Benjamin Ho objął stanowisko dyrektora marketingu w HTC. Wprowadzi on firmę w "kolejny etap rozwoju w dziedzinie marketingu i świadomości marki." Dołączy do kadry zarządzającej w styczniu 2013 r. i będzie podlegać bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Peterowi Chou.
Pierwszym zadaniem Ho będzie pokierowanie projektem nazwanym wewnętrznie Marketing 2,0, który skoncentruje wysiłki HTC na całościowych działaniach prowadzonych na rynku masowym. Jason Mackenzie, aktualny szef pionu sprzedaży i marketingu, będzie odpowiedzialny za globalną strategię sprzedaży marki HTC.
Ho wcześniej pracował jako wiceprezes ds. strategii biznesu i marketingu w Far EasTone Telecommunications. Był również wiceprezesem i dyrektorem marketingu w Motorola Asia Pacific Ltd. Doświadczenie zdobywał także jako dyrektor w BBDO Greater China, Dentsu oraz Young and Rubicam International. Zdobył dyplom w dziedzinie zarządzania i marketingu na Stamford College w Singapurze.