Zegarki - na rynku rządzą 2 marki

Newsy
Opinie: 0
Zegarki - na rynku rządzą 2 marki

W trzecim kwartale 2025 r. globalna sprzedaż smartwatchy wzrosła o 9% w ujęciu rok do roku.

Liderem sprzedaży była firma Apple z 23% udziałem w rynku, a na drugim miejscu uplasowała się firma Huawei z 17% udziałem.

Wśród 10 największych marek Huawei był liderem pod względem wzrostu rok do roku, a za nim uplasował się Apple.

Apple odnotował wzrost dostaw po siedmiu kolejnych kwartałach spadków od IV kwartału 2023 r., odzyskując pozycję lidera w zakresie dostaw, którą straciło na rzecz Huawei w II kwartale 2025 r.

W III kwartale 2025 r. sprzedaż wzrosła we wszystkich regionach z wyjątkiem Indii. Najwyższy wzrost odnotowano w Chinach (31% r/r), a następnie w Europie i Ameryce Północnej (odpowiednio 16% i 15%). W Indiach odnotowano spadek o 23% r/r z powodu utrzymującego się spadku sprzedaży podstawowych smartwatchy.

W Ameryce Północnej sprzedaż smartwatchy HLOS (High Level Operating System ) wzrosła o 14% r/r w III kwartale 2025 r. Lider rynku, Apple, odnotował wzrost dostaw o 26% r/r. Garmin miał wzrost dzięki wprowadzeniu nowych modeli, natomiast dostawy Samsunga spadły w tym kwartale.

Dane przedstawiają udział w globalnym rynku smartwatchy w poszczególnych kwartałach (od 2024 do 2025 r.) według najpopularniejszych marek.

 

Udział w globalnym rynku dostaw smartwatchy

 

Brands

Q2 2024 Q3 2024 Q4 2024 Q1 2025 Q2 2025

Q3 2025

Apple

19% 21% 28% 20% 17%

23%

Others

81% 79% 72% 80% 83%

77%

 

 

Smartwatch - Globalny udział w rynku 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: