Zmiana struktury i zmiany personalne w T-Mobile B2C

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką.

Nowym departamentem pokieruje Krzysztof Jankowski.

Będzie raportował bezpośrednio do Frederica Perrona, członka zarządu odpowiedzialnego za B2C.

O odejściu z firmy decyzję podjęła Maria Katarzyna Grzywaczewska.

Grzywaczewska kierowała działaniami Departamentu Komunikacji Rynkowej przez ostatnie 3 lata.

Krzysztof Jankowski  w ostatnim czasie pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood.

W Reckitt Benckiser był brand menadżerem.

Jankowski wraca do Polski po 10 latach w Wielkiej Brytanii.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: