Zmiany w Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska

Newsy
Opinie: 2

Orange Polska zdecydował się na większą integrację działań Public Relations, Sponsoringu, public affairs i CSR firmy. Od września tego roku wszystkie te funkcje zostały skupione w jednym zespole Komunikacji Korporacyjnej i CSR. Zarządza nim dotychczasowy szef PR i Sponsoringu Orange Polska, Konrad Ciesiołkiewicz, który raportuje bezpośrednio do dyrektora wykonawczego ds. Korporacyjnych, Witolda Drożdża.

Nowa struktura ma usprawnić komunikację korporacyjną firmy i lepiej ją skoordynować - Jestem przekonany, że takie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla naszych partnerów, mediów i wszystkich interesariuszy firmy. Jako spółka publiczna przykładamy wielką wagę do ładu korporacyjnego i otwartej komunikacji - powiedział Witold Drożdż, dyrektor wykonawczy ds. Korporacyjnych Orange Polska.

Konrad Ciesiołkiewicz pracuje w Orange Polska od stycznia 2008 roku. Odpowiadał za działania PR i Sponsoringu.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tyfus pisze: 2013-09-09 15:35
    Oszczędności ciąg dalszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej W2 pisze: 2013-09-11 19:06
    W kwietniu 2013 r. na zlecenie Play Millward Brown zbadał wskaźnik NPS (Net Promoter Score) będący wyznacznikiem satysfakcji klientów poszczególnych operatorów telekomunikacyjnych. Okazało się, że zaledwie 4 proc. klientów Orange poleciłoby usługi tego telekomu. Był to najgorszy wynik spośród czterech wiodących operatorów telefonii komórkowej, bowiem z tego samego badania wynika, że T-Mobile rekomendowałoby 10 proc. respondentów, Plusa 19 proc., a operatora Play 43 proc. Z poziomu obsługi zdecydowanie zadowolonych było 25 proc. klientów Orange, 34 proc. T-Mobile, 31 proc. Plusa i 43 proc. Playa. Czytaj więcej na http://biznes.interia.pl/gieldy/news/witucki-rezygnuje-z-funkcji-prezesa-telekomunikacji-polskiej,1948549?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: