Regulamin promocji "MINUTY EKSTRA" w sieci Era:
Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty „Minuty Ekstra – 12 cykli rozliczeniowych” zwanej dalej „Minuty Ekstra 12” i „Minuty Ekstra – 24 cykle rozliczeniowe” zwanej dalej „Minuty Ekstra 24” w okresie od 17.03.2004 r. do odwołania.
1. Oferta Minuty Ekstra umożliwia Abonentom skorzystanie z dodatkowej, stałej liczby bezpłatnych minut (oprócz bezpłatnych minut oferowanych w taryfach Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes). Oferta polega na zwiększeniu, przez okres obowiązywania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych lub do momentu zawarcia kolejnego Aneksu, liczby bezpłatnych minut przysługujących w ramach określonego planu taryfowego o liczbę określoną w tym aneksie. Minuty Ekstra będą przyznawane co miesiąc odpowiednio dla oferty:
„Minuty Ekstra – 12” przez 12 kolejnych Cykli rozliczeniowych,
„Minuty Ekstra – 24” przez 24 kolejne Cykle rozliczeniowe.
2. Oferta „Minuty Ekstra – 12” może być zrealizowana przez Abonentów sieci ERA w każdym Salonie i Sklepie firmowym, Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era, oraz przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość .
3. Oferta „Minuty Ekstra- 24” może być zrealizowana przez Abonentów sieci Era którzy są konsumentami w rozumieniu przepisów prawa tylko w Salonach i Sklepach Firmowych oraz w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży.
4. Z oferty Minuty Ekstra może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki:
spełnia kryteria określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora oraz w Biurze Obsługi Abonenta)*
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC,
przy skorzystaniu z oferty zawrze Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją w przypadku oferty:
„Minuty Ekstra – 12” na następne 12 pełnych Cykli rozliczeniowych,
„Minuty Ekstra – 24” na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe,
przy zawarciu Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych wybierze jedną z taryf Nowa Era Moja (Moja 25 Start, Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Moja 500 VIP), Nowa Era Biznes (Biznes 15 Start, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP, Biznes 500 VIP)** lub TAKAjakTY S, TAKAjakTY M, TAKAjakTY L. Za wybór jednej z powyższych taryf PTC nie pobierze dodatkowej opłaty. Przy wyborze taryfy z cennika Nowa Era zmiana nastąpi na pakiet podstawowy. Zmiana usług taryfowych: Usługi Naliczania, Usługi Tanich Połączeń będzie możliwa w kolejnym cyklu rozliczeniowym. Przez okres trwania aneksu Klient nie może zmienić taryfy na Moja 25 Start lub Biznes 15 Start.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone Abonentowi sieci ERA przez PTC zgodnie z niniejszym regulaminem, Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Cennikiem oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach Firmowych sieci Era i u doradców biznesowych sieci Era lub na stronach www.era.pl.
6. Dodatkowo, przy skorzystaniu z oferty „Minuty Ekstra – 12” lub „Minuty Ekstra – 24”, każdy Abonent otrzymuje możliwość uruchomienia Numeru Ekstra – jednego numeru w sieci Era, z którym połączenia krajowe będą realizowane z 93% upustem przez okres obowiązywania Aneksu.
7. Numer Ekstra może być aktywowany na kolejne 12 lub 24 pełne cykle rozliczeniowe licząc od daty realizacji oferty „Minuty Ekstra – 12” lub „Minuty Ekstra – 24”.
8. Numer Ekstra jest to numer w sieci Era z wyłączeniem:
numerów: 604 01 01 01, 604 02 02 02, 602 951 111, 602 963, 602 992 000, 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 608 955, 608 966, Numerami premium i Numerami bezpłatnymi (określone w cennikach)
numerów przyznanych w usłudze Faksy i Dane, Przesyłanie Faxów, Przesyłanie Danych
numerów aktywowanych przez Abonenta w usłudze Między Nami, innych numerów promocyjnych.
Wprowadzenie Numeru Ekstra jest możliwe tylko raz. Abonent nie może zmienić raz wprowadzonego numeru.
W przypadku dokonania cesji nowy Abonent nie traci prawa do promocyjnego naliczania opłat za Numer Ekstra.
Minimalna opłata za połączenie z numerem promocyjnym bez względu na długość trwania połączenia wynosi 1 grosz netto (1,22 grosze z VAT).
Połączenia z Numerem Ekstra są wliczane do pakietu Bezpłatnych Minut (w zależności od posiadanej taryfy),
Upust na połączenia z Numerem Ekstra nie dotyczy połączeń wykonywanych na inne numery, a przekierowanych na Numer Ekstra.
W przypadku taryf TAKAjakTY S, TAKAjakTY M, TAKAjakTY L połączenia z Numerem Ekstra nie wchodzą do sumarycznego czasu połączeń, upust naliczany jest od stawki podstawowej (przedział czasu od 1 do 30 minuty)
W przypadku połączeń w godzinach nocnych (tj w godzinach 23:00 do 6:00) , upust naliczany jest od stawki za połączenia nocne tak jak w taryfach TAKAjakTY
Po okresie promocyjnym opłata za połączenia z wybranym numerem będzie naliczana zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC
Zawieszenie świadczenia usług powoduje utratę prawa do promocyjnego upustu.
9. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy.
10. Każda kolejna realizacja oferty na Koncie Abonenta powoduje wyłączenie poprzedniej oferty oraz utratę Numeru Ekstra. Minuty Ekstra nie sumują się . Z tego tytułu Abonentowi nie przysługują żadne roszczenia.
11. Jeżeli zawarcie Aneksu następuje za pomocą środków porozumiewania się na odległość , postanowienia oferty obowiązują z dniem realizacji oferty przez PTC.
12. W przypadku zawarcia Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres:
12 pełnych Cykli rozliczeniowych w przypadku oferty „Minuty Ekstra – 12”,
24 pełnych Cykli rozliczeniowych w przypadku oferty „Minuty Ekstra – 24”.
Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony chyba, że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem o świadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
13. PTC zastrzega sobie prawo do udostępnienia Minut Ekstra:
przypadku realizacji oferty w Salonie, Sklepie Firmowym lub Autoryzowanym Punkcie Sprzedaż y w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
w przypadku realizacji oferty za pomocą środków porozumiewania się na odległość w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia telefonicznego. Za datę zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych uważa się datę w łączenia przez PTC Minut Ekstra na Koncie Abonenckim. O realizacji oferty Operator poinformuje Abonenta za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS. Realizacja oferty zostanie dodatkowo potwierdzona przez Operatora pisemnie.
14. W przypadku zawarcia Aneksu za pomocą środków porozumiewania się na odległość Abonentowi, będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów prawa przysługuje prawo do odstąpienia od zawartego Aneksu w terminie dziesięciu dni od otrzymania pisma potwierdzającego skorzystanie z oferty (na podstawie Art.2 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. Z 2000r. Nr 22 poz.271)). Odstąpienie od umowy należy przesłać listem poleconym na adres Operatora.
15. Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przedłużona zostaje o kolejne:
12 pełnych Cykli rozliczeniowych z dniem realizacji oferty „Minuty Ekstra – 12”,
24 pełne Cykle rozliczeniowe z dniem realizacji oferty „Minuty Ekstra – 24”.
16. Abonent przyjmuje na siebie:
16.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era:
przez okres 12 pełnych Cykli rozliczeniowych w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra – 12”,
przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra – 24”.
16.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem,
17. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt. 16.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz kary umownej w wysokości:
400 zł w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra – 12”,
Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 6 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 7 a końcem 9 miesiąca od daty podpisania aneksu, abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80 % kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 10 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej
900 zł w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra – 24”.
Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej
18. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa, w pkt. 12 i celu umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki korzystania z niniejszej oferty . Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC o świadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 19.
19. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 12 lub 24 miesięcy od dnia zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (zależnie od rodzaju podpisanego aneksu), Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
20. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
21. Liczba Minut Ekstra zaproponowana Abonentowi ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty. Po upływie ww. okresu oferowana liczba Minut Ekstra może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty Minut Ekstra, zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych.
22. Skorzystanie z oferty i jej realizacja w PTC przed upływem 30 dni kalendarzowych od przedstawienia jej Abonentowi, gwarantuje zgodną z aktualną ofertą i niezmienną liczbę Minut Ekstra przez kolejne:
12 Cykli rozliczeniowych w przypadku oferty „Minuty Ekstra – 12”,
24 Cykle rozliczeniowe w przypadku oferty „Minuty Ekstra – 24”.
23. Oferta Minuty Ekstra dotyczy płatnych połączeń krajowych niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń z numerami: 602950000, 602951000, 602913, 604010101, 604020202 oraz Numerami premium określonymi w Cenniku.
24. Minuty Ekstra są rozliczane zgodnie ze sposobem naliczania opłat za połączenia krajowe. Do pakietu Minuty Ekstra nie są wliczane przekierowania oraz połączenia typu fax i dane. Minuty Ekstra nie podlegają zamianie na SMS-y. Przechodzenie Minut Ekstra działa na takiej samej zasadzie jak Przechodzenie bezpłatnych minut opisane w cennikach Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes.
25. Skorzystanie z oferty Minuty Ekstra powoduje w danym Cyklu rozliczeniowym:
rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie w okresie od pierwszego dnia danego Cyklu rozliczeniowego do dnia uaktywnienia Minut Ekstra, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie,
rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie i Minut Ekstra łącznie w okresie od dnia uaktywnienia Minut Ekstra do ostatniego dnia Cyklu rozliczeniowego, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie
W taryfach TAKAjakTY w przypadku połączenia, którego część rozliczana jest w ramach bezpłatnych minut przyznawanych Abonentowi, część połączenia wykraczająca poza pakiet bezpłatnych minut rozliczana jest zgodnie ze stawkami określonymi dla danej taryfy:
w przedziale „od 1 do 30 minut (włącznie)” lub dla Połączeń nocnych lub stawkami określonymi w usługach Rozmowy lokalne lub Między nami. Połączenia, których część rozliczana jest w ramach pakietów bezpłatnych minut nie powiększają Sumarycznego czasu połączeń wychodzących.
26. W kolejnych Cyklach rozliczeniowych Minuty Ekstra są rozliczane po wykorzystaniu bezpłatnych minut zawartych w abonamencie (z uwzględnieniem niewykorzystanych bezpłatnych minut z poprzedniego cyklu rozliczeniowego).
Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym Minuty Ekstra można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym.
Minuty Ekstra przechodzące na następny cykl rozliczeniowy są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania.
PTC zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia oferty w każdym czasie bez podania przyczyny. Zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa Abonenta do korzystania z Minut Ekstra, o ile prawo to zostało nabyte przed zawieszeniem lub zakończeniem oferty.
Zakończenie oferty może nastąpić równie ż w chwili realizacji kolejnej oferty, o ile spełnione zostaną warunki podane przez Operatora.
27. Jeśli przy podpisywaniu aneksu w ramach oferty „Minuty Ekstra – 24 miesiące” lub „Minuty Ekstra – 12 miesięcy” Abonent jednorazowo zmieni posiadaną taryfę na Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP, Moja 500 VIP, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP, Biznes 500 VIP lub, TAKAjakTY M, TAKAjakTY L, albo posiada ju ż jednąz wymienionych taryf, otrzyma prawo do skorzystania z promocyjnej oferty na usługę Naliczania 1s/1s. Abonament za usługę zostanie obniżony do kwoty 1,22 zł brutto:
przez 6 pełnych Cykli Rozliczeniowych w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra –12 miesięcy”,
przez 12 pełnych Cykli Rozliczeniowych w przypadku realizacji oferty „Minuty Ekstra –24 miesiące”.
27.1. Po tym okresie opłata za abonament będzie naliczana według zasad określonych w Cenniku usług PTC
27.2. Zmiana taryfy na inną niż wymienione w pkt. 27 może spowodować utratę prawa do korzystania z promocyjnego naliczania opłaty
27.3. Włączenie promocyjnego Naliczania usługi 1s/1s w momencie realizacji aneksu możliwe jest w salonach i sklepach firmowych sieci Era. W każdym innym przypadku, Abonent będzie mógł włączyć Naliczanie 1s/1s na promocyjnych warunkach w kolejnym cyklu rozliczeniowym, lecz nie później niż do dnia 6 czerwca 2004r.
28. Dodatkowo przy podpisywaniu aneksu w ramach oferty „Minuty Ekstra – 24 miesiące” i spełnieniu wymagań określonych w pkt. 27 związanych z taryfą oraz nie korzysta z innych ulg w abonamencie, w tym z ulg dla niepełnosprawnych lub kombatantów, otrzyma upust w abonamencie w wysokości 30% przez okres 12 pełnych cykli rozliczeniowych. Abonent przyjmuje na siebie obowiązek do utrzymania
wybranej taryfy, przez co najmniej okres kolejnych 12 pełnych cykli rozliczeniowych. Operator zastrzega sobie prawo do dezaktywacji
promocyjnego upustu, jeśli Abonent nie dotrzyma tego zobowiązania.
28.1. Promocyjne upusty w abonamencie nie dotyczą Abonentów, którzy korzystają z innych ulg w abonamencie, w tym z ulg dla niepełnosprawnych lub kombatantów.
28.2. Cesja nie powoduje utraty prawa do upustu w abonamencie.
28.3.Po okresie promocyjnym opłata abonamentowa będzie naliczana zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC.
28.4. Zawieszenie karty SIM powoduje utratę prawa do promocyjnego upustu.
28.5. Klient nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
28.6. Zmiana taryfy na inną nie powoduje utraty promocyjnej ceny abonamentu.
28.7. Operator zastrzega sobie równie ż prawo do wyłączenia upustu w abonamencie w chwili, gdy Abonent skorzysta z innej oferty.
29. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.
** Taryfy biznesowe dostępne są jedynie dla posiadaczy numeru REGON.