Ksenia Biber objęła stanowisko dyrektora marketingu UPC Polska w grudniu br. Jest odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy, w szczególności potrójnej usługi UPC, na którą składają się telewizja kablowa, szerokopasmowy dostęp do internetu i usługi telefoniczne. Zanim Ksenia Biber objęła stanowisko dyrektora marketingu w UPC, jej kariera zawodowa była związana z Masterfoods Polska, gdzie pierwsze kroki stawiała jako kierownik zmiany w fabryce słodyczy, odpowiadając za pracę i rozwój stuosobowego zespołu. W 2000 roku, zgodnie ze swoimi zainteresowaniami, przeszła do marketingu w dziale słodyczy i objęła odpowiedzialność za takie marki, jak Snickers, Mars i M&M s. Zakres jej obowiązków obejmował m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii we współpracy z działami marketingu i sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanie budżetów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie media planów. Kolejny krok to zmiana segmentu na karmy dla zwierząt. Od 2004 roku odpowiadała za rozwój i strategie takich marek, jak Whiskas i Kitekat.
Absolwentka Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej. W życiu lubi równowagę, co pozwala jej umiejętnie łączyć karierę zawodową z byciem mamą. Interesuje się psychologią - zwłaszcza poznawczą i rozwojową. Wolny czas spędza aktywnie: rowery, narty, spacery z dziećmi. Chętnie czyta publikacje związane z rozwojem rynku, klientów oraz strategii biznesowych.