26 lutego 2001r. firma Polkomtel S.A. otrzymała Złotą Antenę “Świata Telekomunikacji” w kategorii “Kampania Promocyjna Roku” za kampanię SIMPLUS. Nagrody w postaci Złotych Anten przyznawane przez “Świat Telekomunikacji” w 8 kategoriach mają na celu promowanie osób, firm i produktów, które mają istotne znaczenie dla branży telekomunikacyjnej. Tym razem w kategorii “Kampania Promocyjna Roku” jury nagrodziło kampanię reklamową SIMPLUS bazującą na haśle“Mówisz, za ile chcesz”. Strategia marki SIMPLUS widoczna w kampaniach reklamowych opiera się na popularyzacji najważniejszego atrybutu marki – kontroli wydatków na rozmowy bezpośrednio na wyświetlaczu telefonu, stąd właśnie hasło “Mówisz, za ile chcesz”. Istotnym elementem kampanii była forma graficzna przejawiająca się w postaci sympatycznego kreskowego ludzika “La linea” towarzyszącego wszystkim kampaniom promującym markę. Sukcesywnie prowadzone w mediach kampanie reklamowe marki przyczyniły się do pozytywnego wykreowania jej wizerunku oraz wzrostu liczby użytkowników SIMPLUS, których obecnie jest ponad 930 tys. |