Wystartowała nowa kampania Heyah pod tytułem „Nie opowiadamy bajek”. Wykorzystuje ona element oferty „3 grosze za SMS”. Podkreśla tym samym niezmienne wartości marki - bez ściemy: jasne proste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich … „3 grosze w Heyah to 3 grosze”.
Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek oczywiście przerabiając je w sposób, w jaki tylko Heyah potrafi. W spotach pojawiają się zwroty „dawno, dawno temu”, „abrakadabra”, czy „dlaczego masz takie wielkie oczy?”. Bohaterami kampanii, obok czerwonej łapy, są także inne postacie z bajek. Widzowie obejrzą zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek – o Czerwonym Kapturku. Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że … Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki.
Filmy można już zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7. W stacjach tematycznych, takich jak MTV i Viva, widzowie obejrzą specjalną wersję filmu o Czerwonym Kapturku.
Kampania obejmie również inne media.
W najbliższych dniach ruszy kampania w radiu, prasie i Internecie. Dodatkowo obok outdooru wykorzystane zostaną także formy ambientowe. Kampania będzie trwała przez kilka letnich tygodni.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.
Reklama Czerwony Kapturek znajduje się tutaj (plik MPEG, 3 MB)