Od 27.01 do 22.02.2004 r. czyli przez 24 dni, w polskich kurortach zimowych będzie odbywała się zimowa akcja promocyjna Idei pod nazwą "Zimowe szaleństwo z Ideą". Zimowa akcja promocyjna Idei będzie odbywała się podczas ferii zimowych na terenie sześciu polskich kurortów górskich: Szklarska Poręba (27-29.01.04), Karpacz (30.01-1.02.04), Wisła (3-5.02.04), Szczyrk (6-8.02.04), Zakopane (10-15.02.04), Krynica Górska (17-22.02.04) oraz w pobliskich miejscowościach, m.in.: Świeradów, Zieleniec, Ustroń, Korbielów, Białka Tatrzańska, Bukowina, Tylicz. Akcja będzie w każdej z tych miejscowości odbywała się zarówno na stokach narciarskich w ciągu dnia (10.00 - 17.00) oraz wieczorami - w popularnych klubach, dyskotekach (20.30 - 24.00).
Zimowa akcja promocyjna Idei ma na celu budowanie wśród użytkowników pozytywnych relacji oraz umacniania wizerunku marki IDEA: jako nowoczesnej, aktywnej dla "społecznych indywidualistów" oraz zapoznanie z wybranymi ofertami usług dostępnych w sieci Idea, m.in.:
w Idea POP: taryfa Zrób To Sam, SuperStartPOP, Doładowanie Pół na Pół
w Idei: Przyjaciel, Wolne Chwile Trzy i Ja, Pakiet DoMowy
Scenariusz imprezy:
Na stoku głównym zainstalowany będzie namiot Idei oraz stanowisko DJ'a. Przewidywane działania na stoku to rozdawanie narciarzom logobandów z zawieszkami na skipassy wybranym narciarzom i snowboardzistom, organizacja konkursów dla narciarzy i snowboardzistów przy strefie DJ'a, wybieranie idealnych narciarzy, rozdawanie herbaty etc.
Ok. 10.20 pod stok podjeżdża zespół promocyjny w czterech obrandowanych samochodach typu jeep. Samochody parkują w miejscu widocznym dla użytkowników stoku i pozostają tam do końca tej części akcji, stanowiąc bazę dla całego zespołu.
Namiot DJ'a:
10.00 - 11.30 - Miksowanie kawałków przez DJ'a. Zapraszanie przez team narciarski do udziału w konkursach Idei. Przeprowadzenie 4 konkursów w godz.: 10.15; 10.35; 10.55,11.15. DJ jest moderatorem konkursow. Wręczenie nagród zwycięzcom konkursów następuje bezpośrednio po zakończeniu każdego z konkursów.
11.30 - 12.30 - Muzyka z głośnika - przerwa w pracy DJ'a. Przeprowadzenie kolejnych 3 konkursów Idei w godz.: 11.40; 12.00, 12.20 i wręczenie nagród zwycięzcom.
12.30 - 14.00 - Miksowanie kawałków przez DJ'a. Przeprowadzanie kolejnych 4 konkursów Idei w godz.: 12.50; 13.10, 13.30, 13.50. Wręczenie nagród zwycięzcom.
14.00 - 15.00 - Muzyka z głośnika - przerwa w pracy DJ'a. Przeprowadzenie kolejnych 3 konkursów Idei w godz.: 14.10, 14.30; 14.50 i wręczenie nagród zwycięzcom.
15.00 - 16.30 - Miksowanie kawałków przez DJ'a. Przeprowadzanie kolejnych 2 konkursów Idei w godz.: 15.30; 15.50 i wręczenie nagród zwycięzcom.
16.30 - 17.00 Zakończenie prac, zjazd teamów do strefy DJ'a, zamknięcie strefy DJ'a
W przypadku dużego natężenia ruchu na stoku impreza jest przedłużona do 18.00.
Na stoku w tym czasie (10.20 - 17.00 lub 18) odbywają się pokazy zjazdów teamu Idei, wybieranie idealnych narciarzy. Hostessy korzystają ze stoku - jeżdżą na obrandowanych nartach i snowboadrach oraz na skuterze śnieżnym, zwracając na siebie uwagę. oraz zapraszają wszystkich do zabawy i odpoczynku w strefie DJ'a, do wygrania ogrzewaczy do rąk oraz do wieczornych wizyt w klubach danej miejscowości, gdzie wieczorem będą prowadzone ankiety premiowane zawieszkami na telefon.
Przez cały czas trwania akcji jeżdżący po stoku Zespół Idea wyszukuje 10 "idealnych narciarzy". Jeżeli wybrany narciarz spełnia wymóg bycia użytkownikiem sieci IDEA wówczas hostessa robi wybranemu narciarzowi zdjęcie, uzyskuje jego zgodę na wykorzystanie zdjęcia na stronie www oraz oferuje mu możliwość wysłania kartki MMS-owej do kogoś bliskiego. Dodatkowo Idealny Narciarz jest premiowany zawieszką na skipass i jest mu wręczana ulotka.
Dodatkowe działania prowadzone w wybrane 7dni, w miejscowości pobliskiej dla kurortu:
13.00 - 13.20 wyjazd 4 osobowego teamu narciarskiego do pobliskiej miejscowości
14.00 - 16.30 Hostessy korzystają ze stoku pobliskiej miejscowości - jeżdżą na obrandowanych nartach i snowboardach, zwracając na siebie uwagę. Hostessy zapraszają wszystkich "zaczepionych" do zabawy na stoku głównym gdzie prowadzona jest strefa DJ'a. Zapraszają do wygrania ogrzewaczy do rąk w prowadzonych tam konkursach oraz do wieczornych wizyt w klubach danej miejscowości, gdzie wieczorem będą prowadzone ankiety premiowane zawieszkami na telefon. Powodem zaczepienia narciarzy jest chęć wręczenia im zawieszek na skipassy oraz ulotek.
16.30 - 17.30 Powrót 4 osobowego Zespołu pod stok główny.
Po zakończeniu każdego tygodnia akcji zdjęcia idealnych narciarzy zostają opublikowane na stronie internetowej.
Akcja wieczorna - w klubach, dyskotekach:
Ok. 20.15 - Podjazd 4 samochodów promocyjnych pod klub jest zaplanowany tak, by zwrócić uwagę jak największej ilości osób. Z samochodu, z którego rozbrzmiewa muzyka, wysiada roześmiana grupa, ubrana w jednolite, stroje w kolorach Idea.
20.30 - 21.00 Zespół promocyjny wchodzi do klubu (przewidywane są 30 min wizyty w najpopularniejszych 4 - 5 klubach w każdej miejscowości, w której odbywa się akcja).
Wszystkie hostessy są wyposażone w są w ulotki oraz w zawieszki na telefony. 10 z uczestników teamu wyposażonych w palmtopy przeprowadza test. Zadaniem hostess jest zachęcenie obecnych bądź potencjalnych użytkowników sieci Idea do wzięcia udziału w teście oraz przeprowadzenie testu (nt. wybranych usług dostępnych w sieci Idea) na jak największej liczbie osób. Każda osoba biorąca udział w teście jest premiowana zawieszką na telefon.
Program imprez znajduje się tutaj (plik Word)