Orange Polska zdecydował się na większą integrację działań Public Relations, Sponsoringu, public affairs i CSR firmy. Od września tego roku wszystkie te funkcje zostały skupione w jednym zespole Komunikacji Korporacyjnej i CSR. Zarządza nim dotychczasowy szef PR i Sponsoringu Orange Polska, Konrad Ciesiołkiewicz, który raportuje bezpośrednio do dyrektora wykonawczego ds. Korporacyjnych, Witolda Drożdża.
Nowa struktura ma usprawnić komunikację korporacyjną firmy i lepiej ją skoordynować - Jestem przekonany, że takie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla naszych partnerów, mediów i wszystkich interesariuszy firmy. Jako spółka publiczna przykładamy wielką wagę do ładu korporacyjnego i otwartej komunikacji - powiedział Witold Drożdż, dyrektor wykonawczy ds. Korporacyjnych Orange Polska.
Konrad Ciesiołkiewicz pracuje w Orange Polska od stycznia 2008 roku. Odpowiadał za działania PR i Sponsoringu.