Klara Ufnalewska od 13 lat jest zawodowo związana z PR-em i komunikacją, z czego przez 8 lat zajmowała się elektroniką użytkową. Doświadczenie zdobywała w korporacjach, start-up’ach i agencjach PR. Pracowała m.in. w General Motors, a także w Panasonic Marketing Europe GmbH, gdzie była odpowiedzialna za Public Relations na 17 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Prowadziła też własną działalność, współpracując z firmami z branży elektroniki użytkowej, elektromobilności, czy usług sieciowych.
Na poprzednich stanowiskach zajmowała się m.in. tworzeniem i wprowadzaniem strategii PR, komunikacją kryzysową, planowaniem eventów i kampanii, przygotowywaniem konferencji prasowych czy tworzeniem materiałów prasowych. Ma również doświadczenie w zarządzaniu zespołem, współpracy z agencjami partnerskimi, koordynacją komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Klara Ufnalewska jest absolwentką kierunku Stosunki Międzynarodowe w Collegium Civitas oraz studiów podyplomowych: Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach w Szkole Głównej Handlowej oraz Zagadnień Legislacyjnych na Uniwersytecie Warszawskim.
Z kolei nowy dyrektor IT, Adam Szmidt, w MediaMarkt będzie zarządzał m.in. strukturą IT, wyznaczał strategię rozwoju tego działu oraz systemów informatycznych w firmie, nadzorował projekty i procesy transformacji systemów informatycznych.
Adam Szmidt przez ponad 10 lat pracował w branży retailowej, także w środowisku międzynarodowym. Ma doświadczenie w obszarach takich jak m.in.: transformacja cyfrowa, odpowiedzialność za dostarczanie KPI, podnoszenie efektywności, standaryzacja procesów czy zarządzanie. Bogate doświadczenie zdobył w Tesco, gdzie pracował m.in. jako Store Manager, Project Manager, w tym w międzynarodowych strukturach. Natomiast w Leroy Merlin pracował na stanowisku Senior Manager of Digital Supply Chain & Product, odpowiadając m.in. za transformację cyfrową.
Adam Szmidt jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie uzyskał tytuł magistra na kierunku International Business. Studiował również Business Management na Edinburgh Napier University.
Przemysław Wójcicki posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu zespołami i procesami w działach zakupów sieci handlowych. Do tej pory zawodowo związany był głównie z branżą FMCG oraz Meble i wyposażenie. Zdobywał doświadczenie grupie Casino, Tesco, POCO (Grupa Steinhoff) i Mómax (Grupa Lutz), gdzie odpowiadał za zarządzanie kategoriami zakupowymi oraz procesy biznesowe.
W poprzednich firmach zarządzał także projektami i zmianą, a także optymalizacją procesów w oparciu o metodologię Lean Six Sigma. Specjalizuje się m.in. w planowaniu strategicznym i komercyjnym, analizie danych, trade marketingu czy zarządzaniu procesami biznesowymi.
Przemysław Wójcicki jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobył tytuł magistra, a także dyplomowanym Liderem kształtowania procesów biznesowych.