Grupa Polsat także stawia na strategię omnichannel - Huawei wdroży nowy system sprzedaży i obsługi klienta

Newsy
Opinie: 2

Grupa Polsat, w ramach dalszej integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu, wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług. Będzie on realizowany we współpracy z HUAWEI, która dostarczy systemy informatyczne i jako integrator będzie odpowiedzialna za wdrożenie.

Celem wdrożenia jest nowe zdefiniowanie i ujednolicenie procesów sprzedażowych oraz ofert w Grupie Polsat i wyposażenie jej w jedno spójne i efektywne narzędzie pozwalające na zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem na wszystkich możliwych płaszczyznach. Podstawą nowego podejścia jest strategia omnichannel – wielokanałowego podejścia do sprzedaży, utrzymania i obsługi klienta.

Nowe, kompleksowe rozwiązanie w obszarze IT będzie istotnie wspierało prowadzoną z sukcesem przez Grupę strategię rozwoju w obszarze usług zintegrowanych, zapewniając nam jednocześnie wymierne korzyści biznesowe. Projekt będziemy realizować przez dwa lata, a jego koszty zostały rozłożone na czas całego wdrożenia i zostały ujęte we wcześniej komunikowanych planach inwestycyjnych Grupy Cyfrowy Polsat zakładających wydatki na CAPEX na poziomie nie wyższym niż 10% przychodów Grupy – mówi Jacek Felczykowski, członek Zarządu Polkomtelu odpowiedzialny za obszar techniki i IT. – Potencjalne oszczędności pochodzące z zastąpienia dotychczasowych systemów nowym rozwiązaniem będą widoczne po zakończeniu wdrożenia.