Zimowa wersja Siemensa ME45

Newsy
Żródło: Siemens
Opinie: 103

Siemens wprowadza nową wersję telefonu komórkowego ME45. Aprarat ma teraz obudowę w kolorze "arktycznego błękitu", oraz czerwone podświetlenie ekranu. Do zimowej wersji ME45 oferowana będzie szeroka gama oryginalnych akcesoriów Siemensa: zestawy głośnomówiące do samochodu, ładowarki, rozwiązania do przesyłania danych i stylowe futerały. Miłośnicy muzyki mogą dokupić dołączany do telefonu odtwarzacz MP3 ze słuchawkami stereo.

Telefon zapewnia do 300 godz. pracy w stanie gotowości i do 100 minut rozmów. W Polsce pojawi się w sprzedaży w grudniu br.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (103):

Komentuj

Komentarze / 103

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:57
    ciekawe czy wiosenna wersja też będzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiuszoo pisze: 2002-11-22 12:57
    No proszę.... szkoda że zmieni się tylko obudowa, mogliby wprowadzić zmiany w oprogramowaniu, dorzucić baręrzeczy itp... a tu tylko takie odswierzenie desing`u... Wyglada całkiem fajnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiuszoo pisze: 2002-11-22 12:58
    Mlukas, wyprzedziles mnie chyba o 1 s. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-22 13:03
    Bardzo dobrze - planuję go kupić dziecku. Będę miał czasem do korzystania. Nie miałem przekonania do siemensów - może dlatego, że późno się na rynku pokazały, no i ten c25 :-), kupowałem nokie i akcesoria do nich - teraz mam tego tyle, że po prosu szkoda zmieniać. Ale tak - chciałbym mieć ME45 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 13:04
    no nie zle...
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-11-22 13:06
    wlo, to tak podobnie jak ja ... ale bawilem sie tym telefonikiem i poprostu dla mnie on ma wszystko - tez bede polowal na niego. Fajna sluchaweczka na zimowy czas a latem bedzie sie ladnie wyrozniala :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2002-11-22 13:07
    Ciekawe jak bedzie wygladala wersja letnia... pewnie bedzie miala w sofcie obsluge lodowki i kolor odrozniajacy sie od piasku na plazy ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 13:07
    Szkoda ze nie zamieścili zdjęcia (coprawda ja już je widziałem) kolorki sa fajne podświetlenie fatalne :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 13:07
    ...telefony siemens'a są od jakiegoś czasu na prowdę ciekawą propozycję ....mam nadzieję iż ten przy dłuższym użytkowaniu okaże się niezawodny ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 13:08
    zimowy Siemens chętnie bym go obejrzał jeżeli zna ktoś link do strony gdzie można zobaczyć ten desing to prosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:10
    swietnie, ciekawe jak dlugo bedziemy czekac na nowe me45, nowa kolorystyka to sie moze podobac :))
    0
  • Users Avatars Mini
    MacF pisze: 2002-11-22 13:12
    Szczegółowo opisany jest na my-siemens.com - wersja niemiecka. Ma wbudowany zestaw głośnomówiący - to go wyróżnia od poprzedników.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-11-22 13:12
    Siemensem juz jest tak zle ze odswieza swoje stare modele dodajac inne podswietlenie, na zachodzie ludzie sie na takie sztuczki nie nabiora , takie nowe stare telefony pewnie beda sprzedawac glownie na rynkach europy srodkowo-wschodniej
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:13
    hmm ale po obejrzeniu tego na fotce, ten czerwony mnie bynajmniej odpycha :((
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-22 13:15
    W sumie to nawet fajny pomysł na zachecenie klienta. Kolory może i fajne ale nie dla wszystkich. Mi sie nie podoba. Ale to kwestia gustów, o których się nie dyskutuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    I.M.H.O. pisze: 2002-11-22 13:16
    zapowiedź tej wersji ME45 pojawiła się już baaaardzo dawno temu na telefon.gsm _______ ciekawy wygląd
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-22 13:17
    zawodne raczej nie są - szwagier ma już chyba 4 lata c25 i oprócz wciskania klawiszy na "czuja", baterii trzymającej 8 godzin - działa nadal :-) Podobno SL45i jest jednorazowo "rozbieralny"? Dowiedziałem się od jednego konsultanta, że mają one jednorazowe obudowy, w okresie gwarancji nie ma problemu, ale serwis pogwarancyjny z tego powodu strasznie drogi jest, jeśli trzeba telefon rozebrać... Ktoś ma wiedzę na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-11-22 13:20
    no orginalny to on na pewno jest!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 13:23
    **Kan** ja niedawno oglądałem galerię zdjęć tego fona na stronce www.mobil.cz musisz sobie gdzieś tam go poszukać POWODZENIA
    0
  • Users Avatars Mini
    dodo pisze: 2002-11-22 13:23
    ma jakieś zrypane klawisze wyglądają jak by były z rynku !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 13:24
    o i zdjecie sie znalazlo !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2002-11-22 13:30
    macF:kazdy ME-45 ma wbudowany zastaw glosnomowiacy bez wzgledu napore roku. Jako wieloletni uzytkownik Nokii mialem ten tel przez kilka dni. Od tego momentu zastanawwiam sie nad zmiana wlasnie na Siemensa bardzo ciekawy telefon nie zaleznie od kolorystyki. Ale chyba poczekam na S55 bo polityka noki tzn brak blutooth w tel 6610,6100 i chyba 6200 powoduje ze corazbardziej kieruje sie w strone Siemensa. Jedyna wada Me-45 (wedlug mnie) to twarda i niewygodna klawiatura po paru sms-ach bola palce.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:31
    w kraku sie ladnie te telefoniki sprzedaja, moga miec powodzenie w koncu nie tylko wyglad sie liczy
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 13:34
    MacF***: co Ty wypisujesz? zestaw głłośnomówiący mają także "normalne" ME (oraz S45/i).
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2002-11-22 13:39
    Dopuki nie bede miał osobiście siemensa to pewnie się donich nie przekonam.opinie ludzi jednak są pozytywne.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:39
    zgadzam sie z GSManiak - dokladnie tak jest
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 13:43
    Franek***: tak sie akurat składa, że pierwszy rzut tej "Winter Edition" był na rodzimy dla siemensa rynek niemiecki. A weź przykład swojej ukochanej Motki... Czym wg Ciebie różniły się po kolei modele V3670, V3688, V3690, V50(L) i V51 ??? Naprawdę warto było aż 5 modeli wypuszczać o zmienionej numeracji ??? Siemens przynajmniej nie owija w bawełnę i nie nazwał nowej wersji ME np. ME46...Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 13:49
    thinki***: takie czerwone podświetlanie jest także w Siemensie C30 (choć w sumie to Bosch). Ale nie powiem, żeby mnie zachwycało...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 13:51
    _CISCO_dzięki ale jak widzę umieścili zdjęcie na GOL-u i ominęło mnie przeszukiwanie;),a tak nawiasem to dość topornie wygląda IMHO to czerwone podświetlanie,może to wina zdjęcia a inaczej się to prezentuje w realu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-11-22 13:56
    Gsmaniak: ciekaw jestem jak dlugo nad tym myslales, wydaje mi sie ze za bardzo podniecasz sie tym co ktos napisze.Myslalem ze to jest news o siemensie a nie o motoroli. Tak sie akurat sklada ze te telefony roznia sie hardwarem oraz te telefony to juz dawna historia , wiec nie potrzebnie sie wysilasz piszesz bzdury , i jeszcze cos nie bierz pod uwage modeli V3670 oraz V50L bo takie modele nigdy nie istnialy
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-11-22 13:57
    Gsmaniak: ciekaw jestem jak dlugo nad tym myslales, wydaje mi sie ze za bardzo podniecasz sie tym co ktos napisze.Myslalem ze to jest news o siemensie a nie o motoroli. Tak sie akurat sklada ze te telefony roznia sie hardwarem oraz te telefony to juz dawna historia , wiec nie potrzebnie sie wysilasz piszesz bzdury , i jeszcze cos nie bierz pod uwage modeli V3670 oraz V50L bo takie modele nigdy nie istnialy bo to sa wymysly naszych glupich operatorow
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 14:05
    **Kan** co do podświetlenia to na tych zdjęciach wygląda ono jeszcze przyzwoicie, bo na innych galeriach czerwień jest zdecydowanie bardziej intensywna (aż kłuje po oczkach)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-22 14:05
    Fajnie wyglada,ale kolorowy wyswietlacz by sie przydal!
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 14:05
    czerwone jest malo wyrazne, a klientom zalezy na czytelnym wyswietlaczu :))
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-22 14:17
    wygląda ochydnie - ten czarny podobał mi sie o wiele bardziej
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 14:39
    ladniej by wygladal gdyby mial szafirowy wyswietlacz :))
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-11-22 14:41
    Nawet fajny ale jak na zime to podświetlenie przydałoby sie niebieskie
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-11-22 14:45
    tylko nowa obudowa, na zewnaątrz zmniana, a w środku to samo... a szkoda bo mogliby go troche unowoczesnic
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 14:59
    krystek widzie ze chyba mamy podobny gust,
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 15:00
    czerwony ma za zadanie rozgrzac w zimowy wieczor :)) mrozy ida hihihiii
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-11-22 15:06
    połączenie kolorów to jakaś pomyłka!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-11-22 15:07
    makusia cos mi sie wydaje ze piszesz za duzo bezsensowych komentarzy , czas troche przystopowac
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-11-22 15:13
    Mnie sie nie podoba, wersja tradycyjna jest ladniejsza. Czerwony kolor bedzie bardzo meczyl oczy np. podczas sesji na wapie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 15:41
    o tym telefonie było juz bardzo dawno na siemensinfo.de Bandid***to dziwne bo przecież s45i jest juz na rynku i nie ma kolorowego wyśw. tylko dodanego klienta e-mail ja czekam na "odporną" wersje s55, wg. Niemców ma się pojawić...co do "winter edition" nie podoba mi sie takie połączenie kolorów i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-22 16:08
    Zawsze jakas zmiana.Odnowili go i maja racje bo stary me juz troszke sie ,,opatrzył".
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-11-22 16:33
    Telefonik jest fajny ale z tym czerwoniastym podświetlaniem to trochę przesadzili.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario Blaster22 pisze: 2002-11-22 16:33
    Wiekszość producentów zmienia kolory podświetlenia na niebieskie.Powinni na zime dać jakiś ciepły pokrowiec w wyposażeniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 16:39
    Nie wiem, ale ten landrynkowoczerwony kolor podświetlania zupełnie mi się nie podoba :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 16:40
    Mik, a kiedy ten odporny55 ma się niby pojawić?
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2002-11-22 17:05
    No może być ale wcześniej wyglądał bardziej drapieżnie a teraz tak spokojnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-11-22 17:12
    me45 nie ma wymiennych obudów, Graffi: taka informacja jest na www.siemensinfo.de a ta strona jest zazwyczaj dobrze poinformowana
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 17:21
    Franek***: mimo tego, co sugerujesz, nie musiałem długo mysleć, aby to napisać, gdyż swoje komentarze piszę "na żywca", spontanicznie. Po prostu od razu mi się to nasunęło. I nie napisałem bynajmniej tego w jakimś obraźliwym dla Ciebie tonie, żeby miało to uzasadniać odwetowy i agresywny styl Twojego posta adresowanego do mnie. Natomiast, co do tego, czy podane przez mnie modele V-ek istniały, czy tylko były wymysłami opów, to - przyznaję, że v50L do nich należy (dlatego "L" dałem w nawiasie) - to był wymysł Ery, żeby uzasadnić zubożoną wersję zwykłej v50, natomiast co do v3670, to taki model istnieje, przynajmniej w bazie na GOLu i na innych konkurencyjnych vortalach jest opisany i różni się parametrami (gabaryty, czasy baterii) od v3688 i 3690. Tak więc nie wiem kto pisze bzdury. Mimo wszystko miłego weekendu i wyloozuj na przyszłość.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-11-22 17:27
    na stronach niemieckich mozna wygrac taki zimowy telefon, na polskich natomiast rozwiazanie konkursu z m50
    0
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2002-11-22 17:29
    nie obraźcie się, ale mam złe doświadczenie z Siemensami a co idzie z tym, to nie lubie tej marki - ale za to mają ładne telefony, wg, tylko ładne :))
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-11-22 17:58
    Siemensem juz jest tak zle ze odswieza swoje stare modele dodajac inne podswietlenie, na zachodzie ludzie sie na takie sztuczki nie nabiora , takie nowe stare telefony pewnie beda sprzedawac glownie na rynkach europy srodkowo-wschodniej ***Franek - a co, według ciebie, robi Nokia? Czym się różni 7210 od 6610? Tzw. hype? Może tzw. 'kultowością'? Bo wewnętrznie to niczym. Podobnie jest z wszystkimi ich 'nowymi' telefonami - nic nowego, powtórka z rozrywki. ***kwiatas - 6200 niczym oprócz EDGE nie różni się od 6610. Poza tym działa tylko w pasmach 850, 1900 i 1800. @@@Tak na marginesie: Siemens sponsoruje pogotowie alpejskie i m.in. ten model jest dla nich przeznaczony (coś jak PlusGSM i TOPR). Wcześniej to dla nich wyszedł M35. Acha - dodano ochronę przed chłodem i telefon działa w niższych temperaturach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2002-11-22 18:15
    Obudowa ładna, ale kolor podświetlenia do bani. A przyciski wyglądają na takie, które się zetrą po 2 tygodniach
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-22 18:30
    Kolor obudowy jest w porzadku, a to czerwone podswietlanie jest bardzo razace i beznadziejne(tak jak w siemensie c30).
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 18:38
    Toughluck, to cąłkiem przemyślana strategia nokii - obniżenie kosztów przez masową produkcję "wnętrza" i zapchanie wszystkich segmentów rynku przez różne obudowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 19:09
    Szkad, ze u nas dopiero teraz normalna wersja zaczyna sie rozkrecac, a tu juz nowosc!?
    0
  • Users Avatars Mini
    spon pisze: 2002-11-22 19:34
    Niczego sobie szkoda ze tylko obudowe zmienili a w srodku to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 19:47
    To jest takie tzw bursztynowe podswietlenie ? Dla mnie to ono nie pasuje z kolorem obudowy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-11-22 20:04
    widze ze juz wiele na temat tego telefonu zostalo powiedziane wiec dodam tylko ze mnie sie ten telefon w tej wersji podoba:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 20:20
    spon zawsze przeciez mozna dodac dodatkowe panele na wymiana, ale z wymiana diod podswietleniowych juz gorzej!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcheweczka pisze: 2002-11-22 21:49
    no no podswietlenie jest bardzo fajne ale skomponowanie pomaranczowego ekranu z blekitna obwodko to juz wyglada bardzo zle:(
    0
  • Users Avatars Mini
    p.g pisze: 2002-11-22 23:32
    Nie no, nawet fajny- moze sie komus podobac ale nie musia- zawsze to lepiej ze jest jakis wybor..
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-23 05:47
    mogli by dodać w zestawie jescze jedna spokojniejszą obudowę - wtedy i wilk byłby syty i owca cała
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 09:33
    Bardzo dziwna polityka siemensa! poprzednia sytucaja to MT50 i M50! W sumie niczym sie nie roznia, a jednak dwa rozne modele telefonow! mzoe siemensowi zabraklo inwencji tworczej i latwiej jest zmienic odrobine w dobrym aparacie niz stworzyc nowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-23 11:07
    ***Qba*** : NOKIA wcale nie robi lepiej. Wypuszcza nowe modele rózniące się tylko obudowami a "bebeszki" w zasadzie takie same. Ale co poradzić takie czasy. Pozdr00fka
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 12:26
    I na dodatek to jest jeden model a nie dwa jak mt i m 50 - to jest me45 w innym kolorze. To tak, jakbyś dziwił siię polityce np ericssona, który wypuszczał np 3 wersje kolorystyczne t39, 2 wersje r320 itp
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 12:28
    Czak, bursztynowe to jest podświetlanie w oryginalnym me45
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2002-11-23 12:50
    CISKO: MASZ RACJE KOLEGO NOKIA OSTATNIO NIC NIE ROBI,ALE JAK TO NOKI MA SWIETNE MENU I DLATEGO TEZ LUDZIE JĄ KOCHAJĄ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-23 13:01
    a ja mysle ze menu to nie ma nic do rzeczy, w Nokiach jest "to cos" - tzn bajerki melodyjki, dzownki, obudowy i takie tam. To pociaga ludzi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 13:49
    Czak, a ja myślę, że to jest przedew szystkim reklama - umiejętnie poprowadzona, najgłupszą rzecz która wyróżnia nokię od konkurencji kreuje na symbol niemal religijny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 16:42
    _CISCO_ nie do konca z nokia tak jest, ale czasami sie to zdarze! Nie zmienia to faktu, ze nawet jezeli nokia tak robi, to i tak ludzie zachwycaja sie nowym modelem na bazie starego!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-23 17:15
    graffi*** a mnie się jednak wydaje, że w oryginalnym ME jest podświetlanie miodowe, a to w "winter edition" właśnie jest bursztynowe (czerwone).
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-23 17:36
    ***Qba*** : i własnie oto chodzi. Robienie czegoś nowego na starej podstawie. Minimalizacja kosztów to podstawa :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-11-23 19:42
    ja sie podczepiam do pogladu ze bursztynowe podswietlenie to standard s/me45... A ten fonik taki sobie... Niebieskie bym zrozumial, czerwonego za bardzo nie moge...
    0
  • Users Avatars Mini
    jacko pisze: 2002-11-23 19:53
    jednak odrobinka edukacji sensownej z zakresu kompozycji kolorów mogłaby być pomocna...cztery pory roku mamy wszakże...hehe....pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-24 12:35
    _CISCO_ to moze ktos stworzy nowego malego fiata! Przeciez to mogl by byc rewelacyjny powrot na nasze drogi!?? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-24 13:07
    tak tak, ale to nie to samo!? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-24 13:12
    GSManiac, weź dwa me45 (jeden czarny, drugi taki), weź czysty, jasny bursztyn (najlepiej przezroczysty), połóż pomiędzy obydwaoma telefonami, włącz podświetlanie i zobacz, który ma bardziej podobne do bursztynu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2002-11-24 18:16
    Fajna słuchawka, ale mogliby w nowej wersji podświetlenie dać turkusowe (byłoby bardziwej odpowiednie kolorystycznie), klawiaturę poprawić (zmiększyć) oraz zaslepkę gn. ładowania umocować do obudowy bo zaraz ginie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcheweczka pisze: 2002-11-24 19:15
    walwil - chcesz miec zaslepke na sznurku? a turkusowy ekran jak by sie skomponowal z niebieska obwodka??? moze lepiej zmienic i ekran i obwodke?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-24 23:22
    **Qba** :wydaje mi się że taki ME bedzie się cieszył powodzonkiem. Zawsze to można powiedzieć że ma się "LIMITED EDITION"
    0
  • Users Avatars Mini
    tangy pisze: 2002-11-25 08:33
    Taka kolorystyke wymyslili ze az sie przykro robi.Kiedys juz byl czerwony siemens i raczej wielkim powodeniem sie nie cieszy.poprostu tragedia
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-25 09:35
    _CISCO_ dla kolekcjonerow beda wersje "Cztery pory roku z siemensem"! cztery ME w cenie jednego, ale w roznych panelach na rozne pory roku! tO DOPIERO BEDZIE REWELA! ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-11-25 09:51
    dretwy i tyle ...jedorazówka...
    0
  • Users Avatars Mini
    _anj pisze: 2002-11-25 10:07
    no i kolejny raz siemens zrobil z zaj.....ego telefonu zabawke :(
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-25 10:25
    Qba : w sumie to nawet dobry pomysł wypuszczenie NEW me45 co porę roku w róznych kolorkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-25 10:54
    bandid***: nie martw się o to - tak szybko to nie nastąpi, sprawę trochę ratuje fakt, że poza numerkami niemiecki koncern stosuje także oznaczenia literowe na początku oznaczające segment telefonu: A, C, S, SL. graffi***: OK, przyjmuję Twoje wyjaśnienia dot. koloru wyświetlacza i przyznaję Ci rację, nie ma się sensu dalej licytować, być może zapatrzyłem się za bardzo na kolorek mojego LCD w radiu samochodowym, gdzie mam możliwość zmiany koloru właśnie na bursztynowy (wg opisu instrukcji), a tamten kolor bardziej przypomina ten z edycji zimowej, niż "klasycznego" ME/S 45.
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-25 16:09
    Kolor naprawde dyskusyjny. Mi nie pasi.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-25 20:31
    nie sony J5 a siemensa C30
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-25 23:12
    A mi kolorek bardzo pasi, jest poprostu taki inny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-25 23:18
    GSManiac, nie miałem zamiaru się z Toba licytować, po prostu tak coś nawet pamiętam, że poprzedni kolor nazywano "bursztynowym" a ten nowy jak już pisałem, bardziej mi się kojarzy z landrynkami (ewentualnie z czerwonym barszczem ze śmietaną) niz z bursztynem :) I chyba bym się wściekł, gdyby mi się takie podświetalnie włączało ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-26 00:26
    graffi***: OK, debatę na temat kolorów uznajmy za zakończoną wynikiem: S/ME 45 (wersja standardowa): bursztynowy; winter edition: landrynkowy/kolor czerwonego barszczu ze śmietaną :))) Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-26 02:25
    :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-11-26 13:21
    Na mój gust wygląda dość "dusznie" ... brakuje tylko różowiótkiej obudowy ;-) zamiast tej stalowo-szarej ... no, ale mi się wszystko kojarzy z jednym ;;;-) Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-11-28 12:43
    mi tez jakos nie podchodzi to czerwone podswietlanie lepiej by pasowalo do tej obudowy biale albo niebieskie
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-12-03 21:12
    Fajny pomysl - niedlugo przyjdzie pora na edycje wiosenna. To dobry sposób na ponowna promocje telefonu, zaciekawienie nabywcy. Według mnie ta wresja jest ładniejsza od zwykłej.
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-05 17:29
    może każdy producent, wypuści fony w zimowej tonacji
    0
  • Users Avatars Mini
    Jazeon pisze: 2002-12-05 21:56
    Ladniejszy niz standardowy. Zamienie sie za SL45i :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-06 18:09
    Co im odbilo z czerwonym podlwietleniem
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-12-22 11:46
    Właśnie go kupiłem w Erze i jest odjazdowy, podświetlenie z obudową współgra idealnie. Wspaniale będzie pasił do volkswagenów i renówek. Prawdziwy cool z tego ice cool.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: