Zmiany w strukturze UPC

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 1

UPC powołało Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów, a w jego strukturze utworzono stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami. Połączenie w ramach jednego Pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, który w trakcie pracy w UPC rozwijał struktury sprzedaży i marketingu, wspierając strategiczny rozwój firmy.

W ramach Pionu Sprzedaży i Obsługi Klientów utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami, które obejmuje Mirosława Kawala, dotychczasowa Dyrektor ds. Usług Telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat, w trakcie których odpowiadała mi.in. za kształtowanie oferty internetowej i telefonicznej. Mirosława Kawala odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    MMM pisze: 2012-11-23 18:56
    Czyli pion mający na celu wmówienie klientowi, iż ma on być zadowolony z faktu braku rozwoju oferty programowej... Zamiast tworzyć piony może by tak pomyśleli np. o istnieniu kanałów HD, nie wspominając o niejednym interesującym SD. Ale oni tworzą pion, będzie dyrektor, będzie mógł robić narady, posiedzenia i szkolenia i wszyscy będą szczęśliwi jak odpowiednio opracowane wyniki zostaną przedstawione nadszyszkownikowi...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: