Od 15 lipca 2002 roku osoby chcące skorzystać z całodobowego serwisu informacyjnego o produktach i usługach - "Żółty Telefon" - mogą uczynić to za pomocą nowego numeru 9494. Dotychczasowy numeru 6377777, dobrze znany mieszkańcom Warszawy i okolic, będzie nadal aktywny. Koszt połączenia z operatorem infolinii standardowo wynosi 29 groszy netto za 3 minuty połączenia, tak jak w przypadku numeru lokalnego.
"Żółty Telefon" to jedyna całodobowa usługa dostępu do informacji o szerokiej gamie produktów i usług w Warszawie (strefa numeracyjna 0-22). W swojej bazie posiada 120 tysięcy podmiotów gospodarczych mających siedzibę na terenie byłego województwa warszawskiego. Żółty Telefon to nie tylko dane teleadresowe. Usługa ta umożliwia wyszukiwanie firm poprzez słowa kluczowe, branże i lokalizacje.
Wykorzystanie nowoczesnej techniki światłowodowej i technologia call center pozwoli na przyjęcie do 65 tysięcy rozmów dziennie. Dotychczasowa liczba zapytań kształtowała się na poziomie 3,5 tysiąca w ciągu dnia. Wprowadzenie numeru 9494 umożliwi firmie na realizowanie dodatkowych projektów typu infolinia lub telemarketing.
"Wprowadzenie nowego numeru "Żółty Telefon" - 9494 - zostało podyktowane względami marketingowymi - mówi Grzegorz Longić, Dyrektor Generalny YellowTel Polska - Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie krótkiego numeru ułatwi jego zapamiętywanie, przez co wzrośnie liczba osób korzystających z naszych usług ."
Nowy numer jest wykorzystywany również jako dodatkowy adres strony internetowej: www.9494.pl i www.9494.com.pl. Dotychczasowy adres www.zoltytelefon.pl, który notuje około 3 tysięcy wizyt dziennie, pozostanie w dalszym ciągu aktywny.
Firma YellowTel Polska przewiduje, że w niedługim czasie zapytania Internetowe przewyższą liczbę dziennych zapytań telefonicznych.
Wprowadzenie nowego numeru "Żółtego Telefonu" to kolejny etap rozwoju firmy. W planach YellowTel Polska jest uruchomienie oddziałów w Poznaniu i Krakowie, gdzie również wykorzystywany będzie skrócony numer.