Amazfit Bip 3 Pro to nowa propozycja na rynku smartwatchy. Amazfit walczy o rynek zaciekle, bo Bip 3 Pro to jeden z najtańszych zegarków z wbudowanym GPS - wspiera cztery systemy pozycjonowania satelitarnego. W swojej półce cenowej, którą konkuruje także z opaskami sportowymi, wyróżnia się również wyświetlaczem o dużej przekątnej 1,69 cala.
Amazfit Bip 3 Pro oferuje to co współczesny smartwatch powinien – ciągłe monitorowanie tętna, natlenienia krwi i stresu, a także snu. Ma wbudowane ponad 60 rodzajów sportów, które może monitorować i zapisywać dane z treningów. Wodoodporna obudowa z normą 5 ATM pozwala na swobodne wykorzystanie Amazfit Bip 3 Pro podczas pływania. Jest również tryb pływania na wodach otwartych, który mierzy przepłynięty dystans za pomocą wbudowanego GPS.
Opracowane przez Zepp Health, czyli właściciela marki Amazfit, punkty PAI oceniają stopień naszej aktywności nie ograniczając się do treningów, ale uwzględniając każdy rodzaj aktywności. Pozwala to w łatwy sposób ocenić na ile aktywni jesteśmy, bo wynik ogranicza się do jednego wskazania liczbowego. Idealna liczba punktów PAI gwarantująca możliwie dobre zdrowie to 100 i do niej powinni dążyć użytkownicy zegarków Amazfit.
Według producenta bateria wystarczy na 14 dni ciągłej pracy na jednym ładowaniu. Amazfit Bip 3 Pro oferuje użytkownikom 50 tarcz do wyboru. Część można modyfikować, jest też możliwość umieszczenia własnego zdjęcia na tarczy zegara.
Sprzedaż Amazfit Bip 3 Pro rusza 24 czerwca 2022 w cenie 299 zł. Może to być dla wielu osób atrakcyjna propozycja na początek wakacji.