Zmienił się numer telefonu TeleCentrum Dialogu. Nowy numer – 0801 121518 - zastąpi bezpłatną infolinię 0800 424548.
Zmiana numeru infolinii na numer płatny (cena jednego impulsu niezależnie od czasu trwania rozmowy) – 0801 121518 - podyktowana jest potrzebą usprawnienia telefonicznej obsługi naszych klientów. W ciągu miesiąca pracownicy TeleCentrum przeprowadzają ok. 220 tysięcy rozmów – niekiedy odbierają ponad 9500 telefonów dziennie. Wiele z nich to telefony od osób, które nie mają żadnej sprawy do załatwienia (telefonują np. dla żartu lub by wypełnić swój czas) . Zdarza się, że takie telefony stanowią 80% wszystkich połączeń z TeleCentrum – duża część tych połączeń dokonywana jest z budek telefonicznych. Mamy nadzieję, że wprowadzenie opłat za korzystanie z infolinii wyeliminuje w znacznym stopniu przede wszystkim uciążliwe żarty z budek telefonicznych.
Stwierdzamy, że przeciążenie naszej infolinii, utrudniające połączenie i budzące zrozumiałe zniecierpliwienie naszych abonentów, było spowodowane próbą rozmów na tematy nie mające nic wspólnego z Dialogiem.
„Mamy nadzieję, że zmiana numeru na płatny wyeliminuje jałowy ruch telefoniczny i spowoduje, że osoby dzwoniące dla żartu lub pogaduszki, zastanowią się przed jego wykręceniem”, tłumaczy decyzję Jacek Kasprzak, zastępca dyrektora Departamentu Obsługi Klienta.
„Taka tendencja panuje na całym rynku. Poważne firmy i instytucje, np. finansowe lub ubezpieczeniowe, odchodzą od bezpłatnych infolinii z tych samych co my powodów. DIALOG wybrał opcję najtańszą dla telefonujących: korzystający z taryf PIONIER, PROFIT i EFEKT zapłacą tylko 35 groszy brutto, a z taryfy ATUT 63 grosze brutto”, dodaje Kasprzak.
TeleCentrum obsługuje infolinię codziennie od 7.00 do 23.00 (we wszystkie dni tygodnia).
Nowy numer – 0801 121518 – już działa. Stary – 800 424548 – będzie czynny jeszcze przez miesiąc – do 7 lutego. Potem – na miesiąc - uruchomiona zostanie zapowiedź informująca o zmianie numeru.
1 stycznia DIALOG wprowadził do swojej oferty nową usługę – WIZJER. Umożliwia ona „podgląd” numeru osoby do nas telefonującej na specjalnym wyświetlaczu. „Dzięki WIZJEROWI nasi abonenci jeszcze przed podjęciem rozmowy wiedzą kto telefonuje. Wystarczy, że spojrzą na wyświetlacz, a potem zdecydują, czy chcą rozmawiać z osobą, która telefonuje” – opowiada o nowej usłudze Jacek Kasprzak. Z każdym dniem rośnie popularność telefonii komórkowej. Ludzie przyzwyczajają się do oferowanych przez nią opcji i możliwości. Z wielu funkcji dostępnych do niedawna tylko dla użytkowników telefonów komórkowych, mogą teraz korzystać również posiadacze zwykłych telefonów analogowych. Tak było z pocztą głosową (którą wprowadziliśmy w październiku 1999 r., jako drugi operator stacjonarny w kraju). Teraz proponujemy kolejną nowość – WIZJER.
Usługa WIZJER kosztuje 3 złote miesięcznie – aby ją aktywować, wystarczy zadzwonić do TeleCentrum (0801 121518). Specjalna przystawka do telefonu analogowego z wyświetlaczem kosztuje około 60 zł – polecane przez DIALOG urządzenie można nabyć we wszystkich Punktach Partnerskich Dialogu.