We wrześniu 2004 r. stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej w Polskiej Telefonii Cyfrowej objął Wojciech Kliniewski.
Wojciech Kliniewski swoje dotychczasowe życie zawodowe spędził w koncernie Unilever Polska, gdzie pracował od 1994 roku. Przeszedł w nim przez wszystkie szczeble kariery, począwszy od stanowiska asystenta w dziale marketingu, aż do stanowiska Dyrektora Sprzedaży, członka zespołu zarządzającego Algidą. Na początku współtworzył pionierskie kampanie reklamowe dla Polleny 2000 oraz innych marek z kategorii domowych środków czystości. Kolejnym etapem kariery była praca w zespole Algidy, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych, Odpowiedzialny był za takie marki jak: Magnum, Carte d'Or, Viennetta, Callipo, Big. W tym czasie Algida zdobyła wiodącą pozycję we wszystkich najważniejszych kategoriach produktowych. Ostatnio jako dyrektor sprzedaży w Aligidzie odpowiadał m.in. za planowanie strategiczne, nadzór oraz egzekwowanie programów handlowo-dystrybucyjnych. Zbudował i kierował 300 osobowym zespołem handlowców..
Wojciech Kliniewski ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiował także w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Hadze (Holandia) oraz na Uniwersytecie w Hull (Wielka Brytania).