Rozpoczęła się najnowsza kampania Orange dla Firm zrealizowana przez Havas Worldwide Warsaw. Jest to pierwszy spot B2B emitowany w ramach nowej platformy komunikacyjnej Orange.
Do udziału w reklamach zostali zaproszeni aktorzy znani z ról teatralnych i filmowych. Bohaterem świątecznego spotu Orange dla Firm jest właściciel kameralnego bistro grany przez Marcina Steca, którego zobaczymy również w kolejnych kampaniach operatora.
Promowana w okresie przedświątecznym oferta pozwala przedsiębiorcom zredukować koszty prowadzenia działalności poprzez cięcie opłat abonamentowych o połowę – przedłużając umowę w planie bez limitu, dwa identyczne plany otrzymuje się w cenie jednego – za 15 złotych + VAT każdy. Dodatkowo przedsiębiorca otrzymuje mobilny intrenet LTE za złotówkę i może wybrać jeden ze smartfonów w promocyjnej cenie.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę, radio oraz internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.