10 stycznia br. rozpoczyna się noworoczna kampania T-Mobile promująca nowe oferty operatora z gwarancją najtańszych smartfonów na start oraz dwóch tabletów za złotówkę. Ofertę T-Mobile promuje Zbigniew Wodecki.
Noworoczna kampania T-Mobile startuje w okresie rynkowych wyprzedaży promując gwarancję najtańszych smartfonów na start oraz dwa tablety za złotówkę z jedną opłatą miesięczną, dostępnych w ofercie operatora. Spoty reklamowe dla tej kampanii zostały przygotowane w oparciu o wykorzystywaną przez T-Mobile koncepcję krótkich historii opowiadanych w windzie.
Spoty reklamowe przygotowane dla kampanii:
Kampania będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, stacjach telewizyjnych oraz radiowych, obejmie nośniki zewnętrzne, jak również Internet. Działania promocyjne będą prowadzone również w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży T-Mobile w całym kraju. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją kreatywną G7 oraz domem mediowym Starcom.