana "w cenę rozmów.Wydawało się to być logiczne. A teraz co?? To stwierdzenie jest bzdurą po obniżkach w pre- paidach. Widać jak na dłoni nieposkromione apetyty na portfele abonamentowców i jakże komfortowy w gromadzenu zysków oligopol. Klient podpisując umowę zaufał operatorowi , a ten ma go w "głębokim poważaniu". Musi się coś zmienić ,bo w końcu te 2 letnie umowy się skończą , a kto będzie wiązał się kolejną mogąc mieć to samo bez umowy i taniej? Tak więc bez wątpienia Bach - pomyliły Ci się role w tym przedstawieniu...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-04-21 03:54
    a co do cen aparatow jak mowisz...zauwaz ze w niskiej cenie otrzymujemy aparaty dotowane o niskim koszcie produkcji...a w wyzszej niby te o wyzszej lub z wieksza marza producenta...i operator dobrze wie ze nie straci bo ten aparat i tak posluzy wlasnie do tego celu w jakim zostal kupiony...do prepaidu a nie do korzystania z karty abonamentowej...bo zazawyczaj czyni sie odwrotnie...telefon kupiony za zlotowke w promocji abonamentowej z symboliczna taryfa sluzyc moze do zainstalowania w nim karty prepaid w celu wymiernych oszczednosci jakie nastaly :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-21 03:58
    ***Alexander: a ja sie nie zgadzam, klient podpisujac umowe na 24 miesiace zaakceptowal to. a idea na przyklad przy przedluzaniu tej umowy jest sklonna dac calkiem spore bonusy dzis. tak wiec skoro ktos zgodzil sie na jakies warunki na dwa lata to niech sie nie dziwi ze przez dwa lata rzeczywiscie ma takie warunki na jakie sie zgodzil.
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-04-21 04:04
    szanowny Aleksandrze...mysle ze nie uwaznie odczytujesz moje intencje i wyrazane opinie...nigdy nie wypowiedzialem sie w tonie pozytywnym o praktykach operatorow...opisuje wylacznie tendencje i zjawiska...i nawet jesli wyrazam opinie o tym ze prepaid powinien byc i jest wiekszym uklonem operatorow w strone klienta to nie zapominam o tym...ze kredyt ktorego udzielalismy operatorom stawal nam uzytkownikom prepaid koscia w gardle...dzieki pazernosci i poczuciu dyktatu ze strony operatorow...na szczescie to klienci zaczeli ostanio "rozdawac" karty w tym pojedynku na zyski i straty...i mamy jaka taka poprawe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 04:18
    Pinkbird - a nie sądzisz, że zgodził się tylko dlatego ,że było to tańsze i gdyby ów z lekka nienormalny trend tańszego od abonamentu pre paida istniał wcześniej - to by się w umowę nie wkopał? Uważam ,że ma pełne prawo czuć się zrobiony na szaro , bo zawsze i wszędzie padał argument dla niezdecydowanych do końca klientów ,że usługi w abonamencie są tańsze... I co teraz? Ma lojalkę na 2 lata i do bonusów daleko... Czyli operator zagwarantował sobie stabilne i regularne przychody na 24 miesiące. Poza tym systuacja w Polsce jest wyjątkowa - przejrzałem kilka cenników zagranicznych operatorów .. nie znalazłem takiego, który by oferował korzystniejsze warunki w pre paidzie niż lojalnemu (choćby z konieczności obowiązującej umowy) klientowi abonamentowemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 04:18
    Niestety polskie firmy jeszcze mają długą drogę edukacji w temacie budowanie współpracy opartej na szacunku i zaufaniu wobec klienta .. "służ panu wiernie a ci pierdnie" - to niestety ciagle aktualne motto wielu z nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 04:22
    Miejmy nadzieję ,że to się niedlugo zmieni i któryś odważy się ruszyć cennik abonamentowy a wtedy pojdzie dosć gładko jak w pre - paidach i wszyscy będą happy :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-04-21 04:26
    Dzwonie pod 9797 i nie ma zadnej opcji ZAWSZE RAZEM . Ciekawe kiedy sie pojawi w menu .
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-04-21 08:08
    WOW naprawde bardzo tanio:) I do tego mozna wybrac 5 osob :) Czeamy tez na oferty post-paid oby rownie atrakcyjne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-04-21 10:18
    Erazmus - "Komórka tak tania jak telefon stacjonarny" to promocja działająca na podobnej zasadzie jak taryfa Idea MEGA, nawet lepsza, bo choć jest mniej minut, to jest też niższy abonament (w miarę proporcjonalnie). Idea MEGA jest ok, ale moim zdaniem abo powinny się zaczynać od 30-40 złotych, a nie od 60 brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 11:47
    te dyskusje ze trzeba odejsc od dotowania telefonow, aby uslugi byly tansze to propaganda operatorow!!!!! popatrzcie na niemcy tam aparaty za 1 EUR i to taki nnawet T630 SE, a ceny jak na ich zarobki b.niskie, za 100EUR masz 500 minut wszedzie i 10/10 takt, a liczac ile oni zarabiaja to mamy na polskie warunki 100PLN i za to 500minut! a ceny rozmow zaczynaja sie od 0,03 centa!!!!!akurat nie w tej taryfie z 500minutami, ale w takich za 9,95EUR w E-plus mamy ceny od 0,03 centa i do tego subsydiowane telefony....wiec propoganda operatorow mnie rozsmiesza....ponadto ceny telefonow jakie podaja poza promocja sa kosmicznie niedorzecznie wysokie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-04-21 12:32
    ***mardall skad masz to info ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-21 12:56
    jeszcze cos. co byscie powiedzieli gdyby operatorzy szykowali nam niespodzianke? gdyby uklonem w strone abonamentowcow okazalo sie skrocenie umow z 24 do 12 miesiecy? malo prawdopodobne, ale byloby ciekawie
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-21 12:52
    **Alexander: to przejrzyj jeszcze cenniki wloskie... ***T-Mobil: mylisz sie. 100 euro na polskie warunki to nie jest okolo 100 zlotych. 100 euro na polskie warunki to jest 100 euro.
    0
  • Users Avatars Mini
    mucha pisze: 2004-04-21 13:01
    mardall-tylko ze nikt na zachodzie nie ma faktur na poziomie 8 euro jak w Polsce(klienci z najtanszymi taryfami) ktorzy nawet gdyby bylo taniej nie generowaliby wiekszych faktur bo ich na to nie stac. wiec jakos ten klient musi zwrocic aparat i znizki promocyjne (zakladajac ze placi sam abo np. moja za 19.90 to przez 2 lata zostawi okolo 500 pln) i gdzie tu mowa o zwrocie dotacji operatora-a przeciez klient tak naprawde placi za uslugi telekomunikacyjne utrzymanie infrastruktury, boa itp. na aparat juz nie starczy kasy i taki klient przynosi wymierne straty nawet jezeli placi regularnie i sie nie opoznia-a potem za 2 lata chce 7650 za 1pln bo on placi! tylko ze gow** placi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 13:06
    wrzucilem erze "9" za tego newsa.. a to dlatego, ze idzie w bardzo dobrym kierunku.. popieram w 100%.. co prawda nie mam tak-taka, ale obnizka u jednych pociagnie obnizke u innych, a moze nawet w post-paid'ach (u mnie).. co do cen (czy netto/brutto) napisalem e-maila do boa -- jak bede cos wiedzial to dam znac i wypowiem sie dokladniej nt. oferty.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-21 13:38
    he w TT tanio do pieciu a w idei tanio do 6 mln
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2004-04-21 13:42
    opłata miesieczna 1 zł za numerek
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-21 13:44
    AQQ: 1,19 zl do Idei w godzinach 08-20 w POPie to jest tanio?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-21 13:45
    tanie aparaty to jest sposob na pozyskanie i utrzymanie klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-21 13:46
    Darek- myslalem ze to co jest w reklamie idealnej to jest pelna prawda
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-21 13:49
    Grzegorz_Z - od maja? slyszalem ze od czerwca!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-21 13:54
    te tansze prepaidy to tylko nieuczciwa konkurencja wobec abonamentowych, dotyczy to kazdego z naszych krajowych opkow
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-21 14:35
    mimo wszytsko byłoby fajnie jakby tak tak miał takt 1/1 co nie ? :) albo chociaż 1/30 albo 1/60, ja tam nie jestem pazerny, a Tak Taka lubię i mimo całej mojej sympatii do Heyah i czerwonej łapki było mi trochę smutno, że tak tak w kącie został postawiony...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 14:13
    "uprzejmie informujemy, iz ceny podane w opisie uslugi sa cenami netto. do cen należy dodać 22% podatek VAT" -- taka odpowiedz otrzymalem z boa ery.. tak wiec ceny ksztaltuja sie nastepujaco (glos / sms / mms): 48 gr / 20 gr / 72 gr.. i to chyba nie sa zle ceny, czyz nie? :) zwlaszcza cena mms wydaje sie bardzo atrakcyjna (niewiele wieksza niz smsy w starych moich = 61 grosikow), rowniez w porownaniu do konkurencji, gdzie na ogol jest cos kolo 1 pln.. i nasuwa sie kolejne pyt.: sms do 30 kb / 100 kb / b.o.? przypuszczam, ze do 100 kb, czyli standard.. a wiec: oferta bardzo dobra.. :) teraz tylko takt.. nie musi byc 1/1, ale np. 15/15 i wtedy tak-tak bedzie bezkonkurencyjny.. a teraz jest "tylko" bardzo dobry.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-04-21 14:16
    ale z tą opłatą cykliczną za wybrane numery to spartolili troszkę
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 14:20
    oczywiscie pisze to w kontekscie braku abo oraz (praktycznie) wszystkich dodatkowych uslug.. poza tym zamiast jakiegos super-fona w abo za 399 netto (np.) mozna kupic troche gorszy (czyt.: w sam raz dla naszych potrzeb) fon za podobna cene, ew. na rynku wtornym.. biorac pod uwage tansze zdrapki / bonusy za e-uzupelnienie pre-paid'y stanowia powazna alternatywe dla abo.. :) no i sami operatorzy twierdza, ze wieksza wage zaczynaja przywiazywac do pre-paid'ow.. :) atpo: w dzisiejszym pulsie biznesu pan Mielniczuk mowi: "..heyah nigdy nie byla naszym priorytetem i nigdy nie bedzie..".. hmm, ciekawe, ciekawe..
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-04-21 14:20
    Q! - popieram każde skracanie taktu
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-04-21 14:23
    AQQ - nikt nikogo do abonamentu nie przymusza
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 14:28
    ok, przyznaje sie -- niezbyt dokladnie przeczytalem oferte i nie zauwazylem, ze istnieje "oplata cykliczna".. :( troche kiszka.. ale zaraz zaraz, policzmy.. 121 - 48 = 73 (tyle zyskamy na 1 min polaczenia z wybrana osoba, licze dwie pierwsze mins w danym dniu ktore sa drozsze).. wystarczy porozmawiac 2 mins i wiecej by sie zwrocilo.. a jak ktos rozmawia z kims raz w m-cu to raczej nie wprowadza go na liste.. wiem, wiem -- pokretne to tlumaczenie, ale jakos trzeba.. :P tak wiec oferta wciaz pozostaje calkiem atrakcyjna.. i najwazniejsze: nie trzeba patrzec czy juz poza szczytem czy jeszcze szczyt (tak jak u innych operatorow :P) i czy sie zaplaci 20 grosikow wiecej/mniej (a to dla mnie bardzo wazny argument)..
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 14:41
    pinkbird**, mialem na mysli ze 100 euro to dla niemca jak dla polaka 100PLN, bo w niemczech zarabia sie srednio 4-5 razy wiecej i nie lap mnie za slowa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-04-21 14:47
    W taryfie Razem minuta do Ery kosztuje 84 grosze wiec tak bardzo to sie nie oplaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-21 15:02
    Juz sie dowiedzialem - do tanszych numerow nie mozna wpisac numerow Heyah. Wiec troche kiepskawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 15:39
    *** Alexander25 -- a mi ta bramka mms (w plusnecie) nie dziala.. :( mms'y dochodza, ale bez obrazka (n3100).. nr wpisuje bez (+)48.. wiesz / ktos moze wie dlaczego tak? :|
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-21 16:09
    *Q!:a nie puszczasz za duzych mmsow? do nokii to chyba =40KB powinny byc...
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 16:11
    na poczaku kwietnia informowali mnie w BOA ze beda zmiany w TT oraz abonamencie, mialo to byc w polowie kwietnia...no i rzeczywiscie zmiany w TT mamy, wprawdzie nie sa rewolucyjne, ale jest taniej, szkoda tylko ze za oplata cykliczna! wiec tak sobie mysle, skoro z TT to byla prawda, to i w abonamencie jednak cos zmienia, czy beda to nowe taryfy to nie wiem, chyba nie....ale moze wprowadza jakies zaminy na lepsze jesli chodzi o takt oraz przechodzenie minut! zreszta pozyjemy zobaczymy.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 16:23
    *** klops -- wiem o ograniczeniach.. nawet 2 kb nie chce przejsc, nie mowiac o wiekszych (max mial 11 kb i tez nici).. :|
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-21 16:34
    **Grzegorz_Z: to w najgorszym wypadku płaci się 6 zeta. A odbierasz sobie 4 zeta przy doładowaniu w promo z dołądowaniem więc w sumie wychodzi że płącisz 2 zeta, a to nie jest dużo zważywszy zniżkę. W ch... to robi ludzi Idea POP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-04-21 16:35
    *** klops -- juz ok, wszystko dziala, moja wina.. thx.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzesiek pisze: 2004-04-21 16:48
    probowal juz ktos to uaktywnic? bo ja tam(9797) dzwonie od rana i zadnwej takiej oferty tam nie ma:/
    0
  • Users Avatars Mini
    foox pisze: 2004-04-21 17:12
    "Po wczorajszym ogłoszeniu nowej zniżki w TakTaku pod nazwą "Zawsze razem" ktoś w Erze zapewne ocknął się, że byłoby to za dobrze dla klientów. A klientom nie może być za dobrze. Pośpiesznie wprowadzono więc miesięczną opłatę za każdy numer na który przysługuje zniżka - w wysokości 1.22 zł Przy wykorzystaniu wszystkich pięciu możliwych numerów dla zniżek opłata wyniesie więc 6,10 zł i będzie pobierana co miesiąc - jak abonament." Źródło www.telefon.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    foox pisze: 2004-04-21 17:13
    Obudzili się! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-21 17:21
    Poprawka, jednak numery Heyah tez mozna wpisac do tanszych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    abazighal pisze: 2004-04-21 17:28
    ale do dupy ze trzeba placic za kazdy numer co miesiac:/
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazz pisze: 2004-04-21 17:43
    Nikt sie nie ocknal tylko na GOL-u nie potrafia dobrze zacytowac news. Na stronie Ery jak wol jest napisane, ze jest oplata. Poza tym napisane jest, ze Era ma prawie 7 mln abonentow i ze znizki obejma jakies 5 mln. tego tez redaktozry GOL-a nie zamiescili :) dziwne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-21 17:45
    abazighal: To fakt
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazz pisze: 2004-04-21 17:52
    chodzilo mi oczywiscie, ze znizki obejma jakies 7 mln osob.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 18:24
    to mozna do heyah tez wpisac, czy nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 18:28
    widze ponadto, ze niektorzy juz temat nowych taryf do absurdu doprowadzaja i nabijajc sie terminy podaja...a co niektorzy to lykna, i na innym portalu podadza to dalej, pozniej ktos to przeczyta i pusci ta informacje tutaj, i tak zrodzi sie kolejna juz plotka o nowych taryfach w erze....Giga Rewolucje bez sciemy Dla Kazdego na +
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-21 18:29
    a swoja droga ta oplata cykliczna to moglaby byc 1 pln za wszystkie numery!!!! zreszta to i tak dosc dziwne w erowym tak taku, te oplaty cykliczne....
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-21 19:10
    Grzegorz Z- (sorry za opóźnienie) - Idea nie ruszyła a jedynie wróciła do tego co proponowała na początku swojej działalności . A czy mogą na mega przejsc dotychczasowi użytkownicy optimy? Q- nie wpisuj ani + ani kierunkowego do Polski , należy wpisać 6XXXXXXXX i działa bez problemu. Co do tak - taka i tej opłaty....to w stylu Ery - nigdy nie zaproponuje niczego za friko , tak więc mamy abonament w pre - paidzie :-) Brawo Era - takiego wynalazku jeszcze nie było. Ciekawe czy ładując tak- taka po dłuższym okresie zerowego stanu konta to te numerki trzeba na nowo aktywować... Simplus daje 2 numery , ale za to za darmo i po dłużej przerwie w zasileniach one działają , poza tym wiele funkcji i darmowych usług dla interrnauty ,za które Era liczy sobie całkiem sporo lub nie oferuje ich wcale.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordek pisze: 2004-04-21 20:16
    Wlasnie posluchalem troche kalinowszczyzny w innym newsie i nie moglem sie powstrzymac. Niech ktos wreszcie pordzi PTK zeby go zwolnili. On jest gorszy niz Urban w swoich najslabszych latach. Niech sie zapisze do samooborony albo obejmie jakas intratna posadke w Telekomunie. Wrzuc popa do klopa i heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2004-04-21 23:29
    fakt rano usługi nie dało sie włączyc(bo nie było takiej pozycji w menu :) ale po południu włączyłem na swoim drugim telefonie tą usługe i czekam na aktywacje. a opłata cykliczna nie jest zła, to w końcu tylko 1,22 zł, policzcie sobie ile zaoszczędzicie wysyłając smsy lub mmsy do wybranych numerów. fakt że nie opłaca sie ta usługa komuś kto wyśle esemesa raz na "ruski rok" brawo era :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-04-22 02:40
    T-Mobile: mozna numery Heyah tez wpisac, poczatkowo BOA odpowiedzialo, ze nie mozna, ale za jakis czas napisali, ze sie pomylili i ze jednak mozna.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-22 15:08
    ***GRZEGORZ_Z - w Simplusie , nigdy nie można było wybierać numerów innych niż stacjonarne i na Plusa , w Idei do momentu wprowadzenia nowej taryfy ZTTS można było wybierać dowolne numery krajowe , od momenty ZTS stacjonarne i na Idee , więc jeśli Tak-Tak - oferował to do tej pory , to naprawdę nie jest tak źle , bo w pewnym sensie robił to najdłużej w pre-paid. A więc nie jest tak źle.
    0
  • Users Avatars Mini
    XhubertX pisze: 2004-04-22 15:17
    issa w ZST w zniżce wybrane numery możesz wpisywać dowolne, nie tylko stacjonarne i na IDEE.
    0
  • Users Avatars Mini
    kalinowski pisze: 2004-04-22 15:19
    .
    0
  • Users Avatars Mini
    XhubertX pisze: 2004-04-22 15:28
    Zestawów startowych HEYAH wciąż brakuje, a tam, gdzie są, ich dystrybucja odbywa się w dowolnej cenie, ustalonej na zasadzie analizy popytu przez danego sprzedawcę, a nie w cenie ustalonej przez P.T.C. Oczywiście, właściciel marki nie reaguje na takie symptomy na rynku, wręcz przeciwnie, część kupujących jest bliska głoszeniu teorii, że sama P.T.C. skupuje swoje startery w celu podniesienia ich atrakcyjności w wyniku nieustannych rynkowych braków. Jak jest ? - nie wiadomo, jedno jest wszak pewne - starterów brakuje i już niedługo, w wyniku nieudolności kanału sprzedaży, marka Heyah może bardzo szybko stracić atrakcyjność. Przyczyna spadku atrakcyjności produktu może być prozaiczna - znacznie wygórowana przez sprzedawców cena, która dla końcowego nabywcy nie będzie się różniła zbytnio od ofert proponowanych przez konkurencję P.T.C., czyli POP lub SimPlus Jednym słowem robią w ch..... tą HEYAH ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-22 20:19
    ***XhubertX - zadałem sobie trud i zadzwoniłem na BOK Idei - w taryfie ZTS , można jako wybrane numery wprowadzić tylko numery do sieci Idea lub na telefony stacjonarne. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-22 20:23
    ... Ale być może konsultant się myliłę często zdarza. Muszę to dokładnie sprawdzić. Tak czy owak Tak-Tak nie wypada na tle Simplusa tak źle , nawet po wprowadzeniu tych ograniczeń. Co do Starterów Heja u nas też są trudności z ich nabyciem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-22 20:52
    Niby brakuje starterów Heyah, a ja oprócz kilku z Was, nikogo ze znajomych nie mam z prefiksem 888 w książce telefonicznej...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-22 23:22
    Grzegorz_Z - no nie całkiem masz rację... za simplusnet jest opłata cykliczna :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-04-23 09:53
    21 wpisałem numerek do Zawsze razem i do dziś nie został aktywowany, płacę ja zwykle, więc co się dzieje?
    0
  • Users Avatars Mini
    XhubertX pisze: 2004-04-23 13:03
    issa na 100% w zniżce WYBRANE NUMERY można wpisywać dowolne numery, nie tylko z sieci IDEA. Sam kiedyś miałem tam z PLUSa. Nawet dzwoniąc na *111 i wciskając 0 a później 1 można dokładnie usłyszeć wszystko na temat ZST. Poczekaj sobie aż lektor dojedzie do zniżki WYBRANE NUMERY i powiadomi Cię, że można wprowadzać dowolne numery wyjątkiem międzynarodowych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-04-23 16:29
    cd. właśnie doczekałem się włączenia po ok. 40 godzinach
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-24 18:03
    Grzegorz_Z - abonamentu nie ma, ale opłata cykliczna jest :-) To płatny esemes :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-25 20:32
    do usługi zawsze razem mozna wprowadzac Heyah, ale o tym sie głośno nie mówi, do każdej ofert promocyjnej takiej jak numery znizkowe w Erze można podać nr Heyah i jest to wiadomośc pewna, zatem mozliwości rosną...
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-04-28 10:23
    super całe 5 osób z ktorymi moge gadac taniej, a połączenia z innymi są droższe niż np. w idei!!! a gdzie np. jednosekundowe naliczenie etc. WŁAŚNIE DLATEGO ZREZYGNOWAŁEM Z TAK TAKa i kupiłem tel na abonament w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2005-03-10 15:36
    lipa bodzio ale wkoncu za przyjemnosci sie przyjemnosci sie placi.pa
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: