GTS Energis od 17 września 2007 roku promuje swoją usługę dostępu do Internetu - MULTIMO poprzez nową kampanię internetową. Przygotowana nowa kampania MULTIMO w formie banerów, billboardów, top-layerów będzie emitowana przez największe portale internetowe – m.in. onet.pl wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, 02.pl. Reklamy pojawią się także na komunikatorze Gadu Gadu oraz w wyszukiwarce Google.
Dodatkowe działania reklamowe będą obejmowały e-PR oraz spoty internetowe i radiowe. Firma planuje także emisję swoich reklam w pakiecie serwisów poświęconych rozrywce (muzyka, radio, gry), jak również serwisów finansowych (money.pl; expander.pl; bankier.pl).
"Żywiołowy Internet Multimo to hasło przewodnie kampanii, która trafnie definiuje sam produkt i walory oferty skierowanej do wszystkich Klientów" - powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Marketingu, GTS Energis.
Czas trwania kampanii: wrzesień – grudzień 2007. Kampanię MULTIMO przygotowała od strony kreacji agencja reklamowa Take5, zaś media plan został opracowany przez agencję MTJ media.