ZTM sprzedaje mobilnie tylko 50 tys. biletów miesięcznie

Newsy
Żródło: ZTM
Opinie: 4

Od 1 grudnia br. oferta operatora SkyCash„Bilet przez telefon komórkowy”, zostanie rozszerzona o bilet jednorazowy. Sporym udogodnieniem dla pasażerów będzie możliwość zakupu przez telefon komórkowy większej ilości biletów.

Dotychczas w systemie SkyCash można było kupować jedynie bilety czasowe (20-, 40-, 60-minutowe) oraz krótkookresowe (dobowe i 3-dniowe). Normalne lub ulgowe. Obecnie za pośrednictwem telefonu będzie można nabyć także bilet jednorazowy. 1 grudnia w aplikacji pojawi się również opcja, która umożliwi pasażerom zakup dowolnej ilości biletów, tego samego rodzaju i typu. Będzie to spore ułatwienie – przez komórkę będzie można kupić bilet dla całej rodziny lub dla wszystkich podróżujących znajomych.

Korzystanie z usługi SkyCash jest bardzo proste. Najpierw należy pobrać specjalną aplikację operatora, zarejestrować się w systemie i zasilić konto (za pomocą przelewu bankowego lub z innego konta w systemie SkyCash). W przypadku braku środków można również skorzystać ze specjalnej usługi Premium SMS. Ze względu na czas trwania rejestracji (ok. 4 minut) i doładowania konta, operacje te należy przeprowadzić wcześniej.

Bilet należy kupić niezwłocznie po wejściu do pojazdu komunikacji miejskiej lub strefy biletowej metra. Warto pamiętać, że czas realizacji tego typu transakcji jest uzależniony od zasięgu oraz szybkości działania sieci telefonii komórkowej.

Podczas kontroli pasażer zobowiązany jest do pokazania kontrolerowi ekranu aplikacji SkyCash z wyświetlonym numerem kontrolnym biletu.

Warszawa jest jednym z nielicznych miast w Polsce, w których pasażerowie mogą wybierać pomiędzy trzema różnymi systemami zakupu biletów przez komórkę. Pierwsza tego typu usługa, przy współpracy z systemem płatności elektronicznych mPay oraz bankiem Citi Handlowy została uruchomiona 8 grudnia 2008 roku. Drugi operator – SkyCash, pojawił się w stolicy 14 lutego 2011 roku, a trzeci – moBILET 6 września 2011 roku.

Największym powodzeniem cieszą się bilety czasowe. Miesięcznie za pomocą tego mobilnego kanału sprzedaje się średnio prawie 50 tys. biletów.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    toja pisze: 2012-11-29 16:54
    Czyli 50000 po, załóżmy - zawyżoną średnią cenę - 5 zł, daje 250000 obrotu. Prowizja ze sprzedaży biletów to powiedzmy 2%. Czyli mamy 5000 zł miesięcznie do podziału pomiędzy trzech operatorów. Nie wiem czy to taki super business.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mat pisze: 2012-11-29 18:16
    50 tys. to nie tak mało przecież. I tak dobrze, zważywszy, że popularniejsze jak zawsze są bilety miesięczne. Poza tym Ci operatorzy działają też w innych miastach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zefir-1 pisze: 2012-11-29 19:20
    Przecież przez skycash można kupić bilety jednorazowe, przynajmniej we wrocławiu tak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zefir-1 pisze: 2012-11-29 19:22
    Nie zauważyłem że chodzi tutaj tylko o warszawę, przepraszam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: