Zmiany w regulaminie "WYMIANA TELEFONU – BIZNES" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 37

WYMIANA TELEFONU – BIZNES
Oferta promocyjna Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., operatora sieci Era.
Niniejsze warunki oferty promocyjnej PTC Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów instytucjonalnych sieci Era, określają zasady i zakres oferty zwanej
dalej „Wymiana telefonu - Biznes”. Oferta ważna jest do odwołania.
1. Oferta „Wymiana telefonu - Biznes” umożliwia Abonentom instytucjonalnym zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
2. Z oferty „Wymiana telefonu - Biznes” może skorzystać Abonent sieci Era, który:

  • jest firmą bądź instytucją posiadającą numer identyfikacyjny Regon (oferta nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)

  • zostanie poinformowany o ofercie przez Autoryzowanego Doradcę Biznesowego, Doradcę Biznesowego sieci Era lub otrzyma ofertę bezpośrednio z PTC

  • uregulował wszystkie należności wobec PTC

  • podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie usług telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 miesiące

3. Abonent może skorzystać z warunków aktualnie dostępnej promocji biznesowej w zakresie wskazanym przez Operatora, na zasadach określonych w regulaminie aktualnej promocji. Abonent nie może skorzystać z innych promocji lub warunków promocyjnych niż te wskazane przez Operatora.
4. Cena zakupu telefonu bez aktywacji przy realizacji oferty „Wymiana telefonu – biznes” uzależniona jest od wybranej taryfy w momencie podpisania aneksu tak jak to jest określone w regulaminie aktualnie dostępnej promocji biznesowej.
5. Dodatkowo Abonent korzystając z oferty może przy podpisywaniu Aneksu jednorazowo zmienić posiadaną taryfę na jedną z nowych taryf biznesowych: Biznes 220, Biznes 100, Biznes 45, Biznes 10. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie podpisania Aneksu, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty . Szczegółowe zasady i warunki zmiany taryf są określone w regulaminie aktualnej promocji biznesowej wskazanej przez Operatora.
6. Usługi telekomunikacyjne są Świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era oraz zgodnie z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnych u Autoryzowanych Doradców Biznesowych, Doradców Biznesowych sieci Era, w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
7. Operator zastrzega sobie prawo zmiany oferty „Wymiana telefonu - Biznes” bez podania przyczyn. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
8. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby Świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu obowiązywania Umowy.
9. Abonent przyjmuje na siebie:
9.1 Zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania aneksu
9.2 Zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne oraz inne usługi Świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
10. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 9.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1000 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywa. zobowiązanie.
Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa, w pkt. 8 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył w szczególności przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • Złożenia przez Abonenta PTC Oświadczenia o rozwiązaniu umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania

  • Rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową.

  • Utraty przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.10.

11. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 miesięcy licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty „Wymiana telefonu - Biznes”, Abonent zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom Ścigania. Abonent ma równie. obowiązek wystąpić do PTC o wydanie nowej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
12. Przy skorzystaniu z kolejnej oferty „Wymiana telefonu - Biznes”, przywileje uzyskane przy skorzystaniu z poprzedniej promocji ulegają anulowaniu.
13. Oferta ograniczona dostępnością aparatów.

Poprzednia treść regulaminu znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-09-26 09:32
    moze i inni przygotują jakieś nowosci przy wymianie - szczególnie interesuje mnie Idea
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-26 09:34
    Hmm, jest rano, ja idę do pracy, GOL nie mógłby w skrócie podać zmian?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-26 09:45
    W sumie to raczej jest wielkie nic procz jakis tam udogadnien, ale ogolnie era chyba jeszcze swietuje!??
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-09-26 09:49
    żadnych rewelacji era niestety nie wprowadziła Punkt 3 - " Abonent może skorzystać z warunków aktualnie dostępnej promocji biznesowej w zakresie wskazanym przez Operatora" zapewne skutenie będzie potrafił ostudzic zapedy wielu chetnych do wymiany aparatu - operator będzie wg własnego widzimisię ustalał zakres ???/. A co z romocjami w których usiłuja wcisnąc dwie aktywacje? jak ktos ma w miare przyzwoite rachunki to wymienią mu aparat bez specjalnych problemów nawet po roku użytkowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2002-09-26 10:30
    Nie rozumiecie, a jedyną zmianą (i to na gorsze) jest pkt. 4. Dotychczas wymieniałem telefon mając np. taryfę Biznes 45, ale za aparat płaciłem, jak przy taryfie Biznes 220. Teraz, jak mi się wydaje, muszę albo zapłacić cenę przy taryfie Biznes 45, albo zmienić taryfę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lapa pisze: 2002-09-26 11:03
    i tak qrde są to o niebo lepsze warunki niz w idei. Ostatnie 3 rachunki mam u nich po 75 - 80 zł i cyro mi sie konczy za 2 tygodnie. Zapytalem ich o mozliwosc wymiany telefonu i kazali mi sie w d... pocalowac. Nowy abonent ma u nich lepiej niz ktos z rocznym stazem komu cyro sie konczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2002-09-26 11:06
    Ale jaki telefon wybrać ? Już sam nie wiem co jest dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 11:26
    japa*** wszytko jest uzależnione od tego co potzrebujesz i na co siebie stać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 11:29
    miało być Ciebie w powyzszym komentarzu:) A co do newsa to hmm w zasadzie nic sie nie zmieniło nadal humor konsultantki ERA GSM oraz rachunki warunkują to co może zaproponować nam PTC :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-26 12:02
    I dobrze, że tak się stało. Bo niby dlaczego ktos kto płacil rachunki po 30-50 zł i mając telefony w biznesie mógł dostać aparat z górnej półki za symboliczną złotówkę, a ktoś mający aktywację prywatnie i płacąc powyżej 100 zł/m-c mógł sobie tylko pomarzyć o takiej ofercie. Wreszcie malutki krok w kierunku zrównania ofert dla klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 12:49
    Artur70*** zgadzam sie w zupełności - mam Biznes 100 i płacę z reguły ok 200 złotowe rachunki i też niezbyt uczciwie by było by ktoś kto ma Biznes 10 i płaci z 60 zł mógł kupi cnowy aparat po takiej samej cenie co ja.
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-26 13:20
    Vonnegut*** A co to ma wspólnego z uczciwością. Operator stwierdza, że danemu klientowi opłaca się zaoferować dany aparat lub nie i już, uczciwość lub nieuczciwość nie ma z tym nic wspólnego - mylisz pojęcia... A tak w ogóle to nie rozumiem tej zawiści, która przewija się u Ciebie i u artura
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-26 13:24
    Gledzio: jaka zawiść??? To ty mylisz pojęcia
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 13:38
    gledzio*** Zawiść ??? Po prostu realia :)) Płacę to wymagam, a że płacę więcej to wymagam więcej. :) Uczciwość w sensie takim,że dlaczego ktoś kto daje mniej ma dostac tyle samo lub wiecej niż ten kto daje więcej??? W tym kontekscie jest moja wypowiedź :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alnnex pisze: 2002-09-26 14:07
    Fajne miasto ten Szczecin... Płacę to wymagam... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 14:12
    Alnnex*** Szczecin to bardzo fajne miasto ;) A forma "płacę to wymagam" nie jest czysto szczecińska;)) Inaczej - jeżeli ktos z was (a pewnie ) sporo pracuje w handlu to wie ze to podstawowa zasada panująca w relacjach klient - sprzedawca. I to nie zaleznie czy kupujemy chleb, piwo ;) , komórke, kompa albo auto - kwestia tylko tego co mozemy dostac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-09-26 14:40
    do lapy: idea wymaga średniej z 3 ostatnich rachunków powyżej 80 zł - po prosty wykręć ostatni rachunek na 100 zł (tak by za ostatnie 3 miesiace ci przekroczyło 240 zł - szczegóły ustal w BOK-u) a na wszelki wypadek wyslij im faks z rezygnacją z ich usług w przypadku gdyby nie dali ci nowego aparatu w zamiast za przedłuzenie umowy na kolejne 2 lata - to czesto u nich skutkuje - wypowiedzenie zawsze możesz odwołac na dzień przed terminem. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłes to umowe bedziesz mógł zerwać dopiero za 6 tygodni gdyz obowiązuje 30 dniowy termin wypowiedzenia masz więc jeszcze szansę na poprawienie swojej średniej
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-26 14:57
    Vonnegut: to co napisałeś to święta prawda, ale wielu trzeba to tłumaczyć. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rodrigez pisze: 2002-09-26 15:34
    Sorki za pytanie nie na temat Czy ktoś zna jakiś portal gdzie można założyć darmowe konto email z powiadomieniem SMS przesyłanym na numer z ERY? Założyłem na go2 ale oni przesyłają powiadomienie tylko na Plusa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-09-26 15:47
    rodrigez, nie ma tekiego portalu, by otrzymywać powiadomienia sms o poczcie na koncie musisz wykupic konto poczty elektronicznej w erze. Jest to jedyna mozliwośc.
    0
  • Users Avatars Mini
    rodrigez pisze: 2002-09-26 15:50
    hansen dzięki. szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2002-09-26 16:11
    Vonnegut i ARTUR70*** Dalej nie rozumiecie. Jak dotychczas ERA pozwalała kupić abonentowi biznesowemu nowy telefon po 18 miesiącach od podpisania poprzedniej umowy po cenie z każdej aktualnej promocji i to tej niższej, dla zawierających NOWE umowy w wyższych abonamentach bez względu na aktualny abonament i bez pytania o rachunki. Teraz obawiam się, że pkt. 4 zmienił cenę na tę wyższą.
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-26 17:01
    ARTUR70, Vonnegut*** Właśnie na tym polega zawiść.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 17:22
    Nie GLEDZIO*** Gdybym był zawistny to bym mocno protestowął, nie wiem stał pod salonem ERY z transparentem "nie dla tanich telefonow dla niskorachunkowych abonentów" ;) itd itd. A ja mówie o realnych odczuciach ludzi dla których telefon to ważne narzedzie w pracy i codziennym zyciu. Na tyle waznym, że też i drogo ich kosztującym, a co za tym idzie tez i wiecej oczkującym. I jeszcze jedno nie jestem też egoistą - jeżeli juz to prezentuje postawę asertywną. Po prostu mówie otwarcie o tym co mi sie nalezy od tej sieci. A to że oznacza to dla innych hmm gorsze warunki to tylko przykład ze w zyciu nie każdy ma porówno - odwróce sytuacje ja z rachunkami 200 złotowymi kupię telefon za np. 499 zł , ale juz ktos kto ma rachunki dwa razy wyzsze nabyje ten sam telefon za 299 zł . I tutaj to ja mam gorsze warunki - jednak znajac realia rynkowe żyje z tym normalnie i biore to co moge, a nie to czego nie moge:) Ot tyle. Prawo silniejszego? Być może. Pozdr. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-26 17:34
    wojtek*** co do Twojej wypowiedzi to nie zgodze sie z tym. Dotychczas miała znaczenie średnia z 3 ostatnich faktur + terminowść wpłat oraz rodzaj abonamentu i czesto od tego uzależniano ofertę dla klienta chcącego przedłuzyc swoją przygodę z ERA. Wiem o tym bo sam przeprowadziłem ze 3 rozmowy w salonie ERY w Szczecinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    LUK pisze: 2002-09-26 17:49
    niech ceny rozmów będą takie same,sieć kooperacyjna bedzie od 50 telefonów,wymiana co 3 lata i taktowanie co 90 sek a i telefony po 1500 zł to będą mieli więcej klientów i jak tak dalej pójdzie to wszyscy drobni przedsiębiorcy mający ok 15 telefonów zaczną się przenosić do innych operatorów!dlatego czas chyba zrezygnować z usług tego operatora... tylko troche szkoda bo numery mam już ponad 5 lat a więc prawie tyle co nasz ukochany operator sieci komórkowej ....
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-26 18:55
    gledzio: to nie zawiść, naprawdę i nie wiem jak ci to wytłumaczyć. Dam ci najprostrzy przykład: Klient płaci rachunki po np 250 zł miesięcznie i po 18 m-cach przychodzi do operatora i chce 6310 dostaje go za np 679, a w przypadku "byznesmena" który ma 2 komórki i płaci za każdą po np 120 zł/mc cena za 6310 jest juz niższa i wynosi 99 zł. Kto daje więcej zarobić operatorowi Kowalski czy "byznesmen"??? To nie zawiść to niesprawiedliwe traktowanie klienta. Ja rozumiem klienci biznesowi przynosza większe zyski, ale którzy????
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-26 19:08
    Wojtek: Wszystko zależy od rachunków generowanych przez klientów i od posiadanej taryfy w momencie podpisywania aneksu. Masz segment HRASME kupujesz taniej, natomiast jeżeli HR1SME i masz taryfę Biznes 10 lub 45 to po cenie wyższej, chyba że podwyższysz do conajmniej B100 to zejdą z ceny. Na tym polega zmiana. Jednak zawsze można poprosić przedstawiciela o oferę specjalną i wtedy można uzyskać nawet cenę 1 zł za np NC 6310.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-26 20:35
    ARTUR70: jaka oferte specjalna? Tzn. co mozna osiagnac ta droga? Z gory dzieki za info. A tak by the way to dalej sie kurcze zalogowac nie moge, HELP.
    0
  • Users Avatars Mini
    606 pisze: 2002-09-26 21:56
    Śmiech zabija! Era nie ma nadal NIC do zaoferowania. No comęts...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-26 23:19
    Mogli by takie newsy streszczac i pisac o najistotniejszych rzeczach!Ale ogolnie to era ma cienka ta promocje!
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2002-09-27 00:38
    To kto ma dobrą promocje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-27 10:04
    sleza najlepsze promocje ma tepsa! Oni zawsze cos wymysla, cos co powala na kolana i wali ostro po kieszeni!
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-27 10:06
    Chyba Srednio ciekawa ta oferta takie mam zdanie na ten temat
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-09-28 15:11
    ja wymieniam telefon w Erze co roku (mimo że mozna niby raz na 2 lata) ale nigdy nie dali mi zadnej oferty specjalnej. Raz kupiłem SL 45 za 599 zł a rok później t-68i za 499 zł - próbowałem wynegocjowac jakis upust ale nie chcieli o tym słyszeć . B-220 - rachunki ca. 1000 zł miesiecznie. Mam teraz 14500 stokrotek - czy ktoś wie co mozna za nie uzyskać ? (poza śmiesznym bonem za 250 zł do Office Depot który oferuje iBOA)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-30 22:39
    wymiana wymiana ale nie ma nic za darmo hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-04 01:34
    UWAGA Era ma jakieś pogiete zasady wymiany telefonów. Brat ma od 4 lat Biznes 100 zadzwoniłem do biura obsługi powiedzieli że przysługuje mu juz wymiana z 50 % zniżką od obecnych promocji ale tu UWAGA moze skorzystac tylko z oferty niebiznesowej gdzie telefony są o wiele drozsze. Nikogo nie obchodzi ze ma taryfę Biznes 100 od 4 lat. podobno kiedyś kupił telefon na zasadach ogólnych i dopiero po jakims czasie przeszedł do biznesu więc dla ery taryfe ma Biznes ale aparat juz nie, aparat jest jak u zwykłego abonenta z taryfą Moja. Z taryfy biznesowej mógłby skorzystać gdyby zadzwonił do niego doradca biznesowy ale ten nie zadzwoni bo mu go nie przydzielili - mogą go przydzielic jak zakupi jeszcze jedną aktywację - chyba ich tam całkiem porąbało. Czy ktoś jeszcze miał z nimi takie pierepałki
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: