Polska Telefonia Cyfrowa zlikwidowała na początku sierpnia br. dział marketingu odpowiedzialny za markę Era Biznes. W związku z likwidacją tego działu wszystkich ośmiu jego pracowników zostało zwolnionych ze skutkiem natychmiastowym. W skład działu marketingu Ery Biznes wchodziły działy ATL i BTL. Antonii Mielniczuk, dyr. departamentu spraw publicznych i integracji powiedział: "W sierpniu br. stworzyliśmy departament komunikacji rynkowej odpowiedzialny za komunikację rynku reklamowego (m.in. ATL czy reklamę w Internecie) dla brandów Era Moja, Era Biznes i TAK Tak". Z nieoficjalnych informacji wynika, że w związku z planami PTC dotyczącymi konsolidacji planowania i zakupu mediów w ramach jednego domu mediowego jesienią br. zostanie ogłoszony przetarg na obsługę mediową całości działań reklamowych Ery (Biznes, Moja i Tak TAk). Ponadto z tych samych źródeł wynika, że jesienią br. zostanie ogłoszony przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną Ery Biznes. Przedstawiciele PTC nie potwierdzają tej informacji, ani nie podają żadnych szczegółów na ten temat. Według danych firmy Expert Monitor w okresie od stycznia do lipca br. PTC wydała na reklamę Ery Biznes 9.8 mln zł. PTC nie podaje, jakiej wysokości wydatki ma zamiar przeznaczyć na działania marketingowe do końca roku.