Zupełnie bezpłatne rozmowy lokalne w nowym planie taryfowym TP

Newsy
Opinie: 62

Telekomunikacja Polska zamierza wprowadzić nowy plan taryfowy. W nowej taryfie połączenia lokalne po godzinie 18 w ciągu tygodnia oraz przez cały dzień w ciągu weekendu byłyby całkowicie bezpłatne. Koszt nowego abonamentu ma wynosić około 70 zł. Nowa taryfa zostanie wprowadzona w grudniu br. lub w styczniu 2004 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-10-14 21:32
    Zapowiada się ciekawie. Ale na pewno na czymś to sobie muszą odbić.
    0
  • Users Avatars Mini
    eXtreme pisze: 2003-10-14 21:33
    i połowa numerów w miejscowości z sygnałem piiip...piiip...piiip... (zajęty)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-10-14 21:34
    będzie zablokowana możliwość korzystania z niezależnych operatorów....
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-10-14 21:43
    Nawet nawet - jeszcze gdyby ten abonament był niższy :(( Pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bialek pisze: 2003-10-14 22:07
    Ja już ten news widziałem na GOL'u dziś rano, ale nie było tam prawdopodobnego terminu wprowadzenia planu taryfowego. Ale do meritum. Moim zdaniem jeżeli będzie tak jak jest to napisane w news'ie to byłoby baaardzo dobrze! Z chęcią zapłacę 70 zł za to by rozmawiać gratis od pn. do pt. po 18 i w weekendy. Oby TP S.A. nie wprowadziła jakiś "dziwnych" obostrzeń regulaminowych, typu brak mozliwości wyboru innego operatora do połączeń międzymiastowych, komórkowych, międzynarodowych aniżeli TP. Czekam z niecierpliwością na konkrety! Jeżeli jest to przeciek kontrolowany z TP S.A. z działu marketingu to Szanowni Państwo wprowadzajcie takie rozwiązanie śmiało, dużo Waszych klientów na to czeka! I proszę nie wprowadzcie ceny za impuls w godzinach szczytu za 1 zł ;) w tej taryfie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-10-14 22:45
    ...jezeli doczekam sie tego w tym naszym pieknym kraju... to sie upije, ze szczescia ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    elita pisze: 2003-10-14 22:47
    rozmowa będzie za free tylko ciekawe ile będzie wynosić opłata za zainicjowanie tego połączenia, a może tez jakaś się znajdzie za zakończenie :) tak samo było z 1 sek. niby fajnie ale bezsensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-10-14 22:55
    Telekomunikacja zamierza wprowadzić.... No to ciekawe czy wprowadzi :) Moim zdaniem byłoby to bardzo dobre rozwiązanie, ale obawiam się że po 18 i w weekeny ciężko byłoby się do niektórych dodzownić :) Dla lubiących dużo gadać propozycja więc idealna, ale poczekamy zobaczymy. Będzie można rozmawiać z Dziewczyną godzinami i nikt się nie przyczepi do rachunku :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-10-14 23:03
    No to pisze mniej wiecej to samo co rano bo juz ten news był "ale się zmył": Oferta moim zdanie jak najbardziej OK. Ja płace miesięcznie około 70 - 80 zł i w 90% są to rozmowy lokalne także w tym przypadku wystarczy (jeśli nie ma nagłej potrzeby) poczekać do 18,00 a potem gadać do woli. Boję się tylko zeby TPSA nie wprowadziła jakiś kosmicznych cen za rozm. lokalne przed 18,00 - np, standardowa stawka x 4.
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2003-10-14 23:05
    A może i internet będzie w tych godzinach darmowy, jako rozmowa lokalna!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-10-14 23:07
    OK ale czy 70 zl netto czy brutto? Walka o Klienta juz sie rozpoczela.... i bardzo dobrze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-14 23:20
    elita - Ty i pewnie zdecydowana większość nie pamięta czasów, kiedy impuls (czytaj rozmowa) lokalna niezależnie od długości kosztowała 1 złoty. I to nie dzisiejszy złoty... Złoty długo sprzed wymiany pieniędzy :-) Jaka miał wartość? No teraz mi trudno powiedzieć bo nawet nie pamiętam... Na pewno "sporty" kosztowały 3,50 (latałem do kiosku ojcu kupować). A oranżada "zdrój" chyba 1,20 kosztowała... Przywoływana pod którymś newsem Trybuna Ludu też około 1 zł kosztowała :-))) Nie ma co gdybać, trzeba czekać...
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-10-14 23:24
    wlo: ja to pamietam jeszcze, ale co powiesz na to ze w Kuwejcie wszystkie rozmowy krajowe sa bezpłatne... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-10-14 23:27
    andrelub :) ..a w kapitalistycznych stanach...lokalne sa free:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-14 23:29
    A propos tepsy... Dzisiaj dostałem fakturę... Normalnie zddziwony jestem tym co mnie spotkało - Abonament, połączenia, inne usługi - normalka. Ale: RABATY za okres 01.10.2003 - 31.10.2003 - (minus!!!) 12,83 netto. Za co to? Jakby tego było mało pod pozycją RAZEM widzę ROZLICZENIA KWOTY DO ZAPŁATY: Z TYTUŁU ODSZKODOWANIA (!!!) - (MINUS!!!) 79,32 netto. Powaliło mnie po prostu... 101,54 brutto - SDI przecież więcej kosztuje, billing, CLIP, abonament... No akurat ze stacjonarnego mało korzystam - tylko odbieram i ew. faksuję - 4,06 netto ;-))) Co ciekawe przy 6 połączeniach miejscowych mam wykorzystane 2 jednostki taryfowe. Poczekam na billing na te 12 połączeń i zobaczymy co wymyślili :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-14 23:31
    A ile w Kuwejcie na głowe zielonych przypada?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-14 23:35
    ***wlo-ja też latałem ojcu po trybunę ludu,sztandar młodych i na oranżadę do sklepu-ale była dobra i miała zero konkurencji.Ale ta taryfa wydaje się być atrakcyjna,bo jednak rozmowy miejscowe bez ograniczeń....Chyba jednak cena ,bez vat,bo okrągła,z vat to 85.40zł.Oczywiście tak jak piszą inni użytkownicy,zaraz będą jakeś warunki,lub dziesiątki warunków,na pewno.Jednak wprowadzenie "darmowych minut" do abonamentu to ,żadna sensacjia,tak powinno być już od dawna.Zgadzam się-czekamy na szczegóły-pożyjemy ,zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2003-10-14 23:37
    Znając Tepsę, to musi być jakiś haczyk.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekk pisze: 2003-10-14 23:40
    takie taryfy sa w anglii juz od dawna drogo w dzien za darmo wieczorem. W dzien korzystaja firmy a w nocy ludzie prywatni. W ten sposob zapelnia lacza 24h na dobe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlonik pisze: 2003-10-14 23:42
    to ja mam w dialogu nonstop rozmowy lokalne do dialogu za 1 godzine płace 35gr. I to dodatkowo tylko 6zł miesięcznie do abo i co? tepesa lepsza? a abonament z telegodziną to 28+6+VAT=41,48 i co? TPSA lepsza?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-14 23:44
    Odszkodowanie powinien dostać każdy-za użytkowanie TP s.a.-oczywiście żartuję.Moi rodzice mieli od kilku miesięcy problem z tepsą-ktoś się kiedyś podłączył na ich linię i korzystał z 0-700,zablokowali więc na miesiąc połączenia wychodzące i co?Okazało się,że dalej ktoś dzwonił.Zareklamowali więc i co?I do niedawna straszyła ich tepsa firmą odzyskującą długi i procesem-przychodziły równo-te pisma i przeprosiny jakiegoś pana na wysokim stanowisku z tepsy.I to przy rachunkach ponad 300 zł miesiąc w miesiąc ,a na ten o-700 to ktoś nadzwonił na ok.80zl.Po prostu paranoja.No tak ale,cóż to jeden klient z 10 milionów abonentów tp s.a....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-14 23:47
    Jeśli w kuwejcie są też darmowe rozmowy z sieci komórkowych to muszę poważnie rozważyć wyjazd.Jest ciepło,morze,nie ma Saddama za "ścianą".Tak to coś dla mnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-10-14 23:55
    issa:) a co powiesz o rachunku na dostepowy do netu tepsty o wysokosci 2700pln!?..dokleilo im sie jedno 0 do 0-202122 i .....pojawil sie Egipt ...i 3 miechy biegania, zeby wyjasnic ta paranoje...na marginesie nie ma takiego numeru w Egipcie...ale panie i panow z tepsy to nie intresowalo:))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-14 23:56
    To jest taka taryfa CZASAMI z PLUSA w tepsie ,tylko ta powinna się nazywać - CZASAMI do +nieskończoności
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-14 23:59
    ***jogi-ale NUMER!!!-takie coś mogło się zdażyć tylko w TragediaPolska-spólka akcyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-15 00:07
    Teraz się zastanawiam czy dzwonić i pytać o to odszkodowanie, czy siedzieć cicho? Bo zielonego pojęcia nie mam o jakie odszkodowanie im chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-15 00:07
    Rozmowy za free po 18-tej i w weekendy - fajna sprawa. Warunki: prefix tylko 1033, rozmowy gratis, ale pewnie koszt za inicjację połączenia (no ale może niekoniecznie), ale napewno minuta w szczycie co najmniej 2x droższa niż normalnie. I znowu - trzeba dobrze rozważyć komu się to opłaca. Ale gdybanie gdybaniem. Poczekajmy na ostateczny cennik.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-15 00:09
    ***wlo: Lepiej siedzieć cicho. KTO SIĘ PYTA TEN SIĘ DOPYTA, i zapłacisz jeszcze jakieś karne odsetki (jak to tepsa).
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-15 00:10
    Hehe - u mnie jest 21:49. Znowu GOL ma lipny zegar. Nie rozumiem skąd im się to bierze, Non stop mają z tym problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-10-15 00:32
    JohnnyB o tym samym pomyslalem!!! To oznacza ze za te 70 pln dostejemy internet po 18 za darmo lub prawie zadarmo. Dla mnie rewelacja! A dzialac bedzie na 100%, tylko trzeba by dzwonic przez numery nie zaczynajace sie na 020.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszkrucz pisze: 2003-10-15 00:32
    No no no... hmmm poczekamy zobaczymy, ale brzmi interesujaco... :P tylko jesli mam po 18 i w wekkendy rozmowy lokalne za free... to jak ijest haczyk? podzielam zdanie innych tutaj sie wypowiadajacych :P ale cos czuje ze chyba zmnienie abonamencik na wlasnie ten, wracam z pracy po 18 :) awiec jak wroce to moge sobie gadac do woli :) z kumplem z domu obok zamiast sie fatygowac :P itp dobra dosc zartow... :D pomysl godny pochwaly,ale wole znac wiecej szczegolow nim podejme decyzje ewent. zmiany taryfy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-10-15 00:32
    JohnnyB o tym samym pomyslalem!!! To oznacza ze za te 70 pln dostejemy internet po 18 za darmo lub prawie zadarmo. Dla mnie rewelacja! A dzialac bedzie na 100%, tylko trzeba by dzwonic przez numery nie zaczynajace sie na 020.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-10-15 00:44
    jesli tak jak sugerujecie rozmowy bylyby duzo drozsze w szczycie to wtedy mozna by bez problemu wziac dwie linie: jedna do rozmow w szczycie, druga poza szczytem. rozwiaze to tez problem zajetosci u nas gdy netujemy albo rozmawiamy poza szczytem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    filips90 pisze: 2003-10-15 00:45
    TPSA to nie organizacja dobroczynna, wręcz przeciwnie, trzeba przeanalizować pełną wersję umowy i na pewno znajdą się różne haczyki
    0
  • Users Avatars Mini
    filips90 pisze: 2003-10-15 00:45
    TPSA to nie organizacja dobroczynna, wręcz przeciwnie, trzeba przeanalizować pełną wersję umowy i na pewno znajdą się różne haczyki
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-15 01:39
    filips90 - umowa to umowa - jak każda. Tutaj raczej cennik należałoby poznać - tę nową taryfę. wpe - tak mówisz? W sumie 95 złotych po ulicy nie chodzi :-) Cholera, ależ jestem ciekaw co im tam się namieszało? Przecież powinienem zapłacić prawie 200 złotych nie 101...
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-10-15 02:01
    wlo*** nie wychylaj sie z tym rachunkiem... ja sie kiedys wychylilem w idei (cos im sie pomieszalo i naliczyli jakas znizke na abonament) zadzwonilem bo sie ucieszylem i pytam na jak dlugo ta znizka... a pani ze pomylka i roznice dolicza mi do przyszlej faktury albo przysla fakture wyrownujaca... wiec lepiej ciesz sie sam ta znizka a nie z paniami z tpsa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-15 02:04
    trojkat - taaaa... a kiedy zamówiłem w zeszłym roku CLIP - chyba we wrześniu to nie zapomnieli :-) w maju czy w czerwcu przysłali mi chyba z 8 faktur korygujących po 3 złote każda... :-( na szczęście (i nie daj Boże, bo by mieli nieźle) bez odsetek...
    0
  • Users Avatars Mini
    mtic pisze: 2003-10-15 02:06
    no tak tylko te 70 zł to pewnie kwota netto i do tego nie wiadomo czy nie płacona jeszcze dodatkowo poza obanamentem..
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-15 02:07
    ***wlo: Wiesz, moja mama zawsze tak mówi. Kiedy zdarzy Ci się coś czego nie rozumiesz, a jest to jak najbardziej na Twoją korzyść - nie dopytuj, bo (1) jeśli będziesz miał szczęście - wytłumaczą Ci ładnie o co chodzi i będziesz szczęśliwy, że mało zapłaciłeś i spokojny na duchu, że wiesz dlaczego. (2) Jeśli będziesz miał mniej szczęścia - dowiesz się, że rzeczywiście mieli błąd w wyliczeniach, grzecznie Cię przeproszą i podziękują, że zwróciłeś im na to uwagę. EFEKT: zapłacisz tyle co zwykle. (3) Jeśli nie będziesz miał szczęścia - przeproszą za błąd bo tak naprawdę to co Ci obniżyli to powinieneś Ty im dodatkowo zapłacić. EFEKT: Będziesz pluł sobie w brodę po jaką cho...rę się dopytywałeś. Teraz zapłacisz standardowy rachunek + dodatek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-10-15 02:12
    Według mnie zatem - nie dopytuj się. Jeśli w przeciągu kilku miesięcy nie prześlą Ci wyrównania za swój błąd - to Ci się upiekło. Póki co oczekuj następnych rachunków czy czasem nie będą wyższe o tę kwotę, o którą obecny rachunek jest niższy niż zwykle.
    0
  • Users Avatars Mini
    kharn pisze: 2003-10-15 03:05
    tpsa ma plan ale jak wsomniano w komentarzach na poczatku - gdzies w tym bedzie jakis haczyk albo jakos inaczej to sobie odbija ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-10-15 03:33
    Ktoś tutaj bajeruje. TPSA nie da sobie tak łatwo uszzuplić zysków, a jeśli nawet, to odbiją czymś innym. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-10-15 08:23
    Czy to jest informacja z serii "pojawiam się i znikam"? Już prawie dobę temu to czytałem a potem wsiąkło.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-15 10:54
    wandik - o jakim uszczupleniu zysków mówisz? Jeśli mają podwyższyć o 100% abonament w zamian za darmowe lokalne po 18, to ile trzeba gadać, żeby to wygadać? Po ile jest impuls? 29 groszy chyba? A więc policzmy - 35 złotych to ponad 120 impulsów, a to znowu to ok. 12 godzin. Daje to średnio 24 minuty dziennie po 18. To nie jest mało, a jeśli nawet ktoś przekroczy tę granicę za którą wg naszych obliczeń Tepsa zaczyna dokładać to będą to bardzo niewielkie kwoty. Tym bardziej, że nie osoby fizyczne stanowią o podstawowym zysku Tepsy a firmy korzystające telefonów w szczycie - i to na połączeniach międymiastowych i międzynarodowych, które jak wiemy są dla nich wyjątkowo dochodowe :-) Znam jedną osobę, która pierwszego dnia zmieni plan. A wtedy mam prze...kichane. Bo zamiast pracować (a lubie to wieczorem robić) będę się rozpraszał przy pracy ze słuchawką przy uchu...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-10-15 11:16
    w Niemczech rozmowy w ramch jednej centrali wieczorem i w weekendy sa za darmo w podstawowym pakiecie odkad pamiętam w więc od lat 80. Plan tpsa jest dobry ale pewnie odbije się to na cenie rozmów w tzw szczycie. Prosciej byłoby zmodyfikowac np plan podstawowy i zrobic rozmowy za darmo po 18 i w weekendy.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-10-15 11:24
    Więcej informacji o ofercie telekpiny: www.telix.pl /article.php?sid=4522 *** Bez VAT'u: (VAT ... ostatnio rzecz niestabilna ;-) zamiast 35 zł (+100%) lub 23 zł w socjalnym (+304%) zapłacimy 70 zł i mamy lokalne za darmo i m-m wieczorami i w weekendy ... hmmm ... Jednym słowem aby "wyjść na zero" trzeba wygadać: 120 impulsów lub 162 impulsy porównując z "socjalnym" Zyskujemy przy większej ilości "wygadanych" impulsów ;-) Jak widać w praktyce zmiana abonamentu opłaci się niektórym "standardowym" ... bo jak "socjalny" rozgadywałby się tak jak powyżej ... to poszedłby z torbami przy podwójnej cenie impulsu ;-) Telekpina się stara ... i powoli ma coraz mniejsze pole manewru i bardzo dobrze !!! Powoli jej różne oferty promocyjne zmniejszą poziom wirtualności oferowanych oszczędności dla abonentów ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-10-15 12:14
    PZ*** zgadzam się z toba, ja np od maja staram sie zrezygnowac z oferty tpsa "rozmowy z rabatem tp" za 6 złotych netto. Pomimo dwóch wizyt w bok i złożenia na piśmie prosby o wyłaczenie tej usługi nic nie wskórałem. Wczoraj pojechalem do telepunktu gdyz bok w Słupsku zamknęli z powodu wprowadzzenie niebieskiej linii. Niestety zagubili gdzies moje pisma z maja i czerwca jak i tez nie maja listu poleconego który wysłałem im w lipcu! Poniewaz zrezygnowanie z tej usługi wymaga formy pisemnej poradzono mi udanie sie do Koszalina by to zrobic osobiście! Było to wczoraj 13.10.2003. W tej chwili zaczynam się zastanawiac czy to usługa nie przysługuje mi czasem dozywotnio :))). W tej chwili płace 6 złoty a rabatów z tego tytułu mam na góra 2 złote.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-10-15 15:10
    *** hansen *** nie walcz o wyłączenie usługi bo ich uwiarygadniasz, że Ty czegoś tam nie dopełniłeś - pisz od razu reklamację, że telekpina nie realizuje Twoich dyspozycji. Jak masz to załącz kopie dowodów nadania poleconych itp. i już ... niech telekpiniarze się martwią ;-) Oczywiście żądaj wyrównania nadpłaconych abonamentów, a żeby Cię nie zbywano to reklamację wyślij DO: odpowiedniego BOK'u, a DW: centrala telekpiny i URPiT ... wówczas będą się starać :-) POWODZENIA !!! ... ja takich przebojów z nimi nie mam, ale korzystam w ograniczonym, NIEDROGIM zakresie z ich usług ;-) ... do grudnia co bedzie dalej to zobaczymy ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-10-15 16:07
    1. Po pierwsze nie za darmo, tylko wliczone w 70 zlotowy, eee tam, 85,4 zlotowy, bo jeszcze VAT- abonament. Po drugie tylko po 18.00 Po trzecie jesli abonament u telepsa kosztuje teraz 35 zlotych (szacuje, bo nie wiem dokladnie) to za kolejne 35 zlotych mozna gadac od 300 do 600 minut nawet czyli 5 do 10 godzin. I dopiero sie wyrowna! Zastanowcie sie, czy na pewno gadacie CO MIESIAC sporo wiecej niz te 5-10 godzin (zeby sie oplacilo). A po trzecie znajac zycie nie bedzie to dotyczylo polaczen z numerami 020. Ale w ogole to fajnie, ze wprowadzili taka mozliwosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2003-10-15 16:56
    W dzisiejszej Wyborszej jest informacja że damowe mają być nie tylko połączenia lokalne ale też międzymiastowe. W takim wypadku to dość atrakcyjna oferta. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-15 17:07
    Nie rozumiem argumetancji sceptyków - przecież płaci się dośc duży abonament i w zamian ma się ograniczone tylko godzinowo rozmowy lokalne. ***Wlo - to mogą być rozmowy ciągłe, ale mogą być również krótkie - na przykład do 1 minuty. Ta oferta to jest przecież dobrodziejstwo dla wszystkich, których działalność ociera się o telemarketing.
    0
  • Users Avatars Mini
    arco pisze: 2003-10-15 17:17
    Telekopromitajca jak zwykle wymyśla, a się okaże, że g***o z tego będzie, bo będzie jakieś ograniczenie czasowe, np do jednej godziny... Niechby wszystko było za darmo, to by było ok. Zaro rachunków, zaro abonamentu, czysta przyjemność dzwonienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-10-15 17:24
    podoa mi sie.. dlaczego tak pozno... bo konkurencja kopie tpsa tylki.. nareszcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    The Zerter pisze: 2003-10-15 18:50
    Ten newsik to istne ciasteczko na smaczek! Ale zaiste pyszna zapowiedź. Czekam na więcej bo w przypadku telekomuny nie bardzo wierzę, że nie będzie jakiegoś haczyka...
    0
  • Users Avatars Mini
    elita pisze: 2003-10-15 19:20
    wlo pamiętam, jak rozmowa lokalna kosztowała 1 impuls niezalerznie od czasu trwania i to dość dobrze :) (me mr'72)
    0
  • Users Avatars Mini
    delong pisze: 2003-10-15 22:05
    tyle krzyku ale to chyba nie obejmie jak zwykle ISDNa bo jak od grudnia ma być juz 67,1 to chyba za 150 zł takie rarytasy musiałyby być. Coraz bardziej ten ISDN dla wybrańców ...ale skoro TPSA woli aby im leżały urządzenia \"odłogiem\" to trudno///
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-15 22:14
    Ciekaw jestem kiedy TPSA wprowadzi jakąś ciekawą ofertę dla mniej zamożnych abonentów. Jak na razie szykuje się tylko blokada połączeń międzymiastowych niezależnych operatorów... W zasadzie 70zł to nie jest dużo ale jeśli z telefonu korzysta się tylko raz na "ruski rok" to nawet 30 zł jest znaczącą kwotą ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lupino pisze: 2003-10-17 09:46
    a ISDN zapominaja, cóż trzeba wrócić do analoga- tu sa znizki
    0
  • Users Avatars Mini
    sp33d^ pisze: 2003-10-19 22:37
    hmm tpsa chocby nawet wymyslił nowa oferte za mała kase to bendzi to pewnie jak zwykle wiadomego wykonania // czyli byle by było i olewka !!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-10-25 01:30
    nowa taryfa TP? no, jak by to weszło, to jak by nie patrzeć, nawet atrakcyjna, lokalne po 18stej za free, tylko ten abonament, 70zł, to dużo!
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-10-26 21:36
    ciekaw oferta zwlaszcza u mnie spory abo ale i tak oszczednosci spore bo duzo rozmawiam lokalnie po 18 i moja siostra tez duzoooo rozmawia po 18 a rachunki placi mama(przynajmniej za domowe)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: